نظر: نازی دیکتاتوری نیست پایان با V-E بعد

طولانی نظامی واقع شکست آلمان و رژیم نازی شد نهایی در 8 مه 1945. روانی روند آلمانی denazification رفت و در بسیا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

طولانی نظامی واقع شکست آلمان و رژیم نازی شد نهایی در 8 مه 1945. روانی روند آلمانی denazification رفت و در بسیاری از سال ها می گوید Herfried Münkler.

در 8 مه 1945 "سلاح شد خاموش در اروپا است." که شاعرانه شرح بدان معنی است که وجود دارد بدون مبارزه در مقدم بیشتر کشتار غیر نظامیان بیشتر حملات بمب در شهرستانها.

ورماخت رهبری در حال حاضر امضا تسلیم بی قید و شرط در غرب متحدان ستاد در ریمز روز قبل از. یک روز بعد در 9 مه مراسم تکرار شد یک بار دیگر در Karlshorst منطقه برلین در حضور نمایندگان اتحاد جماهیر شوروی — به همین دلیل است که امروز هم وجود دارد که تاریخ های مختلف بزرگداشت پایان جنگ جهانی دوم در اروپا. در هر صورت مبارزه متوقف شد و در 11 p. m. on May 8. جنگ برخی از هزینه 60 میلیون زندگی در اروپا و شرق آسیا و اقیانوس آرام.

پایان یک کابوس

برای رژیم نازی در آلمان و پایان جنگ بود و تنها یک موقت مرحله. همراه با اعضای قدیمی قدرت نخبگان دریاسالار بزرگ Karl Dönitz اقامت در Mürwick نیروی دریایی در شمال آلمان شهر فلنسبورگ تا پایان ماه مه به رفتار به عنوان اگر او هنوز هم در اختیار داشت عالی قدرت بیش از آلمان است. در دیگر نقاط کشور حکومت نازی ها در حال حاضر به پایان رسید و در ماه مارس یا آوریل با پیشروی سریع متفقین غربی و نیروهای اتحاد جماهیر شوروی.

Soviet and American troops meet at the River Elbe, near Torgau in Germany

اتحاد جماهیر شوروی و سربازان آمریکایی ملاقات در رودخانه الب در نزدیکی تورگاو در آلمان, مارک یک گام مهم به سوی پایان جنگ جهانی دوم در اروپا

چند ورماخت افسران و شجاع غیرنظامیان در غرب ساخته شده است که بسیاری از شهرهای مقصد برای دفاع بی قید و شرط تحویل داده شدند بیش از عمده بدون مبارزه. در شرق اما مبارزه شدید بود به پایان. برای بسیاری از افراد در خاک آلمان — شهروندان بیگاری زندانیان از جنگ و اردوگاه های کار اجباری زندانیان — مارس 8 عمدتا نمادین تاریخ. آنها در حال حاضر شده است با شکست اشغال شده یا آزاد — بسته به نوع که شما پرسید: — خیلی زودتر. مارس 8 نیست نقش عمده ای در خاطره ای بود اما مهم برای افراد خارج از آلمان برای آنها یک کابوس به پایان رسیده بود.

ادامه مطلب: 8 مه 1945: در مجموع شکست و یا بعد از آزادی ؟

جنگ آغاز شده بود در 1 سپتامبر 1939 با حمله آلمان به لهستان و به دنبال آن فرانسه و انگلیس اعلان جنگ به آلمان و بلافاصله پس از حمله شوروی در شرق لهستان. در نگاه اول به نظر می رسید به یک جنگ تجدید نظر برای از بین بردن پست-1919 سفارش. اما در اوایل اقدامات انجام شده در برابر جمعیت یهودی از لهستان شد نشانه آن است که این جنگ به زودی برای تبدیل شدن به یک جنگ ایدئولوژی: در برابر اسلاوها در برابر یهودیان در برابر بلشویسم. این چیزی است که آدولف هیتلر و وزیر تبلیغات جوزف گوبلز آشکارا آن را به نام آغاز و در تابستان سال 1941. این جنگ بود که در سمت چپ آثار در سراسر اروپا و هم از نظر جسمی و روانی. در غرب آن شد تروما است که در ادامه به تاثیر در اینجا وجود دارد; در شرق آن را تبدیل به یک فاجعه پشت سر گذاشتن یک دنباله از تخریب است که هنوز هم می تواند دیده می شود امروز.

گام به گام denazification

بخشی از جمعیت آلمان شد, هواداران متعصب از هیتلر و سرسخت نازی ها; دیگران صرفا مخالف پست-1919 نظم و جشن نظامی خود را فنا در طول دو سال اول جنگ. هنوز هم دیگران بی تفاوت زمانی که جنگ نیست دخالت بیش از حد با زندگی خود تنها چند مخالف بودند به جنگ. این شروع به تغییر در سال 1943 پس از شکست آلمان در استالینگراد و به طور فزاینده ای خشونت آمیز ماموریت های بمب گذاری در مقابل آلمان. مردم شروع به فاصله خود از رژیم نازی که در نوبه خود واکنش نشان داد و با یک استراتژی تحریک تعصب در میان جمعیت.

ادامه مطلب: نظر: زمانی که پیروزی به این معنا نیست آزادی

Denazification از آلمانی ها بود و تدریجی. برای برخی از مردم آن آغاز شده و در اوایل سال 1943 و یا با شکست است که اجتناب ناپذیر بود پس از آغاز سال 1945. برای دیگران آن آغاز شد و با رشد رفاه پس از جنگ در آلمان است. برخی از افراد باقی مانده متعهد نازی ها برای بقیه زندگی خود را. پایان جنگ در 8 مه 1945 بود و تنها یک گام موقت در فرایند روانی آلمانی denazification. سیاسی آن را مهم ترین گام به پیش شرط برای ایجاد یکی دیگر از جدید آلمان است.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن