مرد مینیاپولیس: پلیس که Kneeled در جورج فلوید 'تلاش برای کشتن من" در سال 2008

ایرا Latrell Toles نمی بلافاصله تشخیص مینیاپولیس پلیس درک چوین در حال حاضر ویروسی از برگزاری زانو خود را در جو

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

ایرا Latrell Toles نمی بلافاصله تشخیص مینیاپولیس پلیس درک چوین در حال حاضر ویروسی از برگزاری زانو خود را در جورج فلوید گردن به عنوان دستبند سیاه و سفید مرد بارها و بارها به او گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

اما زمانی که اخبار رسانه های شناسایی ماموران درگیر Toles, 33, متوجه شدم که مرد مسئول فلوید مرگ بود همان افسر پلیس که barged به خانه و ضرب و شتم او را در حمام قبل از تیراندازی او را در معده 12 سال قبل در حالی که در پاسخ به یک خشونت تماس بگیرید.

"افسر پلیس که به کشته شدن که مرد ممکن است یک شات که من" Toles پیامک خواهر خود روز سه شنبه شب با توجه به پیام های به اشتراک گذاشته شده با Daily Beast. "آنها گفتند: نام خانوادگی و من فکر می کنم آن را به او."

"آن او" خواهر او فورا پاسخ داد.

در روز سه شنبه چوین یکی از چهار افسران اخراج خود را برای مشارکت در Floyd مرگ است که موجب تظاهرات در سراسر کشور و تماس برای فدرال نفرت-crime investigation. رسانه های محلی گزارش داد که چوین شد افسر که به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه—به عنوان 46 ساله التماس کرد: "من در مورد مرگ است." فلوید تا به حال هیچ پالس زمانی که او در نهایت قرار داده و به آمبولانس.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری در چهارشنبه Hennepin County وکیل Mike Freeman به دستگیری و اتهام چوین با فلوید مرگ است. "چرا مردی که کشته جورج فلوید نه در زندان است ؟ اگر شما تا به حال آن را انجام داده یا من تا به حال آن را انجام داده ما خواهد بود پشت میله های زندان در حال حاضر" فری گفت: در یک کنفرانس خبری.

Toles معتقد است که فلوید وحشتناک مرگ مانع شده اند می تواند اگر چوین بود که به درستی برای خود خشونت آمیز بازداشت در ماه مه سال 2008 است. او گفت که در حالی که او مجرم به اتهام بزه—و هنوز هم دچار درد از گلوله سوراخ در پایین معده—چوین ادامه کار خود را در مینیاپولیس اداره پلیس با چیزی بیش از یک کف دست زدن بر روی مچ دست.

"اگر او تنبیه شد زمانی که او به من جورج فلوید هنوز هم زنده" حرفه ای گفت.

مقامات گفتند که فقط قبل از 2.m در مه 24, 2008, افسران در پاسخ به خشونت تماس در یک مجتمع آپارتمانی در خیابان کلمبوس جنوبی. 911 اپراتور می تواند بشنود یک زن فریاد برای کسی برای جلوگیری از ضربه زدن به او, رسانه های محلی گزارش داد ،

Toles بود که پس از آن 21 اذعان می کند که مادر از فرزند خود به نام پلیس در او آن شب اما او شگفت زده شد زمانی که چندین ماموران نشان داد تا بدون اعلام خود.

"هنگامی که من تو را دیدم که او نقض درب جلو من زد در حمام" Toles گفت: روزانه وحش. "سپس [چوین] شروع به لگد زدن به در که درب. من در حمام با سیگار و هیچ سبک تر است."

33 ساله گفت که چوین شکست به حمام و شروع به ضربه زدن به او و بدون هشدار. Toles گفت: بازگشت او به افسر چون "من واکنش طبیعی به کسی برخورد من است برای متوقف کردن آنها از ضربه زدن به من."

"همه من می تواند انجام دهد این است که فرض کنیم این پلیس بود چرا که آنها نمی خود را اعلام و یا همیشه به من فرمان" او گفت:. "من نمی دانم به چه فکر کنم زمانی که او شروع به زدن من. من قسم می خورم او برخورد من با تفنگ."

با توجه به اخبار محلی گزارش چوین به ضرب گلوله کشته و زخمی Toles پس از او گفته رسیده برای یک افسر تفنگ. Toles گفت: او را به یاد داشته باشید ضربه بودن—فقط "در حال راه می رفت از طریق آپارتمان تا زمانی که من سقوط در ورودی اصلی که در من باقی مانده بود به خونریزی تا امدادگران آمد."

"من به یاد داشته باشید کودک من مادر جیغ و گریه, همچنین," او اضافه شده است.

Toles گرفته شد به Hennepin County مرکز پزشکی که در آن او گفت که او می ماند برای سه روز. وجود او آموخته چوین به ضرب گلوله کشته بود او را در چنین محدوده نزدیک که گلوله رفت و از طریق کشاله ران و آمد خود را به سمت چپ سینه قبل از برخورد به دیوار حمام. زخم او گفت: سمت چپ یک سوراخ است که "هرگز واقعا بسته" است و بنابراین او می تواند هنوز هم چوب انگشت داخل.

پس از او منتشر شد از بیمارستان Toles گفت: او گرفته شد به طور مستقیم به دادگاه که در آن او به اتهام دو فقره جنایت مانع از روند قانونی و یا دستگیری و بزه تعداد حمله های داخلی.

"من فرض می کنیم واکنش من خواهد بود به تلاش برای متوقف کردن او را از ضربه زدن به من. اگر اولین واکنش میزد من در چهره این بدان معناست که من می توانم و من خیلی گیجی به قرار دادن تفنگ خود را و سپس سعی کنید به آن را از او و برای چه؟" Toles گفت. "به نوبه خود یک بزه نظم وضعیت به جنایت وضعیت است که می تواند منجر من در حال مرگ ؟ او تلاش برای کشتن من در آن حمام."

Toles گفت: او تنها صرف یک یا دو روز در زندان—که در آن او رد شد درد—قرص برای اتهامات قبل از او منتشر شد. سه ماه بعد او گفت که او مجرم به اتهام تخطی از قانون به عنوان بخشی از یک معامله.

چوین و دیگر ماموران درگیر شد و قرار بر پرداخت مرخصی اداری در انتظار رسیدگی به تیراندازی—یک روش استاندارد برای مینیاپولیس اداره پلیس—اما بعدها قرار می گیرد به این زمینه است.

"من می دانستم که او را به انجام کاری دوباره" Toles گفت. "من آرزو می کنم ما تا به حال گوشی های هوشمند آن."

مینیاپولیس اداره پلیس بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

چوین, 44, یکی از چهار افسر که در پاسخ به یک مظنون به "جعل در فرایند" در شب دوشنبه—همراه با توماس Lane, J الکساندر Kueng و Tou Thao.

در روده غم انگیز و 10 دقیقه فیلم ضبط شده توسط bystander, چوین دیده می شود با فشار دادن زانو خود را در Floyd گردن در حالی که Thao می ایستد گارد تلاش برای نگه داشتن ناراحتی تماشاگران در خلیج.

"لطفا, لطفا, لطفا, من نمی تواند نفس بکشد. لطفا مرد" فلوید می گوید: در این فیلم که نشان نمی دهد آغاز کردند. "من در مورد مرگ," او می گوید.

یک مینیاپولیس آتش نشانی گزارش گفت: فلوید نیست که یک پالس زمانی که او به یک آمبولانس. او مرده در نزدیکی یک بیمارستان در مدت کوتاهی پس از آنچه پلیس به عنوان یک توصیف "پزشکی حادثه است."

"ما به دنبال و خواستار این است که این افسران بود دستگیر و به اتهام قتل جورج فلوید" بن Crump یک حقوق مدنی وکیل به نمایندگی از 46-سال-خانواده گفت: روزانه وحش در روز پنج شنبه. "امید من این است که وجود دارد موثر خواهد بود و شجاع رهبری که صحبت خواهد شد به ارزش جورج فلوید زندگی به عنوان یک مثال به جهان است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. آن زمان برای یک تغییر در مینیاپولیس."

چوین که عضو نیروی در سال 2001 نیز درگیر شده است در چندین, دیگر پلیس-درگیر تیراندازی در سراسر زندگی حرفه ای او. با توجه به جوامع آمریکایی علیه خشونت پلیس, 10 شکایات واصل شده اند در مقابل در حال حاضر-افسر سابق پلیس—اما چوین تنها تا کنون موفق به دریافت دو کلامی کمیته انضباطی به تذکر.

در سال 2006 چوین درگیر شد, در تیراندازی مرگبار از 42 سال Wayne ریس که گفته چاقو دو نفر قبل از گزارش تبدیل یک تفنگ در پلیس. چوین بود در میان شش افسران برای پاسخ به سلاح سرد. یک سال قبل چوین و یک افسر دیگر نیز در تعقیب یک ماشین است که پس از آن آمار کشته و سه نفر با توجه به جوامع آمریکایی علیه خشونت پلیس.

در سال 2011 افسر بود و همچنین یکی از پنج افسران قرار داده شده در استاندارد سه روز مرخصی پس از عدم تیراندازی مرگبار یک بومی آمریکایی ، افسران بازگشت به کار پس از این گروه مشخص شد که آنها تا به حال عمل "مناسب است."

این شهر غیر نظامی, بررسی قدرت, است که لیست شکایات قبل از سپتامبر سال 2012 نشان می دهد پنج شکایت علیه چوین که بسته شد بدون نظم و انضباط. یک زندانی در ایالت مینه سوتا correctional facility شکایت کرد چوین و هفت نفر دیگر از افسران برای "اتهام نقض خود قانون اساسی فدرال حقوق" در سال 2006 اگر چه مورد اخراج شد و جزئیات شد روشن نیست.

Toles گفت که در حالی که او نه اعتراض خود او معتقد است که این حادثه وحشتناک است یک لحظه نقطه عطفی برای مینیاپولیس اداره پلیس—یک سازمان است که او می گوید تبدیل شده است لب به لب از یک شوخی در جامعه است.

"ما شوخی در مورد آن در جامعه اما ما می دانیم که یک فرد سفید تماس با پلیس ما میخوام رفتن را به نفع خود," او گفت:.

33 ساله افزود که در حالی که او معتقد است Flyod مرگ خواهد شد و در نهایت به تغییر و اصلاحات است که لازم است برای مینیاپولیس آن خشم ساکنان خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که عدالت است که در نهایت دیده می شود. او اضافه کرد که در حالی که او هرگز شکایت در سال 2008 او در حال حاضر به دنبال شکایت مینیاپولیس اداره پلیس برای حادثه خشونت آمیز.

"همه ما بتوانیم در نقطه اوج. آب جوش در 212 درجه," او گفت:. "ما در 600."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن