مایکل دل Vecchio ارائه می دهد استراتژیک فروش و بازاریابی راهنمایی برای راه اندازی

هنگامی که انجام می شود مناسب جامد تلاش های بازاریابی می تواند به معنای فوق العاده ای شده به یک کسب و کار است.

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

هنگامی که انجام می شود مناسب جامد تلاش های بازاریابی می تواند به معنای فوق العاده ای شده به یک کسب و کار است. بود که آن را به عنوان ممکن است زمانی که نادرست انجام شده در این کسب و کار است که اساسا حول نقدی به آتش. پس از کسب و کار متفکرین باید هر چه خود را مستقل سازمان نیاز دارد - به طور مستمر - ممکن است آن را دشوار است به یک متخصص در تمام تفاوت های ظریف است که به فروش و بازاریابی تمرینات به خصوص برای افرادی که به طور منظم تکرار فروش. مایکل دل Vecchio است دیرین رهبر کسب و کار است که نظارت شرکت ها در آمریکا, مالت, پاناما ، او نوشته است مقالات متعدد در موضوع عملیات کسب و کار و ارائه می دهد یک بخش از راهنمایی های شرکت های جدید باید به خود فروش و بازاریابی طرح های به طور فزاینده ای مفید و کمتر ناکارآمد است.

آن را ضروری به ویژگی های چرا یک سازمان مورد می ایستد جدا از مخالفان. این را باید به پایان رسید نشان می دهد مزایای استفاده از خوب و یا خدمات – نه با کاهش مدعی. وجود دارد به طور منظم سه منطقه که در آن این می تواند با موفقیت – هزینه های کیفیت و یا ترکیبی از هر دو. روشن دل Vecchio "فروش پیشروی است ، متضاد خود را در مورد و یا خدمات ممکن است جایگاه برجسته آن را ارائه می دهد و در عین حال قطعی هدف باید وسیله ای است که شما می توانید فروش استفاده – چگونه انتخابی شما را بهبود خواهد بخشید خریدار زندگی است."

یک منطقه که متعدد کار کارآفرینان به طور منظم را به عنوان غیر مادی است که مشتری واکنش. مشتری انتقاد, ورودی, توصیه ها و غیره خواهد شد درایو یک کسب و کار دورتر از عملا برخی دیگر بخشی از توسعه کسب و کار. خریدار به طور مداوم به رسمیت می شناسد آنچه را که فرد باید نسبت به خرده فروش.

یک تعداد انگشت شماری از شرکت ها ادعا می کنند که پیشنهاد خود را باید بی عیب و نقص قبل از آنها انجام هر گونه بازاریابی است. که می تواند یک مخلوط است که می تواند هزینه واقعی درآمد. انجمن های مختلف برنامه ریزی برای فروش محصولات خود را تنها زمانی که آنها آماده; اما درخواست شروع خواهد شد در صفر که خوب و یا خدمات است رو هموار کردن راه برای یک بیشتر کشیده شده از دوره بدون درآمد است.

به طور مداوم راه اندازی در نظر گرفتن ایده های جدید. متحده del Vecchio, "وجود دارد یک معامله بزرگ از جدید روش های بازاریابی آنلاین است که در دسترس نیست در حال حاضر که در حال حاضر ارائه عمیقا قدرتمند ترویج کانال. چیزهایی مانند رسانه های اجتماعی و وب سایت های مبتنی بر شبکه های اجتماعی اثرگذارندهها محتوای تبلیغ حمایت عمومی در میان دیگران می تواند انتگرال دارایی. استفاده از آنها inventively و کمک به سازمان خود را متمایز از بقیه است."

مبارزه معادل استفاده از مواد بازاریابی برای پیشبرد و یا فروش یک آیتم و یا دولت. اظهارات عمومی مورد استفاده برای پیشبرد تجاری و یا کسب و کار. آنها می تواند یک چیز بی ارزش دستگاه است که کمک خواهد کرد را به مسائل مربوط به نور و بدون تلاش برای فروش چیزی که در گذشته منجر به گسترش می پردازد.

مشتری انتقاد همواره قابل توجهی صرف نظر از اینکه آن را خاص و یا منفی است. ادعا میکند del Vecchio "شما مشتریان خود را جایی به ترک انتقاد. آن را قادر می سازد آنها را به دیدن است که شما مراقبت از آنچه آنها فکر می کنم و نیز می تواند به شما مهارت های ضروری برای کمک به بهبود وظایف است." با دادن یک نقطه را در سایت خود برای ورودی شما نه فقط می توانید کنترل این موضوع در عین حال می توانید آدرس آن را در یک راه ایده آل. این به مراتب در تضمین وفاداری مصرف کننده.

یک نکته اضافی برای کسب و کار جدید است که به برنامه هایی که پاداش اعتماد و علاقه است. کلامی ارز می تواند یک خرده فروش نزدیک ترین همراه و یا بزرگترین دشمن و جبران مشتریان هستند احتمال بیشتری برای رفتن به نزدیک ترین اصحاب.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن