نیکاراگوئه را ارتگا ساعت به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس با شدت گرفتن

دولت دانیل اورتگا اذعان کرده است برای اولین بار است که تعداد COVID-19 عفونت در حال افزایش است. رئیس جمهور ناپد

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

دولت دانیل اورتگا اذعان کرده است برای اولین بار است که تعداد COVID-19 عفونت در حال افزایش است. رئیس جمهور ناپدید شد برای هفته ها در اوایل بیماری همه گیر اما اجازه احزاب و ورزش را ادامه دهد.

نیکاراگوئه کشوری است که در آن رئیس جمهور به طور کامل ناپدید شد از نمایش به مدت پنج هفته در میان coronavirus همه گیر که در آن احزاب, بازی های فوتبال و حتی مسابقات بوکس مجاز و بدون هیچ گونه محدودیت و جایی که مرده ها انجام شده از بيمارستان به طور مستقیم به گورستان در سریع آهنگ دفن روش. اما در حال حاضر وجود دارد این است که حداقل یک بارقه امید: دولت دانیل اورتگا اذعان کرده است برای اولین بار است که تعداد COVID-19 عفونت در حال افزایش است.

Nicaragua Managua Coronavirus | Särge (Imago Images/Agencia EFE/J. Torres)

مقامات اذعان یک تعداد انگشت شماری از COVID-19 مرگ اما "اکسپرس" مايکل مشترک هستند

روز سه شنبه وزیر بهداشت مارتا ریس اعلام کرد که تعداد تایید شده و احتمالی عفونت های رشد کرده بود ده برابر از 25 تا 254 در طول هفته گذشته. رسمی تلفات در حال حاضر به اندازه کافی برای تحریک نگرانی اما بسیاری از کارشناسان می گویند آن را منعکس نمی کند میزان واقعی این بیماری همه گیر در نیکاراگوئه. و نه دولت آمار مطابقت با اخلال تصاویر از بیمارستان Aleman (تصویر) — که باز شد به بیمارستان کارلوس مارکس با پشتیبانی از شرق آلمان در سال 1985 در پایتخت ماناگوآ که در آن کارگران گفت: این سردخانه به حال "سقوط" با بسیاری از مردم در حال مرگ از COVID-19.

Coronavirus همه گیر ضربه نیکاراگوئه یکی از فقیرترین کشورهای آمریکای لاتین با نیروی کامل است. همه گیر می تواند تناقض موفق که در آن ماه از تظاهرات خشونت آمیز شکست خورده اند: آن می تواند پایان دادن به ارتگا ریاست جمهوری که در سال 2007 آغاز شد.

ادامه مطلب: همه گیر میریزد نور بر اهمیت تنوع زیستی

نیکاراگوئه را exceptionalist استراتژی

دو ماه گذشته نشان داده است که وجود دارد چند استراتژی برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. چین و ایتالیا و اسپانیا و دیگر کشورها اجرا سخت lock-in و اقامت در خانه سفارشات. آلمان و ایالات متحده و کشورهای دیگر را تشویق اجتماعی فاصله. نیکاراگوئه دولت مانند رژیم در برزیل و بلاروس عنوان ویروس ها و اقدام به نشستن همه گیر.

ادامه مطلب: Maas اروپا و آمریکا رادیکال و افراط گرایان " در آلمانی coronavirus دموی

"دانیل اورتگا استراتژی است که به سادگی به انجام هیچ چیز و وانمود کند همه چیز عادی است به طوری که اقتصاد است و نه در معرض خطر در هر قیمت" گفت: Juan Sebastian Chamorro, رهبر مدنی اتحاد برای عدالت و دموکراسی یک گروه مخالف تشکیل شده است که در سال 2018 است.

ادامه مطلب: آلمانی رستوران بازگشایی با همه گیر اقدامات در محل

Chamorro که مقایسه این دولت با یک sultanate که کنترل تمام سه قوه و در رسانه ها گفت: بسیاری از مردم در نیکاراگوئه بودند و خسته نباشید از همه بیشتر از آن به دلیل بیماری همه گیر. "اگر انتخابات عادلانه و شفاف در اینجا," او گفت: "اورتگا نمی خواهد حتی 20 درصد از آرا."

ادامه مطلب: جنگل زدایی دو برابر طول همه گیر WWF گزارش

اما مانند ونزوئلا همتای, نیکولا Maduro, اورتگا نوشته شده است دوباره و دوباره و در عین حال حفظ یک پایگاه وفادار از هواداران است. این مردم هستند که بر این باورند ارتگا زمانی که او می گوید زندگی عمومی می تواند همچنان در نیکاراگوئه به این دلیل که سیستم بهداشت و درمان بسیار عالی است — بر خلاف ایالات متحده است.

ادامه مطلب: چین یک coronavirus دوست در نیاز است, اما آن یک دوست در واقع?

این ANPDH یک گروه مخالف که در سال 1986 شروع شد و با حمایت آمریکا رونالد ریگان رئیس جمهور به عنوان یک شمارنده به Sandinistas که در آن نقطه به حال سرنگون دیکتاتوری از سوی سازمان بهداشت جهانی به مداخله متهم ارتگا از اقدام غیر مسئولانه با عدم اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. آن چه که اتفاق می افتد در نیکاراگوئه در حال حاضر یک "ویروسی نسل کشی است."

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن