موسیقی نوابغ از گذشته و حال به ارمغان آورد با هم در یک فوق العاده حافظه های فوق نجومی

از برنشتاین به Benedetti, Haitink به Hvorostovsky, Mackerras به Kanneh-فراماسون موسیقی نوابغ از گذشته و حال و

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

از برنشتاین به Benedetti, Haitink به Hvorostovsky, Mackerras به Kanneh-فراماسون موسیقی نوابغ از گذشته و حال و آینده با هم در یک فوق العاده حافظه های فوق نجومی.

  • BBC Radio 3 باز می شود در این تابستان فانتزی حافظه های فوق با یک برنامه از حافظه های فوق لحظات از جمله آین فررینگتن را برتر جهان برای بزرگ سیاه و سفید دیک بزرگ مجازی ارکستر قرار دادن بتهوون سمفونی در یک چرخش.
  • Nicola Benedetti, Sheku Kanneh-ماسون, Simon Rattle, آنوشکا شانکار و Mitsuko Uchida, در میان هنرمندان اجرای زنده از رویال آلبرت هال.
  • اجرای زنده از راه برای شروع با اهمیت باز شب انجام شده توسط ارکستر سمفونیک رئیس هادی Sakari Oramo.
  • منحصر به فرد شب گذشته به متحد کردن جهان به رهبری فنلاندی هادی دالیا Stasevska با آفریقای جنوبی سوپرانو گلدا شولتز
  • بی بی سی چهار انتخاب شش اهمیت حافظه های فوق از سراسر پاسخها از West–Eastern Divan Orchestra, سیمن بولیوار ارکستر سمفونیک و Chineke! ارکستر
  • کتی Derham, تام, خدمات, سوزی, کلاین, Danielle de Niese و جوزی d'Arby رهبری خط به بالا از مجریان تلویزیون.
  • بلند پروازانه و چالش برانگیز و تعطیلات چند پلت فرم های نجومی.

در سال است که از حافظه های فوق نوبت 125 سال 2020 فصل به ارمغان می آورد روح از حافظه های فوق به موسیقی و دوستداران در خانه. 3 رادیو بی بی سی و بی بی سی چهار پخش برنامه های گنجینه از 30 سال گذشته از حافظه های فوق در سراسر شش هفته قبل از دو هفته از باور اجرای زنده در رویال آلبرت هال.

در زمان به چالش کشیدن بی سی حافظه های فوق و با هدف درخشش یک فانوس دریایی از امید با ترکیب آن از منی لحظه از حافظه های فوق سابقه در کنار اجرای زنده از رویال آلبرت هال. فصل را در تابستان از موسیقی به جشن تعداد زیادی از استعداد ژانرها و سبک ایجاد یک خط است که به ارمغان می آورد با هم نوازندگان افسانه ای از گذشته از طریق خود بی نظیر بایگانی با خط متنوع از بزرگترین ستاره های حال و آینده.

این حافظه های فوق باز آخر هفته

BBC Radio 3 آغاز این فصل ویژه با عملکرد اولین توسط بزرگ سیاه و سفید دیک بزرگ مجازی ارکستر متشکل از بیش از 350 نوازندگان از ارکستر و گروه کر. پیوستن به بتهوون انداخته - یک سال بی بی سی گسترده ماراتن به مناسبت سالگرد 250 از بتهوون تولد - بزرگ ارکستر مجازی انجام خواهد شد کاملا اصلی تنظیم از بتهوون نه سمفونی ایجاد شده توسط Iain فررینگتن.

در روز یکشنبه 19 جولای والاتر از این فیلم همراه با قطعه خواهد شد در سی و چهار. فررینگتن توصیف این اثر با عنوان "در نظر گرفتن بتهوون موسیقی و قرار دادن آن در یک موسیقی ماشین لباسشویی برای دیدن که رنگ اجرا".

پس فررینگتن را پرده بیدار کننده اولین شب همچنان [در رادیو 3] با برجسته از سه حافظه های فوق در سراسر 25 سال گذشته. بی بی سی ارکستر سمفونیک ویژگی های هر دو در بتهوون پیانو کنسرتو شماره 3 (با سولیست ایگور Levit تحت ادوارد گاردنر) از سال 2017 را در شب اول و در جهان برتر از سر هریسون Birtwistle را وحشت که برنده فوری معروفیت در آخرین شب از 100-سالگرد حافظه های فوق نجومی (1995). شب بسته با جشن, ایتالیایی, هادی Claudio Abbado نهایی عملکرد حافظه های فوق (2007) منجر لوکرن جشنواره ارکستر و mezzo-soprano آنا لارسون در مالر سوم سمفونی.

باز آخر هفته همچنان در بی بی سی چهار در چهار شنبه 19 جولای زمانی که مخاطبان این فرصت را برای تماشای برق هادی Mirga Gražinytė-Tyla منجر شهر بیرمنگام ارکستر سمفونیک در یک برنامه از بتهوون Stravinsky و جرالد بری با ویولونیست لیلا Josefowicz و تنور الان کلیتون (2017).

تعمق به غنی تولد بایگانی

در 125-سالگرد سال از حافظه های فوق و مخاطبان باید این شانس را به منعکس کننده در برخی از اجراهای فوق العاده و بزرگترین لحظات در حافظه های فوق, تاریخ, با, فانتزی, فصل, جشن نوابغ گذشته و ارائه یک تصویر لحظهای از این همیشه در حال تغییر موسیقی کلاسیک صحنه از زمان ما است.

BBC Four, سینه توسط کتی Derham را پخش سی حافظه های فوق کلاسیک طیف وسیعی از فیلمهای بایگانی کنسرت هر یکشنبه در سراسر این جشنواره ارائه خیره کننده, مقیاس, ارکستر, قدرت نمایش در رویال آلبرت هال مرحله. تلویزیون ارائه دهنده نوآورانه برجسته مانند سال 2017 اولین Chineke! ارکستر در اروپا برای اولین بار اکثریت BME ارکستر و در حال حاضر افسانه ای 2007 حافظه های فوق اولین سیمن بولیوار ارکستر سمفونیک ونزوئلا انجام شده توسط Gustavo Dudamel. بی بی سی چهار نیز هوا پیشگامانه 2012 John Wilson ارکستر مدل که جشن برادوی صدا - ارسال ارکستر به ارتفاعات جدید.

در سراسر فصل 3 رادیو به سرپرستی یک آرایه وسیعی از نشان می دهد توقف archive اجرای پوشش چهار دهه از فراموش نشدنی موسیقی ، در سراسر شش هفته وجود خواهد داشت یک ثروت بزرگ نام ارکستر و هادی از جمله: ارکستر فیلارمونیک وین / لئونارد برنشتاین; Royal Concertgebouw Orchestra / Riccardo Chailly; Staatskapelle برلین / Daniel Barenboim; باواریا ارکستر سمفونیک رادیو / Mariss Jansons; Chicago Symphony Orchestra / برنارد Haitink; Boston Symphony Orchestra / Andris Nelsons; ارکستر فیلارمونیک برلین / Sir Simon Rattle; و نوازندگان: Martha Argerich, Alfred Brendel, خانم سارا کانلی, Renée Fleming, ماریا فریدمن Dimitri Hvorostovsky Janine Jansen, Evgeny Kissin, درد, نورمن, موری Perahia و چت شول.

همانطور که همیشه این فصل را جشن بسیاری از چهره های موسیقی کلاسیک با کارنامه اعم از بتهوون به آنا مردیت Varèse به موتزارت سالی Beamish به Britten باخ به توماس Adès. آن را نیز ارائه بسیاری از استعدادها را ساخته اند که امواج در حال تغییر است. در میان گنجینه ای از اجراهای ارائه, رادیو, 3 پخش خواهد شد 2015 حافظه های فوق اولین آهنگساز و صفحه کلید جادوگر Nils Frahm با محیط duo بالدار پیروزی برای عبوس و 2014 ظاهر ژول Buckley انجام متروپل Orkest ویژه-مهمان خوانندگان و آهنگسازی احساس لورا Mvula و اسپرانزا Spalding.

بعد از ظهر سری کنسرت در 3 رادیو بی بی سی نیز از ویژگی های برخی از بزرگترین حافظه های فوق از 25 سال گذشته داده شده توسط بی بی سی ارکستر و کر.

در این سال نیز می بیند اولین تلویزیون پخش بسیار محبوب رادیو 1 ایبیزا مدل های 2015 شامل پیت تانگ ژول Buckley و میراث ارکستر که تبدیل به رقص کلاسیک به شاهکارهای ارکسترال با کمک John Newman and Ella Eyre (بی بی سی چهار شنبه (28 مرداد).

در BBC Radio 3, مجری گرجستان مان میزبان جدید یکشنبه شب برنامه ای است که به نظر می رسد به جلو به هر هفته مجموعه ای از بایگانی حافظه های فوق. او می تواند با یک انتخاب از مهمانان برای پیش نمایش فهرست اجراهای به یاد پشت صحنه داستان از این کنسرت و به توصیه برجسته به نگاه کردن به.

3 رادیو نیز پخش برخی از ترین های تحریک کننده قبل از پارگی کیسه آب رویدادهای عمومی که برگزار شده است که در طول دهه گذشته با مصاحبه و گفتگو از پیشرو نوازندگان و هنرمندان و بازیگران و نویسندگان.

اجرای زنده از رویال آلبرت هال

در فینال دو هفته از حافظه های فوق از روز جمعه 28 مرداد وجود خواهد داشت یک سری از اجراهای زنده از رویال آلبرت هال از برخی از بزرگترین نوازندگان زمان ما در کنار ظهور استعداد. در آنچه وعده داده می شود یک عاطفی بازگشت به لندن-رویال آلبرت هال حافظه های فوق ارائه طیف وسیعی از اجرای برنامه انجام موسس ما برای ماموریت به ارائه'the بهترین های موسیقی کلاسیک برای وسیع ترین شکل ممکن مخاطب است.

به عنوان قلب تپنده حافظه های فوق هر یک از ارکسترهای مختلف انجام خواهد شد به عنوان بخشی از عنصر زنده از جشنواره و در بلند مدت حافظه های فوق, سنت, بی بی سی, ارکستر سمفونی را باز و بستن سری, شروع با باز شب انجام شده توسط رئیس هادی Sakari Oramo و به اوج خود رسید در آخرین شب از حافظه های فوق را به ملت با هم. Led توسط سی بنابراین اصلی مهمان هادی دالیا Stasevska های 2020 شب گذشته از حافظه های فوق ویژگی های سوپرانو گلدا شولتز در آنچه وعده داده می شود منحصر به فرد و تند و تلخ مناسبت.

جشن طیف گسترده ای از نوازندگان و موسیقی این خط شامل پیانیست Mitsuko Uchida با ارکستر سمفونیک لندن و Sir Simon Rattle, ویولونیست Nicola Benedetti و Alina Ibragimova با ارکستر از عصر روشنگری تحت جاناتان کوهن یک تلاوت از ویولن سل احساس Sheku Kanneh-ماسون و پیانیست خواهر Isata Kanneh-ماسون, Aurora, ارکستر به رهبری نیکلاس Collon, اجرای, از پیانیست Stephen Hough, خوانندگان, سوفی بیوان الان کلیتون و رابرت موری و سه تار نوازنده آنوشکا شانکار با هنرمند الکترونیکی طلا پاندا و Britten Sinfonia تحت ژول Buckley.

آهنگ جدید مرکزی را به حافظه های فوق و تعدادی از آهنگسازان راه اندازی خواهد شد برای نوشتن به کار می کند که در پاسخ به زمان در سراسر جهان وضعیت ناشی از Covid-19. آهنگسازان شامل توماس Adès نوشتن یک قطعه جدید برای LSO مدل و آندریا Tarrodi برای آخرین شب از حافظه های فوق. در کنار این آثار ریچارد Ayres بررسی بتهوون سفر به ناشنوایی و همچنین خود را از دست دادن شنوایی با شخصی کار جدید انجام شده توسط شفق ارکستر.

این ارائه تیم به صورت زنده از تلویزیون شامل اجرای کتی Derham همراه با تام سرویس سوزی, کلاین, Danielle de Niese و جوزی d'Arby.

در حالی که این احتمال وجود خواهد داشت و مخاطبان در رویال آلبرت هال, اجراهای زنده پخش خواهد شد در 3 رادیو بی بی سی بی بی سی و چهار BBC iPlayer.

برنامه کامل از هنرمندان و برنامه ها اعلام خواهد شد نزدیکتر زمان اجرای برنامه اجازه می دهد تا برای حداکثر انعطاف پذیری در پاسخ به دستورالعمل های ایمنی در زمان.

دیجیتال تابستان

مخاطبان همیشه در قلب و حافظه های فوق و اما در این سال واقعا مردم حافظه های فوق. با استفاده از بسیاری از نژادهای سیستم عامل در تابستان امسال ارائه خواهد شد به همان اندازه معنی دار سفر برای وفادار از حافظه های فوق مخاطبان و برای کسانی که کشف دلخوشیها در ارائه برای اولین بار.

هر روز صبح روز هفته در طول فصل 3 رادیو صبحانه را دعوت مخاطبان به اشتراک گذاری مورد علاقه خود را در حافظه های فوق خاطرات به منعکس شود در هوا هر روز صبح. در یک زمان از انزوا برای بسیاری از ما بی سی حافظه های فوق و با هدف متحد کردن ملت با موسیقی است. ما خواهید بود ترک خوردگی باز کردن حافظه های فوق کپسول زمان به خاطر سپردن برخی از بهترین لحظات گذشته 125 سال و دعوت از همه برای پیوستن به گفتگو در رسانه های اجتماعی - شنیدن از مخاطبان در مورد مورد علاقه خود را در حافظه های فوق خاطرات. مخاطبان قادر خواهد بود برای لذت بردن از به اشتراک گذاشته لحظات از طریق مشاهده و گوش دادن احزاب توسط BBC حافظه های فوق در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

در حالی که حافظه های فوق به طور معمول در دسترس در بی بی سی بگیر تا خدمات برای 30 روز پس از پخش این فصل باقی خواهد ماند آنلاین در هر دو شوهر برای تلفن های موبایل و BBC iPlayer برای 30 روز پس از آخرین شب در 12 سپتامبر.

مختلف برای تلفن های موبایل را نیز انتشار مضمون و خلق و خوی-led حافظه های فوق مخلوط که به روز خواهد شد در طول فصل.

وجود خواهد داشت یک مجموعه خاص از گذشته حافظه های فوق در BBC iPlayer برای مخاطبان به لذت ببرید و همچنین اجراهای زنده از رویال آلبرت هال به طور مستقیم به BBC iPlayer.

حافظه های فوق در صفحه اصلی برای خانواده ها

پس از موفقیت این سال را بسیار محبوب BBC ده قطعه در خانه ابتکار در این فصل خانواده ها قادر خواهد بود به تجربه حافظه های فوق در صفحه اصلی. خانواده قادر خواهد بود برای شرکت در ویژه فعالیت های رایگان ساخته شده در اطراف انتخاب مدل پخش و تشویق به ها خود را به نتایج خلاق به ویژه در حافظه های فوق سایت. فعالیت های ایجاد شده در همکاری با سازمان در سراسر انگلستان است که کار به زندگی را تغییر دهید و به موسیقی و هنر به کودکان و نوجوانان از جمله ایرن تیلور اعتماد, قلب, n, روح, تله موش و سواد دزدان دریایی است.

به عنوان بخشی از یک گسترده تر ارائه برای افراد جوان مهلت سی جوان آهنگساز رقابت برای 12 - 18 ساله نیز تمدید شده است تا 20 جولای و آهنگسازان جوان می تواند در ما 30 چالش دوم تا 31 ماه اوت است. برندگان سی جوان آهنگساز رقابت را تشویق می کند که دانش آموزان از تمام توانایی های فنی پس زمینه و موسیقی را تحت تاثیر قرار به دریافت خلاق و ارائه یک ترکیب اصلی خواهد شد شرکت در یک متناسب با برنامه توسعه و کار با یک مربی آهنگساز در یک پروژه با سی کنسرت ارکستر که انجام خواهد شد و پخش به عنوان بخشی از 2021 مختلف حافظه های فوق.

دیوید Pickard مدیر BBC حافظه های فوق می گوید: "در سال 2020 حافظه های فوق خواهد بود یک فصل بر خلاف هر گونه دیگر در آن 125 سال سابقه. موسیقی را می توان قدرتمند در شرایط دشوار و سر هنری چوب ماموریت - برای آوردن بهترین ها از موسیقی کلاسیک به وسیع ترین شکل ممکن به مخاطبان "ساخت آن خداوند رحمان اثر جهانی" - مهم تر است در حال حاضر از آن تا کنون بوده است.

"بیش از هشت هفته فصل ما مفتخریم به جشن بزرگ سیاه و سفید دیک 93-سال سرپرستی این جشنواره و همچنین ادامه حمایت خود را برای موسیقی زنده. ثروت می توان در بایگانی از چهار دهه گذشته - از جمله افسانه ای کنسرت با برخی از بزرگترین نامها در موسیقی کلاسیک - شهادت به جایگاه های بین المللی از حافظه های فوق در حالی که دو هفته از اجرای زنده در رویال آلبرت هال را جشن می گیرند قلب تپنده موسیقی امروز است."

آلن دیوی, BBC Radio 3 و موسیقی کلاسیک کنترلر می گوید: "در سال 2020 حافظه های فوق در حال بی انتها مخلوط از هادی هنرمندان و اجراهای بزرگ از سراسر بسیاری از دوره ها و همچنین دو هفته از به یاد ماندنی جدید اجرای. به عنوان عضو در این حافظه های فوق اعم از قدیمی یا جدید شما می دانید شما خواهد شد بهترین صندلی در خانه برای تجربه آنها را در هوا و آنلاین.

"مزه فضای گذشته و به تازگی جعلی - و من امیدوارم که برقی - فضای حال حاضر با یکی از ثابت بودن با شکوه آلبرت هال و موسیقی بزرگ است که اتفاق می افتد و اتفاق افتاده است وجود دارد. پرتاب خود را به حافظه های فوق - بدون محدودیت - و ببینید که در آن موسیقی می تواند شما را"

Jan Younghusband سر از موسیقی در تلویزیون راه اندازی می گوید: "این هرگز مهم تر بوده است برای ما برای ارائه بزرگ, کلاسیک, عملکرد برای ما مخاطبان و همچنین حمایت از نوازندگان به کار در این فوق العاده دشوار است. کار در محدوده آنچه که ما می توانید انجام دهید ما واقعا امیدواریم که این حافظه های فوق در تلویزیون در این سال ارائه خواهد شد از آرشیو برخی از نمادین ارکستر کنسرت های سال های اخیر است. و کنسرت های زنده در ماه اوت در رویال آلبرت هال خواهد شد و ما امیدواریم که یک شروع مثبت بودن قادر به انجام بیشتر در آینده است."

همه ما در بی بی سی حافظه های فوق ایستاده با موسیقی و دوستداران در همه جا و نوازندگان در سراسر جهان تحت تاثیر COVID-19.

برای لیست کامل از آرشیوی از حافظه های فوق در حال پخش در این فصل مراجعه کنید www.bbc.co.uk/proms

یادداشت به ویراستاران

بی بی سی چهار

باز سری سی و چهار است که در سال 2017 مدل با Mirga Gražinytė-Tyla پیشرو در شهر بیرمنگام ارکستر سمفونیک فقط یک سال پس از منصوب موسیقی مدیر گروه. در میان دیگر نکات برجسته بایگانی اجراهای سی و چهار است که در سال 2017 حافظه های فوق اولین Chineke! ارکستر در اروپا برای اولین بار اکثریت BME ارکستر با Sheku Kanneh-ماسون و جانین د Bique به عنوان نوازندگان; بسیار درخواست جان ویلسون ارکستر مدل (2012) ملی جوانان, ارکستر بریتانیا تحت Sir Simon Rattle (2002) و در حال حاضر افسانه ای 2007 حافظه های فوق اولین سیمن بولیوار ارکستر سمفونیک ونزوئلا انجام شده توسط Gustavo Dudamel اول آمریکای جنوبی ارکستر به اجرا در حافظه های فوق, ارائه, پیروزی, بمب افکن encore پس از یک علامت تجاری تغییر لباس.

حافظه های فوق در بی بی سی, چهار – دو سی Prroms کلاسیک آرشیوی پخش زنده و محتوای تولید شده توسط Livewire تصاویر.

BBC Radio 3

پخش برنامه عبارتند از: - در میان بسیاری از دیگران - سنگهای مانند یک 1987 عملکرد لئونارد برنشتاین اجرای ارکستر فیلارمونیک وین در یک برنامه از موتزارت و مالر; 2000 ظاهر opera آیکون سوپرانو درد, نورمن با لندن Sinfonietta ارائه انگلستان والاتر از جودیت ویر است ، زندگی.آهنگ و حافظه های فوق والاتر از آرنولد شونبرگ 6 Brettl Lieder; Daniel Barenboim پیشرو گروه او پرورش آورده و به تحسین بین المللی: این Staatskapelle برلین در واگنر Die Walküre با بازیگران ستاره از نوازندگان مانند Bryn Terfel نینا Stemme و سیمون اونیل (بخشی از هادی 2013 حافظه های فوق حلقه چرخه); و West–Eastern Divan Orchestra با جشن پیانیست Martha Argerich در سال 2016 ارائه Liszt پیانو کنسرتو شماره 1 و همه واگنر نیمه دوم (خاص این عملکرد نیز ارائه خواهد شد در بی بی سی چهار).

همچنین در امواج رادیو و تلویزیون به عنوان بخشی از حافظه های فوق archives است برنارد Haitink اجرای ارکستر رویال اپرا هاوس و اواخر Dmitri Hvorostovsky در وردی همین کارلو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن