'REvil' هکرها از خود آلن Grubman باج تقاضا برای $42m تهدید به تخلیه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خاک

هکرها که شکست را به شبکه های یک شرکت حقوقی شرکت حقوقی Grubman شایر, Meiselas و کیسه را را دو برابر باج تقاضا ب

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

هکرها که شکست را به شبکه های یک شرکت حقوقی شرکت حقوقی Grubman شایر, Meiselas و کیسه را را دو برابر باج تقاضا برای $42 میلیون و تهدید به فاش کردن "رازهای" در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک هفته اگر آنها کامل پرداخت می شود.

در روز پنج شنبه هکرها ارسال شده یک پیام جدید گفت: "باج در حال حاضر $42,000,000... نفر بعدی خواهیم انتشار دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. وجود دارد یک انتخابات در رفتن ما در بر داشت یک تن از لباس های شسته شده کثیف."

آنها افزود: "آقای ترامپ, اگر شما می خواهید به ماندن رئیس جمهور میبینم تیز چوب در بچه ها در غیر این صورت شما ممکن است فراموش نکنید که این جاه طلبی برای همیشه لطفا برای. و به شما رای دهندگان ما می تواند شما اجازه می دانم که پس از این انتشار, شما قطعا نمی خواهید به او را به عنوان رئیس جمهور... مهلت یک هفته.

"Grubman ما نابود خواهد شد شرکت خود را به زمین اگر ما نمی بینیم پول است."

روشن نیست که چرا هکرها متصل مغلوب ساختن پیشی جستن به شرکت به عنوان او هرگز یک مشتری صفحه شش می گوید.

صفحه شش گزارش می دهد که این شرکت بنیانگذار آلن Grubman امتناع از مذاکره با یک منبع گفت: "از نظر او این است که اگر به او پرداخت می شود هکرها ممکن است انتشار این اسناد به هر حال. به علاوه اف بی آی اعلام کرده این هک در نظر گرفته شده است یک عمل از تروریسم بین المللی و ما اصلا مذاکره با تروریست ها است."

Grubman پدر این روزنامه نگار لیز Grubman بود که معروف آمریکا در سال 2001 پس از حمایت او SUV به یک خط از مردم در حال انتظار برای به دست آوردن ورود به Hamptons, کلوپ شبانه, مجروح شدن بیش از یک دوجین.

او ستاره از جمله لیدی گاگا, مدونا, ماریا کری, U2, بروس اسپرینگستین, Priyanka Chopra و Bette Midler در کتاب خود.

هکرها در اوایل این هفته ارسال شده screengrabs از مدونا قرارداد در تلاش برای اثبات خود تهدید معتبر بودند.

همان گروه شناخته شده به عنوان REvil با موفقیت extorted $2m از ارز مبادله شرکت Travelex آن گزارش شده است.

این شرکت در بیانیه ای گفت به صفحه شش "ما انتخابات دولت ما و ما اطلاعات شخصی در حال افزایش حملات خارجی cybercriminals به. قانون شرکت های سیستم ایمنی بدن از این فعالیت های مخرب.

"ما با وجود سرمایه گذاری قابل توجهی در دولت از هنر و تکنولوژی امنیت خارجی cyberterrorists باید هک شده به شبکه ما و خواستار $42 میلیون دلار به عنوان باج. ما در حال کار به طور مستقیم با اجرای قانون فدرال و همچنان به کار در سراسر ساعت با کارشناسان برجسته جهان برای رسیدگی به این وضعیت است.

"نشت از مشتریان ما اسناد و مدارک است که نفرت و غیر قانونی حمله توسط این خارجی cyberterrorists است که زندگی خود را در تلاش برای گرفتن مشخصات بالا شرکت های ایالات متحده نهادهای دولتی, هنرمندان سیاستمداران و دیگران است."

صنعت سایت های مانند Teiss گفت: این هکرها که خود را REvil ادعا کرد در تاریک-انجمن های وب برای دسترسی به 756GB از اطلاعات در مورد بسیاری از مشتریان گذشته و حال از جمله Nicki Minaj, Christina Aguilera Idina Menzel و Run DMC.

داده های به سرقت رفته توسط هکرها گفته شامل قرارداد عدم اطلاع توافق نامه و شماره تلفن و آدرس ایمیل و مکاتبات خصوصی.

این REvil گروه ارسال شده گزیده ای از یک قرارداد برای مدونا 2019-20 "مادام X" تور با زندگی ملت به عنوان اثبات این که آن را در داخل شرکت حقوقی, سیستم های.

هکرها به دنبال باج با استفاده از تهدید انتشار سرقت داده ها و بازگرداندن قفل عقب یو پی اس به عنوان یک اهرم برای گرفتن پرداخت.

REvil است که تصور می شود همان گروه از هکرها که با موفقیت extorted Travelex انگلستان-بر اساس ارز-ارز شرکت از $2.3 میلیون بیت کوین ransom به عنوان وال استریت ژورنال گزارش شده است. REvil افتخار به Bleeping Computer وبلاگ که از آن استفاده می شود "Sodinokibi" ransomware با موفقیت به قفل Travelex کل شبکه.

آن را در ابتدا خواستار 6 میلیون دلار (£4.6 m) برای بازگشت فایل های رمزگذاری شده اما با توجه به مجلهدر نهایت حل و فصل برای 2.3 میلیون دالر پرداخت بیت کوین. این حمله مجبور Travelex را تعطیل عملیات در 1,500 رسانه ها در سراسر جهان است.

Bleeping Computer می گوید که هکرها نیز ارائه قطعه از یک توافقنامه حقوقی در سال 2013 امضا شده توسط Christina Aguilera و یک هنرمند برجسته در یکی از پروژه های موسیقی. این وبلاگ نیز منتشر شده فایل نمایش لیست نام ده ها تن از افراد مشهور که اطلاعات در حال حاضر ممکن است به خطر بیافتد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب