مت Schlapp گران برای تماس Charlamagne Tha خدا 'Rap Star' عصر روز

CPAC رئیس و تهمت مشاور اقدام به زمین ضربه ویرانگر علیه جو بایدن در طول یک بعد از ظهر دوشنبه در ظاهر فاکس نیوز.

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

CPAC رئیس و تهمت مشاور اقدام به زمین ضربه ویرانگر علیه جو بایدن در طول یک بعد از ظهر دوشنبه در ظاهر فاکس نیوز. آن نتیجه معکوس چشمگیری.

در طول بحث در مورد رئیس جمهور تهمت را نگران مصاحبه با فاکس کریس والاس و آزمون شناختی که او ادعا می کند او "aced" Schlapp به چالش کشیده بایدن به انجام همان.

"او باید به یک ساعت و جواب تمام سوال های دشوار و او باید برای انتشار برنامه های خود را هر روز نشان می دهد که که او را در تمام طول روز با حوادث" Schlapp گفت: بایدن.

پس از آن اشتباه مهلک است.

"ما می بینیم یک سخنرانی در اینجا و یا وجود دارد او نشانی از مصاحبه او در مصاحبه با یک rap star و او نمی تواند حتی از طریق آن بدون foible در 'You ain't سیاه'" Schlapp گفت: با اشاره به این باشگاه صبحانه میزبان Charlamagne Tha خدا.

در خرداد ماه بایدن گفت: محبوب رادیو میزبان "اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،" معاون سابق رئیس جمهور بعد از عذرخواهی برای بودن "cavalier" اما همچنین ادعا کرد که میزبان "baited" او در طول مصاحبه خود را. "من نمی طعمه شما" Charlamagne شات بازگشت در اواخر نشان می دهد با استفان کلبرت. "معاون رئیس جمهور بایدن داوطلب که ماهی. من نمی پرتاب هیچ طعمه وجود دارد که برای ماهی ندارند."

"بنابراین من فکر می کنم مشکل این است که جو بایدن در حال اجرا است به طور کامل پر انرژی, واقعی, کمپین واقعا برای اولین بار در دوران مدرن" Schlapp در ادامه روباه "که خلاف قانون اساسی است چرا که قانون اساسی ما می گوید: ما باید برای انجام این کار هر چهار سال."

در حالی که میزبان هریس فاکنر صحیح نیست Schlapp برای برچسب زدن دروغ رادیو میزبان "rap star," او دیگر مهمان دانشگاه جانز هاپکینز استاد وندی Osefo بود بیش از آن.

"زمانی که بایدن ساخته شده از اظهار نظر در مورد آفریقایی-آمریکایی بود که رپ ستاره بود که Charlamagne Tha خدا که در سراسر کشور-همزمان رادیو میزبان" Osefo گفت.

"من می دانم که او یک مرد سیاه و سفید, بنابراین شما ممکن است فکر می کنم او یک رپر اما او نه. و این جایی است که مکالمه ساخته شده بود. بنابراین آمریکایی ها نیاز به تمرکز در اینجا و حمله شخصی نیست راه رفتن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن