Coronavirus آخرین: اسپانیا مرگ و میر کمتر از 100

روزانه coronavirus مرگ و میر در اسپانیا کاهش یافته است زیر 100 برای اولین بار در دو ماه. جدید به حساب می آید ک

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

روزانه coronavirus مرگ و میر در اسپانیا کاهش یافته است زیر 100 برای اولین بار در دو ماه. جدید به حساب می آید که رئال مادرید به دنبال موافقت مجلس شورای اسلامی به گسترش آن حالت اضطراری. دنبال DW برای آخرین.

  • مقامات آلمانی هشدار داده است که راست افراطی با استفاده از anti-مستند اعتراض به گسترش تبلیغات
  • فرماندار نیویورک اندرو کومو می گوید: دولت جدید را تایید کرد COVID-19 موارد عمدتا آمدن از کسانی که در حال خرید, ورزش یا اجتماعی
  • بیش از 310,000 مردم در سراسر جهان فوت کرده اند با توجه به COVID-19 در حالی که بیش از 4.6 میلیون نفر ثبت شده است
  • مرگ و میر در اسپانیا کاهش یافته است زیر 100 برای اولین بار از اواسط ماه مارس

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

15:29 روسیه وارد یک دوره از "تثبیت" پس از یک رشد سریع از coronavirus موارد به گفته مقامات بهداشتی. روز یکشنبه مقامات تایید 9,709 موارد جدید و در حالی که روزانه پرش قابل توجهی از آن باقی مانده است و زیر 11,656 گزارش دوشنبه گذشته.

"ما نقل مکان کرد به سمت سطح ثبات است که ما تمام شده است در انتظار" گفت: سر از روسیه بهداشت عمومی ناظر آنا Popova. "من می خواهم بگویم که امروز ما باید, متوقف, رشد," او گفت: پخش عمومی Rossiya-1.

اعلام می آید پس از رئیس جمهور ولادیمیر پوتین اعلام کرد که کارخانه و کارگران ساختمانی باید به بازگشت به کار.

با وجود بسیار زیاد caseload روسیه دیده می شود بسیار پایین مرگ و میر با 2,631 مرگ و میر. این باعث شده است تا اتهامات از رهبران اپوزیسیون که دولت بد نمایش دادن تعداد مرگ و میر.

روسیه دیده است 281,752 تایید عفونت های دوم تنها به ما.

ادامه مطلب: به یاد سلامت کارگران به عنوان روسیه قرقره از COVID-19

14:47 بعد از بوندسلیگاآلمان top-tier لیگ برتر فوتبال از سر گرفته مسابقات در شنبه باواریا نخست وزیر Markus Söder انتقاد فوتبالیست برای شکستن ویژه فاصله قوانین اعمال شده برای کاهش خطر ابتلا به عفونت.

در حالی که بازیکنان موظف به اجتناب از در آغوش گرفتن و تماس فیزیکی در طول جشن حکومت نادیده گرفته شد در موارد متعدد — به ویژه هنگامی که هرتا را Dedryck Boyata بوسید هم تیمی خود Marko Grujic بر روی گونه پس از Grujic به ثمر رساند در برابر Hoffenheim.

"من نمی خواهم آن را" Söder گفت: اظهار نظر در این حادثه.

"فوتبال دارای یک تابع به یک مدل نقش بنابراین ما باید چوب به دستورالعمل های ما و توجه به آن در هفته آینده گفت:" Sport1 پخش در روز یکشنبه.

بوندسلیگا اولین بالای فوتبال اروپا لیگ برای از سرگیری عملیات با طرفداران در استادیوم.

1899 Hoffenheim v Hertha BSC (picture-alliance/dpa/Witters/T. Wagner)

بازیکنان بوندسلیگا در حال حاضر شده است برای انتقاد از شکستن اجتماعی فاصله قوانین

14:40 لهستانی پلیس باید در دفاع از تصمیم خود برای بازداشت 380 مردم نادیده گرفتن موقت ممنوعیت تجمعات عمومی در طول روز به اصطلاح کسب و کار-اعتراض در ورشو. معترضان خواستار شدند که coronavirus محدودیت برداشته شود سریع تر.

پلیس متهم معترضان از رفتار پرخاشگرانه در حالی که نسخه ی نمایشی شرکت کنندگان گفت که این افسران در پاسخ با بی خشونت و استفاده از teargas غیر ضروری بود.

چند کشور دیگر از جمله آلمان و انگلستان و سوئیس شاهد تظاهرات علیه coronavirus محدودیت در روز شنبه. در فرانسه زرد جلیقه جنبش برگزار شد ، هفتگی تجمع پس از مستند.

14:13 ما مقامات در حال دیدن نیست سنبله در موارد جدید در مناطقی که محدودیت ها برداشته شده است, ما, وزیر بهداشت الکس آذر گفت: ما گوینده سی ان ان روز یکشنبه. وقتی پرسیده شد که در مورد مردم تجمع نزدیک به هم نزدیک میله آذر گفت که "در هر فردی به عنوان مثال شما در حال رفتن به دیدن مردم انجام کارهایی است که غیر مسئولانه است."

"این بخشی از آزادی ما در اینجا در امریکا" به وزیر بهداشت اضافه شده است.

آذر نظرات به نظر می رسد در تقابل با اظهارات ایالت نیویورک فرماندار اندرو کومو که گفت: افزایش موارد جدید در دولت آمد از افرادی که ترک خانه های خود به خرید بروید, انجام ورزش و یا ملاقات با دوستان خود.

"عفونت رای در میان کارگران ضروری است که پایین تر از جمعیت عمومی و در آن موارد جدیدی هستند که عمدتا از افرادی که کار نمی کند" کومو گفت.

برای چند هفته رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او شده اند خواستار محدودیت برداشته شود در حالی که بسیاری از دولت در سطح مقامات بر این باورند کاهش محدودیت بیش از حد به زودی می تواند موج جدیدی از عفونت.

People sit in circles several meters apart in a New York park (picture-alliance/Zuma/B. Smith)

اجتماعی فاصله نیویورک-سبک

13:50 با مطالعه hamsters, محققان در هنگ کنگ در بر داشت که در صورت ماسک می تواند به شدت کاهش coronavirus نرخ انتقال. دانشمندان قرار داده شده یک قفس با آلوده همستر بعدی به یک قفس با حیوانات سالم با فولاد ماسک مانع جریان هوا از آلوده قفس. این کاهش ميزان عفونت با بیش از 60% آنها یافت می شود.

با جریان هوا آزادانه به غیر آلوده قفس برخی از دو سوم از قبلا سلامت حیوانات آلوده شد در عرض یک هفته. با این ماسک ها, عفونت نرخ سقوط به حدود 15 درصد و حیوانات آلوده تا به حال کوچکتر غلظت ویروس در بدن آنها.

این تیم به رهبری توسط یکی از برجسته ترین coronavirus کارشناسان پروفسور یون Kwok-yung.

"این بسیار روشن است که اثر پوشش آلوده به ویژه هنگامی که آنها بدون علامت یا علامتی - آن را بسیار مهم تر از هر چیز دیگری" یون به خبرنگاران گفت:.

13:43 دویچه بانآلمان راه آهن ملی اپراتور می تواند 10,000 کار ضرر و زیان با توجه به کروناویروس بحران این کشور راه آهن و حمل و نقل اتحادیه کارگران EVG گفت: در روز یکشنبه.

این شرکت دولتی بود و میلیاردها دلار بدهی, حتی قبل از این بیماری همه گیر. اما محدودیت در محل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 دیدم تعداد مسافر حمل و نقل و ترافیک شاقول. دویچه بان گروه گفته است که انتظار دارد به از دست دادن تا €13.5 میلیارد دلار ($14.6 میلیارد دلار) تا سال 2024 با شبکه راه آهن حسابداری تا €10.2 میلیارد دلار از این مبلغ است.

"دویچه بان می خواهد به صرفه جویی در حدود €5 میلیارد دلار ($5.4 میلیارد دلار) در ازای کمک های دولت — €2.25 میلیارد که خواهد آمد از پرسنل" اقدام EVG رئیس Klais-دیتر Hommel گفت: Bild am Sonntag روزنامه. که به توافق منجر خواهد شد بیش از 10 ، 000 شغل در سراسر آلمان او اضافه شده است.

دولت آلمان در حال برنامه ریزی اولیه تزریق پول نقد از €4.5 میلیارد دلار ($4.87) در چند هفته آینده با بودجه بیشتر به دنبال بعد از آن در سال. Hommel گفت: او می ترسید "سخت سیاست ریاضت اقتصادی در هزینه کارکنان است که نصف, آموزش معاملات و توقف فوری مورد نیاز باقي نمانده تا نوآموزان."

Deutsche Bahn حدود 211,000 کارکنان در آلمان با توجه به وب سایت این شرکت.

13:37 عنوان بیشتر کشورهای آسانسور خود را به مرز محدودیت های آلمان رسمی گردشگری کمیسر Bareiss گفت: این احتمال وجود دارد که آلمانی بازدید کنندگان خواهد بود قادر به سفر به خارج از کشور برای تعطیلات خود را.

"خوب وجود دارد شانس است که ما قادر خواهد بود به صرف تعطیلات ما نه تنها در آلمان بلکه در دیگر کشورهای اروپایی گفت:" Stuttgarter Zeitung و Stuttgarter Nachrichten.

دیروز ایتالیا گفت که محدودیت های مسافرتی برای گردشگران برداشته خواهد شد در اوایل ماه ژوئن است. بازدید کنندگان خارجی خواهد بود و مجاز به ورود به کشور بدون 14 روز در قرنطینه پس از ژوئن 3.

12:47 مصر را به جلو شروع آن در سراسر کشور حکومت نظامی توسط چهار ساعت به 5 p. m. (1500 UTC) و توقف حمل و نقل عمومی در طول شش روز تعطیلات عید از 24 مه آن را به عنوان به دنبال جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید نخست وزیر گفت.

مغازه ها و رستوران ها و پارک ها نیز بسته برای تعطیلات در پایان مقدس مسلمانان ماه رمضان و اعمال محدودیت بر شهروندان حرکات تمدید خواهد شد برای بیشتر از دو هفته پس از آن نخست وزیر مصطفي Madbouly
گفت.

بعد از عید, حکومت نظامی گذشته از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح به عنوان آن را قبل از ماه رمضان.

12:30 شهر ووهانکه در آن جدید کروناویروس شیوع سرچشمه در چینانجام شده نزدیک به یک چهارم از یک میلیون نفر آزمون در روز شنبه — تقریبا دو روز گذشته در مجموع محلی اقتدار بهداشت گفت.

ووهان لگد کردن یک کمپین در 14 ماه مه به دنبال حامل بدون علامت — افرادی که آلوده می شوند اما نشان می دهد هیچ نشانه ظاهری از بیماری — پس از تایید در آخر هفته گذشته اولین خوشه COVID-19 عفونت پس از انتشار آن از مجازی مستند در 8 آوریل.

ووهان است که انجام این تست به صورت داوطلبانه در این شهرستان از 11 میلیون نفر است. کسانی که قبلا تست شده نیست و نیاز به شرکت.

هیچ تایید موارد با علائم شناسایی شده اند بیش از سه روز اول از تست اگر 28 جدید حامل بدون علامت بودند.

10:44 سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) ترس سنبله در فساد بلندی استبا دولت ها حمایت میلیاردها دلار در coronavirus بسته کمک در زمانی که مقامات به سادگی نامعقول.

"ما گمان می کنند که ما می بینیم بسیاری بیشتر فساد در ماه های آینده به خصوص اگر این پول استفاده می شود برای احیای اقتصاد" سازمان امنیت و همکاری دبیر توماس Greminger گفت: اتریش آپا news agency. "جنایتکاران در حال تطبیق سرعت به ضعف سیستمیک ناشی از کوروناویروس بحران است."

سوئیس دیپلمات همچنین هشدار داد که قاچاق انسان شد و انتظار می رود از آنجا که مقدمه ای از مرز چک در اروپا مرزهای داخلی را "کاملا پایمال مقامات مرزی در منطقه شنگن."

Gremminger همچنین اظهار تاسف کرد که این بیماری همه گیر به نظر می رسید که تقویت یک گرایش به سمت "بسیار ملی رفلکس ... و یک جانبه isolationist روش."

او افزود که او امیدوار است برای همکاری بیشتر بین سازمان امنیت و همکاری کشورها و گفت: این تنها راه برای "مقابله با چنین تهدید فراملی."

09:53 اسپانیا وزارت بهداشت گفت: روزانه تعداد مرگ شد 87 روز یکشنبه برای نخستین بار از زمان بوده است زیر 100 در دو ماه. در اواسط ماه مارس اسپانیا اجرا یکی از دقیقترین مستندات در جهان برای جلوگیری از گسترش ویروس. دولت پس از شروع به کاهش بسیاری از محدودیت ها و اعلام کرده است قصد دارد به گسترش آن وضعیت اضطراری توسط یک ماه دیگر. به عنوان بخشی از آخرین تغییرات در باشگاه های اسپانیا لیگ برتر فوتبال خواهد شد مجاز به شروع جلسات آموزش گروهی در روز دوشنبه پس از هفته ها از بازیکنان تمرین خود را. برخی از 27,650 که مردم از این ویروس در اسپانیا در حالی که بیش از 230,600 آلوده شده اند.

09:16 پنج مورد جدید ثبت شد در سرزمین اصلی چین در مارس 16, ملی, سلامت, مقامات گفت. که از هشت روز قبل. دو تا از موارد گزارش شده به وارد عفونت در حالی که سه تن دیگر شد داخل کشور منتقل شده در شمال شرقی شهر جیلین. ساکنان شده اند وجود دارد توصیه به ترک شهر. Coronavirus را کشته است 4,634 مردم در چین و آلوده تقریبا 83,000 پس از آن برای اولین بار شناسایی شده وجود دارد در اواخر سال 2019.

در ضمن در کره جنوبی, مقامات گزارش 13 مورد جدید آوردن مجموع به 11,050 با 262 مرگ و میر. پنج جدید COVID-19 عفونت شد به صورت محلی منتقل شده و مرتبط با کافه ها و کاباره ها در سئول. کشور آرام coronavirus محدودیت در مارس 6 بعد از هفته هیچ مورد جدید. اما ظهور خوشه های کوچک در nightspots باعث شده است تا دولت به برخی از مناطق و تاخیر برنامه ریزی شده بازگشایی مدارس با یک هفته.

سنگاپور ثبت شده 682 عفونت بیشتر در 24 ساعت گذشته, گرفتن شهر-دولت در مجموع شمارش به 28,038 وزارت بهداشت گفت:. بسیاری از کسانی که از موارد جدید کارگران مهاجر ساکن در خوابگاههای وزارت اضافه شده است.

در فیلیپین, 208 موارد جدید و هفت بیشتر مرگ و میر گزارش شده در یکشنبه آوردن تلفات به 824. بسیاری از آسیای جنوب شرقی کشور 12,513 عفونت ها در پایتخت, Manila.

در مالزیتعداد کل موارد رسیده 6,894 روز یکشنبه پس از 22 بیشتر مردم آزمایش مثبت برای COVID-19. مرگ و میر باقی مانده 113 با جدید مرگ و میر گزارش شده است.

08:08 روسیه گزارش کرده است 9,709 جدید کروناویروس مواردآوردن کلی شمارش از عفونت به 281,752. آخرین روزانه پرش در تشخیص بالاتر از 9,200 مورد جدید گزارش شده در روز شنبه. مقامات همچنین گفت: مرگ و میر در ایستاده بود 2,632 پس از 94 جدید مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته.

پایتخت مسکو سخت ترین-آمار شهرستان تمدید آن مستند تا پایان ماه مه. اما برخی از بخش ها از جمله صنعت و ساخت و ساز شده اند مجاز به شروع دوباره. ملی قهرمانی فوتبال تنظیم شده است به رزومه اواخر ماه ژوئن است.

ادامه مطلب: به یاد سلامت کارگران به عنوان روسیه قرقره از COVID-19

07:36 آلمان سبزی خواستار عمده اصلاحات در تولید گوشت صنعت پس از شیوع کروناویروس در چندین کشتارگاه روشن فاجعه بار شرایط کار. حزب گذاشته مطالبات خود در هفت نقطه طرح منتشر شده توسط Funke رسانه های گروهی در روز یکشنبه. این لیست شامل طرح های چنین به عنوان یک حداقل قیمت برای محصولات حیوانی ممنوعیت قرارداد کار و افزایش کنترل دولت در شرکت ها و بالاتر از هیئت مدیره پاداش برای کارگران است.

سبزی رهبر رابرت Habeck گفت: تولید انبوه گوشت در آزادسازی قیمت ها به ناچار منجر به کارگران از دست دادن.

"آنها برده دور تحت بدبختی کار و دستمزد و شرایط زندگی فاجعه بار محل اقامت و حفاظت از سلامت خود را می آید, آخرین,," او گفت:.

در یک مورد به خصوص بد بیش از 250 کارگران مبتلا به کروناویروس در یک کشتارگاه در کوزفلد در غرب ایالت نوردراین-وستفالن. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد "برده داری مدرن" در صنعت اینجا.

07:06 ملل متحد هشدار داده است که COVID-19 همه گیر است تشدید خطرات مواجه, گی, دوجنسي, و تغییر جنسیت افراد. به مناسبت روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی Biphobia و تراجنسی در روز یکشنبه دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: اعضای LGBTI جامعه "در حال تجربه افزایش ننگ به عنوان یک نتیجه از این ویروس به عنوان به خوبی به عنوان جدید موانع هنگامی که به دنبال مراقبت های بهداشتی است."

او افزود که سازمان ملل متحد تا به حال دریافت گزارش از مقامات امنیتی سوء استفاده از coronavirus اقدامات در برخی از کشورها به هدف LGBTI افراد و سازمان ها.

"به عنوان همه گیر آشکار سازمان ملل متحد ادامه خواهد داد به برجسته کردن این و دیگر بی عدالتی و همچنین نیاز به هر کس به محافظت و از جمله در پاسخ به بحران," او گفت:.

07:03 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش یافته است و 583 به 174,355 با توجه به رابرت کخ موسسه. مرگ و میر صعود 33 به 7,914.

آلمان آغاز شده است و بازگشایی آن در اقتصاد و آرامش بخش محدودیت های معرفی شده در اواسط ماه مارس. مدارس بازگشایی برای دانش آموزان در حالی که مغازه ها و رستوران ها و آرایشگاه ها در خدمت مشتریان است.

این است چگونه روز یکشنبه ارقام نسبت به روز گذشته:

شنبه مارس 16: 620 موارد جدید; 57 جدید مرگ و میر
جمعه, مارس 15: 913 موارد جدید; 101 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مه 14: 933 موارد جدید; 89 جدید مرگ و میر
جمعه, مارس 13: 798 موارد جدید; 101 جدید مرگ و میر
سهشنبه, مه 12: 933 موارد جدید; 116 جدید مرگ و میر
چهار شنبه, مارس 11: 357 موارد جدید; 22 جدید مرگ و میر
یکشنبه, مه 10: 667 موارد جدید; 13 جدید مرگ و میر
روز شنبه, مه 9: 1,251 موارد جدید; 103 جدید مرگ و میر
جمعه, مه 8: 1,209 موارد جدید; 147 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 7: 1,284 موارد جدید; 123 جدید مرگ و میر
شنبه, مه 6: 947 موارد جدید; 165 جدید مرگ و میر
پنج شنبه, مارس 5: 685 موارد جدید; 139 جدید مرگ و میر
دوشنبه, مه 4: 679 موارد جدید; 43 جدید مرگ و میر
یکشنبه, مه 3: 793 موارد جدید; 74 جدید مرگ و میر
روز شنبه, مه 2: 945 موارد جدید; جدید 94 مرگ و میر

05:32 اسپانیا امتناع از تکان دادن در محدودیت های مسافرتی است که تنها اجازه می دهد تا اسپانیایی ها و اقامت دائم برای ورود به کشور با وجود خشونت از آلمانی ها با خانه های تعطیلات در جزیره مایورکا.

به گفته خبرگزاری فرانسه گزارش چند صد آلمانی ها فرستاده اند شفاعت یا عصبانی نامه به دولت منطقه ای از جزایر بالئارس در هفته های اخیر درخواست اجازه به بازدید از خانه های دوم در جزیره محبوب با تعطیلات مسافران است.

این نامه بخشی از یک کمپین اعتراض سازمان ملی آلمان و مایورکا ساکن رالف بکر چه کسی گفته است که محدودیت های مسافرتی هستند "به طور کامل است."

آلمانی معترضان را تهدید به آنها می تواند تجدید نظر در سرمایه گذاری های خود در این جزیره در صورتی مجاز به بازگشت.

مایورکا یک wildly محبوب مقصد تعطیلات برای آلمانی ها با حدود 4.5 میلیون نفر از آنها سفر به جزیره سال گذشته است.

دولت اسپانیا در حال برگزاری سریع در تصمیم خود برای محدود کردن سفر با احتیاط از یک دوم شیوع کروناویروس به عنوان آن را به آرامی شل مستند اقدامات است. بیش از 27000 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در اسپانیا ساخت آن را یکی از بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار. دریایی و هوایی سفر به این کشور در حال حاضر محدود به اسپانیایی اتباع و ساکنان دائم و همچنین افرادی که در مشاغل خاص. محدودیت های در حال انتظار برای اقامت در محل برای مدت کشور را در وضعیت اضطراری است که می تواند تمدید شود برای پایان دادن به اواخر ماه ژوئن.

05:28 به 20 میلیون نفر در اتحادیه اروپا ممکن است در حال حاضر شغل خود را از دست با توجه به کروناویروس بحران با توجه به برآورد از اروپا اتحادیه. اروپا کنفدراسیون اتحادیه های کارگری (ETUC) که نشان دهنده کارگران در سطح اروپا گفت که حداقل 15 میلیون و به عنوان بسیاری از 20 میلیون نفر در حال حاضر در خارج از محل کار. یکی دیگر از 42 میلیون نفر دیده اند کاهش ساعات کار و یا طرح های مشابه معرفی شده است.

"البته این بستگی دارد به مقدار زیادی در کشورهای مختلف از صنایع مختلف و اقداماتی را که در کشورهای مختلف اجرا" ETUC دبیر لوکا Visentini گفت: در بروکسل.

با توجه به Visentini یک منبع از این از دست دادن شغل عدم دسترسی به یک کاهش ساعت کار طرح.

"در آغاز این مستند تنها 16 از 27 کشور اتحادیه اروپا بود, نوعی از کاهش ساعات کار یا درآمد جبران و اندازه گیری" Visentini گفت. توسط اواسط ماه آوریل همه کشورها تا به حال به دنبال کت و شلوار, او گفت:.

از جمله کاهش ساعات کار طرح به کارفرمایان اجازه می دهد حمایت حمایت دولت برای حفظ کارکنان در صفحه اصلی در زمان بحران اقتصادی بدون نیاز به ذخیره کردن آنها را. کارگران همچنان از دریافت درآمد.

از نظر امنیت شغلی در coronavirus بحران دوران Visentini وجود دارد گفت: تفاوت بزرگ بین صنایع. افرادی که کار را برای بیمارستان های دولتی و یا در حمل و نقل عمومی و همچنین سوپر مارکت کارکنان نسبتا خوبی محافظت از از دست دادن شغل او گفت: در حالی که کسانی که مشغول به کار در بخش کشاورزی و مواد غذایی تحویل و یا به صورت خصوصی در خانه های سالمندان هستند در یک مقدار کمتر موقعیت امن.

04:05 در سراسر کشور سخنرانی به دبیرستان فارغ التحصیلان سابق باراک اوباما در زمان دوم آشکار واکسن در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رویکرد به دست زدن به COVID-19 گیر مقایسه آن را به راه کودکان رفتار می کنند.

"انجام آنچه احساس می کند خوب چه راحت و چه آسان است که چگونه بچه های کوچک فکر می کنم" اوباما گفت: در سراسر کشور پخش و پخش زنده سخنرانی.

"متاسفانه بسیاری از به اصطلاح رشد یو پی اس از جمله برخی با عناوین و مشاغل مهم هنوز هم فکر می کنم که راه — به همین دلیل است که همه چیز آنقدر پیچ," او اضافه شده است.

اوباما خواست فارغ التحصیلان به "زمین خودتان در ارزش است که گذشته" از جمله صداقت ، مسئولیت پذیری و احترام به دیگران است." این بود که رئیس جمهور سابق آمریکا دوم سخنرانی روز — و دوم خود نادر عمومی ملامت از مغلوب ساختن پیشی جستن — پس از او پیش از آن خطاب به فارغ التحصیلان از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها.

03:50 یک مطالعه جدید به دنبال در آلمان اولین coronavirus موارد تایید کرد که بیماران می توانند انتقال رمان coronavirus به دیگران خود را قبل از اولین علائم حتی به نظر می رسد.

در مطالعه منتشر شده در مجله علمی "لانست بیماری های عفونی" پژوهشگران آلمانی دریافتند که "infectiousness قبل یا بعد از علامت شروع شد قابل توجه است."

محققان با انجام یک تجزیه و تحلیل دقیق از 16 نفر که متشکل آلمان اولین شیوع خوشه. این ویروس اولین ظهور در اواخر ماه ژانویه در یک خودرو تامین کننده خارج مونیخ پس از چین-کارکنان بر اساس بازدید, برای یک سفر کسب و کار قبل از او تشخیص داده شد با این ویروس.

این مطالعه نشان داد که حداقل یکی از 16 بيمار مبتلا دیگران با این ویروس قبل از آنها تجربه هر گونه علائم. محققان اشاره کرد آنها باور دارند که این می تواند همچنین در مورد پنج بیماران دیگر نیز هست.

بعلاوه حداقل چهار بیماران آلوده به دیگران با این ویروس در همان روز که آنها شروع به تجربه علائم.

"این نتایج نشان می دهد که اگر چه شیوع بیماری کنترل شد موفق بلند مدت و جهانی مهار COVID-19 می تواند دشوار برای رسیدن به" نوشت: محققان در مطالعه است.

03:00 یکی از , استرالیا, اصلی, اپرا sopranos جین Ede همراه با چند تن از نوازندگان دیگر انجام خواهد شد در حیاط هتل در سیدنی در روز دوشنبه. این عملکرد برای 450 مهمانان که صرف دو هفته در دولت-دستور هتل قرنطینه پس از بازگشت از خارج از کشور.

مهمانان خواهد بود قادر به تماشای عملکرد خود را از بالکن در اتاق تلویزیون و یا دیگر دستگاه های الکترونیکی. Ede گفت: "این واقعا فقط به نوعی همه را با هم و از آن خواهد شد کاملا نشاط بخشی کنسرت به نوعی یک لحظه اتصال و جشن قبل از آنها به پایان خود شده است."

02:35 شهر شانگهای به زودی راه اندازی مجدد برخی از کلاس ها در مدارس و در حالی که به دانش آموزان گزینه ای برای حضور در تقریبا. شانگهای و پکن و برخی دیگر از شهرستانها در حال حاضر آغاز شده متوسط و بالا مدرسه در کلاس برای دانش آموزان آماده شدن برای امتحانات.

پروازهای داخلی در حال از سر در چینو تعدادی از پروازها از سر گرفته اند 60% قبل از شیوع سطوح. بیش از 10 ، 000 عمل پرواز در هر روز برای اولین بار از آوریل 1. نقاط گردشگری مانند پکن شهر ممنوعه مجموعه کاخ و شانگهای دیزنی لند توچال نیز بازگشایی با سخت اجتماعی فاصله گرفته است.

چین گزارش پنج مورد جدید در روز یکشنبه. دو وارد شد و سه سرچشمه گرفته از شمال شرقی استان جیلین که هم مرز روسیه و در حال حاضر دیده می شود کوچک افزایش می یابد. تعداد COVID-19 مثبت بیماران در بیمارستان ها کاهش می یابد به 86. یکی دیگر از 519 در نظارت و انزوا. جدید مرگ و میر گزارش شده در چین در ماه گذشته به غیر از یک مورد مرگ اضافه شده توسط Jilin استان از گذشته تاریخ است.

02:20 coronavirus بحران قرار گرفته و به بیش از 10 ، 000 شغل در معرض خطر در راه آهن ملی آلمان اپراتور Deutsche Bahn, به گفته اتحادیه های کارگری تخمین می زند.

در ازای کمک های مالی از دولت آلمان Deutsche Bahn می خواهد برای کاهش هزینه های سراسر €5 میلیارد دلار ($5.4 میلیارد دلار) — از جمله در اطراف €2.25 میلیارد دلار در پرسنل.

"اجرای این قرارداد بین شرکت و دولت فدرال به معنی در شرایط ساده کاهش بیش از 10 ، 000 Deutsche Bahn شغل در سراسر آلمان" Klaus-Dieter Hommel سر از railworkers اتحادیه EVG گفت: روزانه بیلد روزنامه.

Hommel نگران است که این بحران منجر به "سختی سیاست ریاضت اقتصادی است که سقوط خواهد کرد در پشت کارکنان" از جمله کاهش کارآموزی مواضع و تصویب استخدام یخ. دویچه بان در حال حاضر 213,000 کارکنان.

01:35 مکزیک ثبت شده 47,144 موارد coronavirus روز شنبه این کشور تلفات افزایش به 5,045, سلامت, مقامات گفت.

کارشناسان می گویند مکزیک دچار کمی بالاتر مرگ و میر نسبت به متوسط جهانی تا کنون از coronavirus به دلیل حضور گسترده از قبل موجود شرایط مانند دیابت و فشار خون و چاقی است.

01:21 هشت تن از ملوانان از ناو یو اس اس تئودور روزولت را آزمایش مثبت برای coronavirus آوردن تعداد کل تحت تاثیر قرار برای بار دوم به 13. نیروی دریایی اعلام کرده بود در روز جمعه که 5 اضافی ملوانان آزمایش مثبت برای بار دوم اما نیروی دریایی گفت: با توجه به AP در روز شنبه که تعداد 8.

نیروی دریایی ایالات متحده کشتی تا به حال دیده می شود شیوع در ماه مارس پس از بیش از 4000 نفر از خدمه آن از 4,800 آزمایش مثبت است. ملوانان که قبلا آزمایش مثبت رفت و از طریق حداقل دو هفته از انزوا.

این ماه صدها نفر از ملوانان شروع به بازگشت به کشتی. قبل از آنها بودند اجازه آنها تا به حال برای تست منفی دو بار در یک ردیف.

USS Theodore Roosevelt an Land zur Quarantäne (picture-alliance/Newscom/UPI Photo/U.S. Navy/MC Matthew R. White)

ملوانان که تا به حال آزمایش مثبت شد مورد نیاز برای اقامت خود اختصاص داده محل سکونت حداقل به مدت 14 روز

01:00 نپال دیده است اول آن coronavirus مربوط به مرگ است. قربانی 29 ساله که به تازگی با توجه به تولد از Sindhupalchowk منطقه 90 کیلومتر (56 کیلومتر) به دور از پایتخت نپال.

نوزاد کودک و دیگر اعضای خانواده خواهد شد تست شده برای ویروس. او از کاتماندو بیمارستان پس از زایمان. پس از نشان دادن علائم تب و مشکلات تنفسی او تحت درمان در یک بیمارستان محلی است. به عنوان وضعیت او بدتر شده او با اشاره به یکی دیگر از بیمارستان.

نپال گزارش شده تنها 281 نفر از COVID-19 تا کنون. کارشناسان می گویند که با توجه به نرخ بسیار پایین تست. کشور انجام شده کمتر از 100,000 آزمون تا کنون. این اولین کشور در جنوب آسیا به گزارش یک مورد در ژانویه. نپال شده است در مستند از مارس 24.

00:45 برزیل پیشی گیرد اسپانیا و ایتالیا در این شماره از تایید COVID-19 موارد آن را بزرگترین چهارم شیوع در جهان است.

کشور وارد شده 14,919 موارد جدید طی 24 ساعت آوردن این کشور در مجموع به 233,142. بیش از 15 ، 600 نفر فوت کرده اند با توجه به کروناویروس در کشور تا کنون.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro بارها عنوان جدیت شیوع رد virus به عنوان یک "کمی آنفولانزا." برزیل در حال حاضر بدترین آمار کشور در آمریکای لاتین با کارشناسان هشدار داد که ارقام واقعی می تواند بسیار بالاتر است.

00:01 در یک نادر حرکت سابق باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با صدور آشکاری انتقاد از تهمت و دولت را از دست داده و همه گیر در یک سخنرانی به کلاس 2020 در روز شنبه.

او نه نام رئیس جمهور فعلی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا هر گونه دیگر مقامات آمریکایی در سخنرانی برای فارغ التحصیلان از تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها (HBCU) اما وجود دارد گفت: فقدان رهبری در بحران است.

"بیشتر از هر چیزی این همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام" اوباما گفت.

"بسیاری از آنها حتی تظاهر به اتهام," او اضافه شده است.

پس از خروج از دفتر در سال 2017 اوباما به طور معمول خودداری از انتقاد جانشین او زیر یک سنت در میان سابق آمریکا رئیس جمهور. اوباما نیز با توجه به یکی دیگر از سخنرانی برای فارغ التحصیلان دبیرستان بعد در روز شنبه.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: ایتالیا به تشریح شل شدن مستند

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

kp, tg,rs/mm (AP, AFP, dpa, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن