ماموریت زیستی راه اندازی اولین خودکار سفارشی پنل طراح برای ماوس ژنوم و CRISPR در حال ویرایش برای سرعت بخشیدن به پیشرفت در تحقیقات سرطان

ماموریت Bio Inc., پیشگام در بالا-توان تک سلول DNA و چند omics تحلیل امروز اعلام کرد تمدید قابلیت برای Tapestri

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

ماموریت Bio Inc., پیشگام در بالا-توان تک سلول DNA و چند omics تحلیل امروز اعلام کرد تمدید قابلیت برای Tapestri طراح اولین خودکار مبتنی بر ابر ابزار برای طراحی هدفمند تک سلول DNA پانل های سفارشی. در حال حاضر با برنامه های کاربردی در سراسر ژنوم موش و CRISPR در حال ویرایش محصول را آسان به استفاده از هوش مصنوعی-طراحی سلف سرویس رابط کاهش زمان طراحی برای پانل های سفارشی از هفته فقط چند دقیقه برای کمک به سرعت بخشیدن به سلول و ژن درمانی.

به منظور تحقق بخشیدن به پتانسیل ژن ویرایش فن آوری و CRISPR-درمانهای مبتنی بر این مهم به ابزار به مسیر مورد نظر DNA ویرایش همراه با اندازه گیری چه تغییرات ناخواسته ممکن است نیز رخ داده است. به طور مشابه, در توسعه درمان های جدید اعمال نفوذ مدل موجودات زنده مانند مدل های ماوس فراهم می کند فرصت را به آزمون ممکن است عوامل درمانی و ارزیابی دقیق اثرات بالینی دارو توسعه فاز.

"با Tapestri طراح تیم های تحقیقاتی باید انعطاف پذیری را به سرعت و به راحتی به هدف مربوط به مناطق مورد علاقه در تک سلولی سطح -- نگه داشتن تحلیل ساده و مقرون به صرفه -- در حالی که افزایش سرعت و کارایی بالا-تاثیر برنامه های کاربردی" توضیح داد: Anup Parikh, Ph. D., VP نرم افزار و انفورماتیک در ماموریت های زیستی. "با این تمدید قابلیت های ما بیشتر حمایت از سلول و ژن درمانی برنامه های کاربردی در سراسر دانشگاه و داروسازی برای سرعت بخشیدن دقیق تر موثر درمان برای بازار است."

این Tapestri پلت فرم اولین و تنها تک سلول چند omic پلت فرم قادر به تشخیص DNA و پروتئین تغییرات به طور همزمان از همان سلول Tapestri طراح در حال حاضر شده است مورد استفاده برای طراحی صدها نفر از پانل های سفارشی در سراسر انواع سرطان های کاربردی. این به روز رسانی را گسترش می دهد بهترین در کلاس Tapestri طراح به حمایت بیشتر محققان با:

  • CRISPR برنامه های کاربردی: محققان می توانند منحصر به فرد اندازه گیری zygosity co-وقوع چندین ویرایش از جمله در و خارج از هدف حوادث و نادر جمعيت سلولی ارائه اطلاعات لازم برای بهینه سازی سیستم های ویرایش و استفاده از آنها را با خیال راحت.
  • موس ژنوم سازگاری: انتقادی به پیشرفت های پیش بالینی و اوایل مرحله از توسعه مواد مخدر برنامه های ماوس تک سلول های سفارشی DNA پانل های در دسترس در حال حاضر.
  • دستکش سفید سرویس: ماموریت زیستی طراحی کارشناسان در دست برای حمایت از مشتریان منحصر به فرد و رمان سفارشی پنل نیاز برای تک سلول DNA یا چند omics پانل.

"به عنوان من می خواهم برای به حداکثر رساندن اطلاعات از یک سلول توالی مطالعه از نادر نمونه های بیمار ضروری است که هدفمند پنل ساخته شده است عاقلانه توضیح داد:" پسر Ledergor, MD, دکترا در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. "Tapestri طراح می کند که فقط - با آسان به استفاده از رابط کاربری و پوشش از نواحی ژنومی مورد علاقه."

این آخرین نقطه عطف می آید بر روی پاشنه از یک سال نقطه عطفی برای ماموریت زیستی کار برای حمایت از درمان و توسعه و سرعت بخشیدن به آزمایش های بالینی. آگیوس و چندین پیشرو موسسات تحقیقاتی باید قوی تر از Tapestri پلت فرم برای حمایت از تلاش ها برای بهبود تحقیقات سرطان, سرعت بخشیدن به توسعه مواد مخدر و بهینه سازی برای درمان بیماران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Tapestri طراح به روز رسانی ثبت نام در این وبینار در سه شنبه 2 ژوئن 2020.

در مورد ماموریت زیستی
ماموریت زیستی ارائه هدفمند راه حل برای بالا تاثیر برنامه های کاربردی با Tapestri پلت فرم. این Tapestri پلت فرم است که این صنعت اولین و تنها تک سلول چند omics پلت فرم را قادر می سازد ژنوتیپ و فنوتیپ از همان سلول و دقیق تشخیص ناهمگونی در پیشرفت بیماری و پاسخ به درمان. نرم افزار مناطق شامل خون و سرطان تومورهای جامد و ویرایش ژنوم اعتبار.

محققان در دانشگاه استنفورد MD Anderson Cancer Center (MDACC) دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو (UCSF) و دانشگاه پنسیلوانیا (پن) همه قوی تر به Tapestri پلت فرم برای حمایت از تحقیقات خود را برای مشخص کلونال پویایی در AML شناسایی MRD و پایش پاسخ به درمان و درمان مقاومت است. این شرکت برنده جایزه فن آوری نیز اهرمی توسط LabCorp و Onconova درمان برای فعال کردن بیشتر کارآمد بالینی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن