'Tiger King': کارول Baskin شوهر همین Lewis' خواهد شد جعلی کلانتر می گوید

Hillsborough County Sheriff چاد Chronister متقاعد شده است که کارول Baskin شوهر سابق دان لوئیس را—که اعطا Baski

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

Hillsborough County Sheriff چاد Chronister متقاعد شده است که کارول Baskin شوهر سابق دان لوئیس را—که اعطا Baskin همه لوئیس دارایی در صورت ناپدید شدن او است ، او گفت: دو نفر از کارشناسان آن را تایید کرده اند.

"آنها تا به حال دو کارشناسان گمان آن 100 درصد یک جعل" Chronister گفت تمپا-بر اساس اخبار خروجی WTSP به گزارش TMZ. مشکل او گفت: اساسنامه محدودیت ها در حال حاضر منقضی شده است. "اما شما می دانید, آن را قطعا بازیگران دیگر سایه سوء ظن است."

در ماه مه دو دستخط کارشناسان گفت: می سی سی پی را شیپور لجر که امضا و وکالت نامه در Lewis' به نظر می رسد به اند ترسیم شده است از خود ازدواج رکورد—آیا به عنوان شاهد و دفتر اسناد رسمی امضا.

در این مرحله با توجه به منقضی اساسنامه محدودیت Chronister گفت: "وجود دارد بدون مراجعه کنند." اما او افزود: "محققان بزرگ منجر; آنها در حال کار را از طریق آنها. من امیدوارم که چیزی تابه."

Chronister را نیز ظاهرا سخن گفت با همین Lewis' کودکان, چه کسی به او گفت: "تا به حال اطلاعات اضافی محققان آگاه بودند." محققان همچنین صحبت با مدیر دفتر که "آغاز شده و به آنها بگویید چیزهایی که آنها آگاه بودند که آنها را در فایل های خود" Chronister گفت. "بنابراین من فکر می کنم آنها در حال رفتن را از طریق بسیاری از اطلاعات در حال حاضر و انگشتان عبور... امیدوارم ما در نهایت می تواند در حل این پرونده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن