جدید IFC مطالعه خواستار تعاونی اقدام از طریق توسعه دهندگان فروم برای حفاظت از محیط زیست و مردم را در معیشت با همه آبی توسعه در Trishuli حوضه رودخانه

IFC عضو گروه بانک جهانی منتشر کرده است توصیه های خود را ارزیابی اثرات تجمعی (سیا) از Trishuli حوضه رودخانه (TR

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

IFC عضو گروه بانک جهانی منتشر کرده است توصیه های خود را ارزیابی اثرات تجمعی (سیا) از Trishuli حوضه رودخانه (TRB) که خواستار راه اندازی یک Trishuli آبی توسعه دهندگان فروم (THDF) برای به حداقل رساندن اثرات جانبی از برق آبی و توسعه در TRB را اکوسیستم و مردم آن است.

اما مطالعه ارزیابی اثرات تجمعی و مدیریت: آبی توسعه در Trishuli حوضه رودخانه در نپال بود که با حمایت دولت استرالیا و نروژ و ژاپن, توصیه های جامع و حوضه گسترده رویکرد به آدرس زیست محیطی و اجتماعی و چالش های مرتبط با زیرساخت های توسعه است. وجود دارد بیش از 36 پروژه های برق آبی در مراحل مختلف توسعه و یا برنامه ریزی در TRB را پوشش می دهد که یک منطقه از 32,000 کیلومتر مربع است.

این مطالعه نشان داد که TRB در حال حاضر نهفته برق آبی و دیگر پروژه های توسعه ای با اثرات تشدید تنش های دیگر مانند تغییر آب و هوا شیب بی ثباتی معدن شن و ماسه و شهرنشینی. این نشان می دهد که بدون اقدام رودخانه و ماهی می تواند به طور جدی به شدت تحت تاثیر قرار با اثرات سوء بر مردم معیشت و آینده در حال حاضر در سطح جهان در معرض خطر طلایی Mahseer. همچنین هشدار می دهد که اگر بدون اقدامات مدیریت در TRB در حال اجرا نیز وجود دارد که به احتمال زیاد به افزایش شن و ماسه-معدن فعالیت های در حالی که تشدید جابه جایی اثرات مرتبط با زمین-کسب. اگر تمام پروژه های در حال حاضر برنامه ریزی برای TRB تحقق این امر نیاز به حداقل 640 هکتار از زمین است.

"در صورت عدم وجود یک حوضه گسترده زیست محیطی و اجتماعی رویکرد فردی تلاش در این پروژه سطح برای کاهش اثرات خواهد شد به احتمال زیاد در پاییز کوتاه و به عنوان نتیجه تنوع زیستی مردم معیشت و خدمات اکوسیستم می تواند به طور قابل توجهی تحت تاثیر" گفت: پابلو Cardinale جهانی زیست محیطی و اجتماعی و آبی منجر IFC. "این ارزیابی است که بخشی از IFC را تعهد عمیق به ترویج جامع فراتر از آن-فرد-پروژه', رویکرد زیست محیطی و اجتماعی, شیوه های مدیریت ریسک در نپال با هدف روشن برای به حداقل رساندن هر گونه انباشته آسیب به محیط زیست و جوامع از طریق چندین پروژه انکشافی در همان حوضه رودخانه."

این مطالعه توصیه می کند پیشنهاد Trishuli آبی توسعه دهندگان فروم شامل توسعه دهندگان و وام دهندگان و نپال برق قدرت, محیط زیست و اجتماعی تنظیم کننده و دیگر سازمان های دولتی مربوطه. تحت حرارت بالا مدیریت سناریوی آبی توسعه دهندگان در سراسر حوضه نیاز به ورود به سیستم در یک تجمعی اثرات مدیریت منشور است که می رود فراتر از حد معمول رعایت الزامات زیست محیطی و اجتماعی برنامه های مدیریت فردی طرحهای برقآبی.

"اهمیت آبی برای نپال نمی تواند اغراق آمیز باشد و کشور واقعا پتانسیل را دارد که بعد از نیروگاه های منطقه ای" گفت: وندی ورنر IFC کشور, مدیر, برای, نپال, بوتان و بنگلادش است. "اما به بهره برداری طبیعی اوقاف و بدون در نظر گرفتن یک منظره هوایی از پیامدهای منفی بالقوه در سراسر حوضه رودخانه می تواند انجام بیش از آسیب خوب در بلند مدت. و به همین دلیل همه ما باید با هم کار کنند به درک و کاهش اثرات تجمعی از پروژه های متعدد برای اطمینان از توسعه پایدار مسیر برای بخش انرژی در نپال."

این مطالعه بخشی جدایی ناپذیر از گروه بانک جهانی هیئت مدیره' تصویب $650 میلیون 216 مگاوات فوقانی Trishuli-1 برق آبی پروژه (UT-1) واقع در بالادست Trishuli حوضه. IFC است که منجر به یک کنسرسیوم متشکل از هشت وام دهندگان بین المللی در تامین مالی UT-1. بالای زیست محیطی و استانداردهای اجتماعی شده اند در محل قرار داده برای UT-1 و این اولین پروژه در نپال به انجام یک رضایت فرایند با جوامع بومی آسیب دیده.

به عنوان یکی از دنبال یو پی اس به سیا توصیه های IFC و همکاران در حال حاضر توسعه یک ابزار ارزیابی برای نظارت بر تنوع زیستی در سراسر حوضه و آموزش نپالی محققان در زمینه رمان از تکنیک های زیست محیطی DNA (ادنا).

IFC را مطالعه می آید در برابر پس زمینه از یک تحول نظارتی و اداری در چارچوب منابع آب, مدیریت پایدار آبی و توسعه و عدم تمرکز. نپال آب و دبیرخانه کمیسیون انرژی با حمایت از گروه بانک جهانی است که در روند توسعه در حوضه رودخانه طرح های عمده در سراسر رودخانه ها از جمله Gandaki حوضه.

به عنوان بخشی از آن خدمات مشاوره IFC در حال همکاری با وزارت جنگل و محیط زیست برای تولید برق آبی بخش خاص محیط زیست ارزیابی اثرات دستی و نیز در فرآیند ظرفیت سازی در سطوح فدرال و استانی. IFC نیز حمایت از بخش انرژی آبی از طریق قدرت مستقل تولید Association of Nepal (IPPAN).

در مورد IFC
IFC – یک خواهر و سازمان بانک جهانی و عضو گروه بانک جهانی – بزرگترین توسعه جهانی موسسه با تمرکز بر بخش خصوصی در بازارهای در حال ظهور. ما با بیش از 2000 کسب و کار در سراسر جهان با استفاده از سرمایه ما تخصص و نفوذ به ایجاد بازار و فرصت ها در سخت ترین مناطق جهان است. در سال مالی 2019 ما تحویل بیش از 19 میلیارد دلار در دراز مدت تامین مالی برای کشورهای در حال توسعه اعمال نفوذ قدرت بخش خصوصی برای پایان دادن به فقر شدید و افزایش رفاه مشترک. برای اطلاعات بیشتر www.ifc.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب