پزشکی کارگران مبارزه COVID می گویند پلیس در حال حمله به آنها

بیست دقیقه پس از ترک شغل خود را در یک بیمارستان بروکلین شنبه شب 32 ساله رایان ولنتاین دروغ گفتن در موقعیت جنین

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

بیست دقیقه پس از ترک شغل خود را در یک بیمارستان بروکلین شنبه شب 32 ساله رایان ولنتاین دروغ گفتن در موقعیت جنین در پیاده رو.

او شده است می خواهم به ضرب و شتم و لگد توسط افسر پلیس نیویورک خود را در بیمارستان ID آغشته با خون خود او گفت: روزانه وحش.

ولنتاین دریایی کهنه که مشغول به کار به عنوان یک آشپز قبل از همه گیر آمار صنعت رستوران, کار در ماه مارس در کینگز کانتی بیمارستان مرکز. او صرف در چند ماه گذشته در حال حرکت پزشکی و بیماران در اطراف این تاسیسات را به عنوان به خوبی به عنوان ستون صدها نفر از اجساد مردگان—بسیاری از آنها COVID-19 قربانیان—به یخچال سردخانه کامیون.

ولنتاین گفت: روزانه وحش در روز سه شنبه است که او نیاز به یک کار اما مانند بسیاری از آمریکایی ها او نیز احساس درماندگی و می خواست برای مشارکت در خط مقدم مرگبار بیماری همه گیر. متاسفانه تنها یکی از بسیاری از داستان هولناک پزشکی کارگران آتش نشانان و امدادگران ایم که منادی به عنوان قهرمانان—تنها به پاره گاز کشته و یا مورد ضرب و شتم توسط پلیس در طول روز از ناآرامی های مدنی پس از مینیاپولیس پلیس قتل جورج فلوید.

"آنها نیاز مردم گفت:" ولنتاین. "اولین روز من [در] ما لود 45 بدن در چند ساعت. من تو را دیدم بسیاری از کارکنان با داشتن ضعف. آن ترسناک بود برای بسیاری از مردم است." اما ولنتاین احساس کردند که نظامی خود را در زمينه خدمت چهار سال در خارج از کشور در دریایی سپاه—به معنای او می تواند مسئولیت رسیدگی به دیدن چیزهایی است که آمریکا به طور متوسط ممکن است قادر به پردازش.

اما حتی وقت خود را در خارج از کشور آماده نیست او را برای روز شنبه.

زمانی که ولنتاین چپ کار حدود 11:45 p. m. آن شب پلیس برخورد با معترضان در نزدیکی کلیسای خیابان پیراهن اتومبیل به آتش کشیده. او در تلاش بود برای جلوگیری از هرج و مرج و گرفته اند Uber یا یکی دیگر از مسیر "اگر من می خواهم شناخته شده" چگونه نزدیک این درگیری تا به حال سفر او به یاد می آورد.

"این یک مسیر من معمولا. من تا به حال به یک دو شیفت بعد, و آنها اجازه می دهد کارگران بیمارستان به اتاق های هتل گفت:" ولنتاین. "من با داشتن یک دود بود و من هدفون در را امتحان کنید و از حالت فشرده خارج کنید."

اما حدود نیمه شب او آمد در سراسر یک "ازدحام" از افسران پلیس در نزدیکی در ورودی به کلیسا خیابان ایستگاه مترو در تعقیب یک "بچه ها در این زرد و سیاه و سفید hoodie" و ولنتاین تا به حال گوشی خود را ضبط.

"من در آنجا ماند و از راه" گفت: ولنتاین. "من در مقابل یکی از مغازه ها بسته فقط ضبط. من نمی گویم هر چیزی را به آنها را میگیرد. من راه رفتن به عقب به عنوان آنها فریاد زد '،' و سپس این پلیس تحت فشار قرار دادند من, و وجود دارد, دیگر پلیس برخورد با من و چیزهای بیش از حد, اما من سر تنها چیزی که به طور جدی زخمی شدند."

در این ویدئو که reviewed by The Daily Beast, افسران فریاد در ولنتاین به "حرکت" و او پاسخ می دهد "من در حال حرکت به عقب!"

در طول ضرب و شتم, ولنتاین, گفت:, او نگه داشته شدن لگد و تلفن خود را متوقف ضبط. او گفت: او گفت: افسران "من فقط در تلاش برای به خانه رفتن" اما آنها پاسخ دادند: "خوب شما برداشت اشتباه زمان برای انجام آن است."

پس از حدود 90 ثانیه آنها متوقف شده است.

"من نمی دانم اگر آن را به خاطر آنها متوجه من بیمارستان ID و یا اگر آن دلیل است که آنها را دیدم خون, اما آنها متوقف انداخت تلفن من در من و من راه می رفت به بیمارستان" او گفت:. "من وجود دارد و حدود هفت ساعت بعد از من هفت کالاهای اساسی در سر من و دو CT اسکن." عکس ها و تصاویر او ارائه شده به روزانه وحش نشان می دهد او را در یک شب بیمارستان با کالاهای اساسی بر روی سر خود را نشسته بر روی یک gurney و چکیدن خون است. و ترخیص از بیمارستان مقالات reviewed by The Daily Beast به نظر می رسد برای تایید ولنتاین داستان اشاره کرد که کالاهای اساسی ارائه شد برای حمله به.

دیگر از سر خود گفت: ولنتاین "این فقط کبودی."

"حداقل من به اندازه کافی خوش شانس می شود قادر به صحبت درباره آن را," او اضافه شده است. "می میرم راه بدتر است."

در لحظه ولنتاین گفت که او حتی نمی ترسم برای خودش.

"من فقط فکر می کرد چگونه دل مادربزرگم می شده اند اگر چیزی اتفاق افتاده است به من," او توضیح داد. "من فقط از دست پدر بزرگ من در سال گذشته به سرطان و او هنوز بسیار خام از آن است. من می ترسم برای او و چگونه او آن را اگر من مرده است."

درخواست های متعدد برای نظر از روزانه وحش بازگردانده نشدند توسط اداره پلیس نیویورک قبل از انتشار در روز سه شنبه.

در بیمارستان گفت: ولنتاین برخی از افسران در زمان یک بیانیه است. سپس او به استخدام یک وکیل. النا کوهن, ولنتاین, وکیل, سه شنبه گفت که او و مشتری او هستند "قطعا کاوش تمام امکانات قانونی."

"کسی شدن هفت کالاهای اساسی در سر خود را در حالی که مطابق با تمام قوانین است که به نظر می رسد بیش از حد از زور" گفت: کوهن مدنی-حقوق litigator زمان. "ما در حال بررسی ویدئوها و شاهد شمارش خواهد شد و هر چه اقدامات مناسب به نظر می رسد پس از آن روند."

"ما بسیار مشکل و این نیز بسیار مشکل دیگر پلیس تشدید و استفاده از نیروی بیش از حد که به نظر می رسد طی چند روز گذشته گفت:" کوهن. "ما تا به حال بسیاری از گزارش های مسالمت آمیز معترضان بودند که با ضربه باتوم بود که پیراهن خود را پاره پاره بودند که تحت فشار قرار دادند به زمین که تا به حال ماشین پلیس رانندگی به آنها."

از سه شنبه ولنتاین GoFundMe مطرح شده است و بیش از 4000 دلار. او گفت که او احساس بهتر و برنامه ریزی برای بازگشت به کار در بیمارستان در روز چهارشنبه. اما ولنتاین قطعا نیست تنها اضطراری کارگر مورد حمله قرار گرفته توسط پلیس و یا در مبارزه بین معترضان و پلیس.

دکتر برنارد اشبی عروق متخصص قلب و عروق مستقر در ساحل میامی, فلوریدا است که درمان COVID-19 بيمار گفت: روزانه وحش با حضور او در میامی اعتراض در روز شنبه—جایی که او اشک با گاز کشته شده توسط پلیس.

"من مطمئن هستم که دقیقا چه برخوردی" گفت: Ashby. "چیزهای بود که پرتاب هر دو راه و پلیس از حوزه آغاز شده حذف teargas و تیراندازی و گلوله های لاستیکی در جمعیت است. من هرگز اشک با گاز کشته اما من فقط می خواستم برای نشان دادن همبستگی با معترضان."

"وجود چنین متنوع و جوان جمعیت اکثریت بودند که غیر سیاه که واقعا گرم قلب من" گفت: Ashby. "آنها فریاد جورج فلوید نام و استقبال از علت است. آنها آن را کردم."

اما پس از گاز اشک آور ، گلوله های لاستیکی دود و آتش اشبی گفت: روشن بود که مردم از ترس.

"آنها در حال اجرا برای زندگی خود را" اشبی. "مردم خارج وجود دارد نمی خواهم خشونت است. آنها ترسیده بودند. آنها فقط می خواستم صدای آنها شنیده شود."

اشبی رفت و به یکی دیگر از تجمع در فورت لادردیل در روز یکشنبه همراه با حدود ده دیگر پزشکان و پرستاران و EMTs داوطلبانه به عنوان خیابان پزشکان برای ارائه کمک به جمعیت اما او گفت که روز بدون حادثه حداقل برای خودش.

در Austin, آتش, EMTs و دیگر غیرنظامیان تشکیل خیابان پزشکان Austin, توزیع آب و ارائه بر روی سایت پزشکی کمک به معترضان که شده است می خواهم اشک با گاز کشته—و یا حتی بدتر. مانند خیابان پزشکان در نیویورک و دنور در این آخر هفته کسانی که در آستین قرار داده و به رنگ قرمز روشن پزشکی صلیب در لباس های خود را با استفاده از نوار.

"اگر شما کار در اورژانس خدمات شما همیشه انتظار هر چیزی" گفت: توبی Heidel یک زن 46 ساله Austin آتش نشان است که به سازماندهی تیم در مصاحبه با تگزاس ماهانه. "دستور کار ما کمک به مردم که چرا ما اینجا هستیم ... امیدوارم ما می توانیم برخی از تعهد کردن خدمات اضطراری بیش از حد, بنابراین سیستم نیست که مشمول مالیات."

Maredith دریک 44 ساله مادر و داوطلب آتش نشان در منطقه ای می سوزد (فکر می کنم سوزاندن مرد اما کوچکتر) ادعا کرد در یک Facebook پست او گرفته شده بود به بیمارستان در شب یکشنبه پس از Austin افسران او در دست با کیسه لوبیا دور از "بیش از سه فوت دور" را به عنوان او در تلاش بود برای کمک به یک مرد که می خواهم به ضرب گلوله در سر و دچار تشنج شد. او گفت: آنها از کار اخراج او را با وجود این واقعیت است که او با پوشیدن یک آتش نشان با پیراهن قرمز و سفید پزشکی صلیب با عبور از ضبط به کلاه خود.

"آنها می دانستند که من یک طبیب" دریک نوشت. (دریک بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از روزانه وحش.)

Austin رئیس پلیس برایان مانلی روز دوشنبه گفت که گروه او بود بررسی های متعدد خشونت آمیز پلیس حوادث مربوط به گناه معترضان از جمله یک زن باردار که "زده شد و با یک ضربه مهمات به شکم او."

"این چیزی است که ما مجموعه ای را به انجام به عنوان یک اداره پلیس" مانلی گفت. "این چیزی بود که ما مجموعه ای را به انجام این آخر هفته."

خیابان طبیب تیم در سی Austin فلوریدا و بروکلین باید همه گزارش ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آتش, EMTs و امدادگران در میان اعضای خود است. کسانی که در دنور—برخی با آموزش پزشکی—شد بنا به گزارش اشک با گاز کشته در حالی که درمان معترضان در موقت درمانگاه بیش از آخر هفته. و 24 سال سن داوطلب خیابان طبیب در نیویورک که روز کار حقوقی شامل کار وکالت گفت: یک افسر لگد او را در پشت در حالی که او شستن چشم کسی را در یک پیاده رو در نزدیکی فورت گرین پارک در شب جمعه. خیابان طبیب خواست نامش برای ترس از اقدامات تلافی جویانه از هر دو جناح راست معترضان و یا پلیس و گفت که او انجام داده است متعدد جلسات آموزشی در آموزش کمک های اولیه و پزشکی کار می کنند.

"من می دانم که بسیاری از پرستاران که برای انجام بیشتر مراقبت جامع گفت:" طبیب که—مانند کسانی که در Austin—گفت که او می پوشد یک صلیب قرمز برای شناسایی خودش را به هر دو معترضان و پلیس. "من افسر گفت: من نیاز به یک چند دقیقه از آنجا که این فرد نمی تواند ببینید, هنوز, و من نمی توانستم حرکت او گفت:" خیابان طبیب. "آنها در نهایت او را برداشت آرنج کشیده و او را به پارک. واضح بود که آنها اهمیتی نمی دهند او مجروح شد و یا که من در کمک به او."

25 سال بروکلین حقوقی که او نیز نخواست بیش از ترس از عذاب از گروه های جناح راست یا پلیس گفت: روزانه وحش او را نیز به عنوان یک خیابان طبیب بیش از آخر هفته.

"آنها فقط یکسره دستگیری افراد, اما آنها هدف قرار دادن مردم انجام کمک های اولیه" مشاور حقوقی گفت: روزانه وحش. "این بسیار ناراحت کننده. این احساس شبیه به دیدن آنها هدف قرار دادن روزنامه نگاران. آن را احساس می کند مانند یک کل تفکیک هنجارهای دموکراتیک و آن را برجسته به من که آنها در خارج وجود دارد به منظور تسهیل در تظاهرات مسالمت آمیز."

اما مانند ولنتاین تعداد فزاینده ای از کسانی که در نزاع به ظاهر انجام بهترین خود را برای جلوگیری از هرج و مرج در حالی که به سادگی راه رفتن به خانه از محل کار در مقابل خطوط از بیماری همه گیر. آنها هم می ترسند.

یکی از ساکنان که با این نسخهها کار در چند نیویورک بیمارستان ها از جمله Kings County Hospital مرکز گفت: روزانه وحش او و همکارانش در حال حاضر در حال غرق ترس از تجهیزات حفاظت فردی کمبود عرضه و تنظیم شد تا چادر دوباره به آماده شدن برای افزایش موارد زیر جورج فلوید تظاهرات.

در حال حاضر تلاش برای راه رفتن به خانه هنگامی که یک تغییر به پایان می رسد در گذشته مقررات منع رفت و آمد خود را از کابوس.

"وقتی که من راه رفتن در خانه من به راه رفتن توسط یک ایستگاه پلیس گفت:" resident که نخواست نامش فاش شود بیش از ترس از کار تلافی صحبت با مطبوعات است. "اگر وجود دارد یک تظاهرات که تماشا می داند چه اتفاقی خواهد افتاد."

—تحریریه پیلار Melendez کمک گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب