این جمع و جور کوره جذاب و کارآمد و درخشان در طراحی. به علاوه آن را و نه جذاب.

اگر شما انجام داده اند بسیار پخت و پز با جمع و جور کوره های کمپینگ شما می دانید که آنها تمایل به یک چیز مشترک

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

اگر شما انجام داده اند بسیار پخت و پز با جمع و جور کوره های کمپینگ شما می دانید که آنها تمایل به یک چیز مشترک اند: آنها یک درد ، برخی از آنها آزار دهنده برای شروع و دیگران فقط enraging برای تمیز کردن. برخی از آنها بیش از حد سنگین بود و قابل دوام برای هر campsites پیکنیک و یا احزاب ساحل که در آن شما نمی توانید طبخ 10 فوت از ماشین در حالی که دیگران قربانی دوام و ستبری نام وزن سبک تر.

من می توانم در و در (و دارم) بنابراین احساس رایگان به من صحبت کردن در مورد اردوگاه اجاق و کوره به طور کلی در هر زمان. اما امروز من اینجا هستم نه به سگ ماده و زاری من اینجا هستم تا به جشن می گیرند. به دلیل کوچک مکعب شکل کوره است که Cuisinart سرمایه گذاری CGG-750 قابل حمل کوره است فقط عالی در بسیاری از سطوح — مانند سه سطح را تشکیل می دهند که کوره خود را.

ببینید زمانی که شما نگاه در این squat, جذاب کوره به طور کامل مونتاژ شما ببینید یک پایه ضخیم قرمز میانی با یک شماره گیری و خوش تیپ های چوبی بالا. و رسیدگی بیش از حد. بله. که چوبی بالا میآید – و به یاد داشته باشید چرا که ما خواهید بود با استفاده از آن به زودی به فاش کردن کوره و بالا که دارای 154 اینچ مربع از فضای پخت و پز و یا در مورد اتاق به اندازه کافی برای شش همبرگر یا دو استیک. و یا برخی از سیخ کباب و فلان چیز.

سطح پایین کوره, همچنین شناخته شده به عنوان پایه می کشد خاموش به شما فضای ذخیره سازی برای یک پوند مخزن پروپان و همچنین به نشان چهار پا کوره می ایستد در طول استفاده از. شما قدرت آن در بالا تنها با یک شماره گیری و می توانید میل لنگ سوز به تحسین از 9000 btu جهت بیش از اندازه کافی گرما برای هر چیزی که شما می خواهید به طبخ و یا جوش در یک قابلمه آب.

در حال حاضر به یاد داشته باشید که درب? آن را منظمی tucks به پایه برای ایجاد ثبات در هیئت مدیره برش و/یا خدمت پلت فرم هر دو کاملا دستی به ویژه هنگامی که شما در جنگل و یا در ساحل دریا و یا هر جای دیگری بدون جداول در این نزدیکی هست.

اما شاید بهترین بخش از همه می آید وقتی که پخت و پز انجام می شود. بر خلاف بسیاری از جمع و جور کوره های کمپینگ های پاکسازی در اینجا واقعا که بد نیست. کوره رنده میآید برای آسان شستشو و سوز لوله است که به راحتی از بین برود در حالی که پوشش نچسب از محفظه که خانه های آن را می توان با مرطوب پارچه یا حوله کاغذی. با استفاده از کمی آب و صابون برای تمیز کردن عمیق تر اجازه دهید آن را تمام هوای خشک و سپس آن را بسته به پایین به آن ناز و آه-تا-قابل حمل بسته که همچنین باعث می شود برای ذخیره سازی مناسب در گاراژ یا سالن گنجه.

Cuisinart سرمایه گذاری قابل حمل گاز کوره



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب