"ما نمی Stupid'—بله مردم رزرو کشتی برای سال 2020

Just چند ماه پیش, ما همه چسب به ما تلویزیون, تماشای تصاویری از الماس شاهزاده بادبان در اطراف با 700 تایید موار

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

Just چند ماه پیش, ما همه چسب به ما تلویزیون, تماشای تصاویری از الماس شاهزاده بادبان در اطراف با 700 تایید موارد COVID-19 پردازنده. دیوید Fisman یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه تورنتو گفت: بورسی که خط کروز بود "اساسا به دام افتاده در یک دسته از مردم در یک ظرف بزرگ با [] virus." سپس ما هشدار داده بودند که نزدیک به 50000 مسافران ممکن است در تماس با پورت کارگران مبتلا به این ویروس در فورت Lauderdale ، کشتی کروز پورت های بسته شده در سراسر جهان و هزاران نفر از کروز کارگران صنعت گذاشته شد خاموش به طور نامحدود. برخی از پیش بینی پایان کل صنعت.

در حالی که بسیاری از نقاط جهان همچنان در مستند و بسیاری از مرزها باقی می ماند مهر و موم شده به مسافران یک عدد تعجب آور از مردم در حال تحقیق و رزرو کشتی. ما نه فقط صحبت کردن در مورد چند نفر رزرو سفرهای بعدی ما در حال صحبت کردن در مورد بارهای از مردم رزرو کشتی به مجموعه بادبان—گاهی اوقات با هزاران نفر از دیگر مسافران—این تابستان.

زمانی که من شروع به تحقیق در این مقاله من در انتظار برای پیدا کردن یک تعداد انگشت شماری از سالم و بودجه آگاه بیست و thirtysomethings به دنبال به صرفه جویی یک باک در کشتی در سال آینده. در حالی که من پیدا کردن که من هم شنیده ام از پدربزرگ و مادربزرگ و خانواده ها با فرزندان جوان است که به دنبال به جلو به قایقرانی در فقط چند ماه صفر در رزرو در مورد سوار شدن به هواپیما برای رسیدن به بندر شهر. اکثر مردم سخن می گفت با ابراز داشتن اعتماد به نفس کامل در موجود تمیز کردن پروتکل ها و اقدامات ایمنی در کشتی های کروز. آنها فکر می کنند آن هوشمند است که کشتی ها در حال اضافه کردن اضافی اقدامات ایمنی با توجه به COVID-19 اما گفت جدید پروتکل های بهداشت تا به حال کمی به چیزی برای انجام با تصمیم خود را به کتاب کروز.

پس چرا بسیاری از مردم رزرو کشتی? قیمت زیادی با آن انجام دهید و به رغم آنچه بسیاری از ما snobs فکر می کنم کروز را برانگیخت فوق العاده مشتریان وفادار. بسیاری از مردم من با صحبت در زمان سالانه سفرهای مورد علاقه خود را با خط کروز و کاملا چند حتی ابراز کروز "حداقل" یک بار در سال است. این ژانویه گذشته من در زمان اولین سفر من با SeaDream (که قایق بادبانی جای کمتر از 112 نفر) و به نظر می رسید به تنها کسی که تا به حال در حال حاضر میره با آنها نیمی از ده بار. فقط در مورد هر کس در هیئت مدیره با یکدیگر می دانستند و آنها بحث شد که سفر آنها می خواهم کتاب بعدی (بسیاری از خطوط کروز همچنین ارائه تخفیف قابل توجهی به مشتریان که ثبت نام برای سفر بعدی خود در حالی که هنوز در هیئت مدیره).

در حال حاضر که قیمت ها در حال انداختن حتی بیشتر مکرر موبایل در حال پریدن در این فرصت را به عقب بر گردیم در هیئت مدیره. کروز شرکت های ارائه تخفیف های بزرگ و سخاوتمندانه سفر آینده اعتبارات به فریب مسافران است. چندین شرکت در حال ارائه 125 درصد اعتبارات باید کشتی باید لغو شود. ماجراجویی کانادا ارائه شده است نیمی کردن سفر اولیه سپرده و Hurtigruten ارائه شده است تا 40 درصد بسیاری از 2020 کشتی و به $2500 در هوا اعتبارات برای 2021-2022 اعزامی است.

کهربا Jaye از گینسویل, فلوریدا, رزرو عمیقا با تخفیف کروز مجموعه به بادبان را از نزدیکی بندر کاناورال این ماه دسامبر است. خانواده او تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای دیدار مکزیک اما تصمیم به لغو این سفر بیش از ترس از پرواز. به عنوان کروز پورت یک درایو کوتاه از خانه اش احساس می کرد که یک گزینه امن تر. پیوستن به او و شوهر خود را در کروز خود را دو کودکان نو پا و جوان و هر دو مادربزرگ. من از خانم جای اینکه به سن پدربزرگ و مادربزرگ یک عامل تعیین کننده در سفر بعدی خود به عنوان سن ترین پدربزرگ و مادربزرگ آنها را در دسته پر خطر. او به من گفت که در حالی که آنها خود را با سن و سلامت به در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری را به کروز هر دو از مادربزرگ ها "زیر سن 65 سالم و بنابراین نسبتا کم خطر است."

خانم Jaye گفت: آنها در درجه اول انتخاب هفت روز کروز به باهاما سنت کیتس و جزایر ویرجین به دلیل قیمت پایین جدید به او اجازه داده شد و در نهایت درمان مادران خود را به یک تعطیلات بزرگ. آنها تحقیق و راضی بودند با روش های تمیز کردن در کشتی و چگونه سلیمان از آنها بازدید کرده بود در پاسخ به COVID-19. به گفته خانم جای خانواده او را تنها نگرانی دوم شیوع "به طور بالقوه تابنده ما و یا باعث ما را به قرنطینه در یک کشور دیگر."

ونسا Gordon, the founder of East End, طعم, مجلهمی گوید که او و همسرش رزرو نصف قیمت چهار شب کروز به باهاما برای این اوت برای خود و دو فرزند خود را (هر دو زیر سن 7). خانم گوردون خواهد شد پرواز به دیدار خانواده در کالیفرنیا در ماه آینده که او معتقد است که زن را یک ایده خوب از شرکت هواپیمایی جدید پروتکل های ایمنی قبل از او و خانواده اش پرواز از نیویورک به اورلاندو کروز خود را. خانم گوردون که سفر کرده است با رویال کارائیب چند بار در طول هشت سال گذشته گفت: او با اعتماد به نفس با این شرکت موجود و اقدامات ایمنی و گفت که خانواده اش به ارمغان خواهد آورد سفر خود را-اندازه ضد عفونی کننده دست و ماسک یکبار مصرف.

ژاله میشل عشایری یک مترجم آزاد از کالیفرنیا وارد ویتنام قبل از این مستند و زمان شده است وجود دارد. به عنوان مرز بسته باقی می ماند و ویتنام و تشویق مسافرت داخلی برای حمایت از صنعت گردشگری است. خانم میشل رزرو پنج روز کروز در اواسط ماه ژوئن به صورت "کاملا خاک ارزان" است که در ماهیگیری اعزامی و بازدید محلی روستاهای اطراف ولز بلند خلیج و گربه با جزیره است. خانم میشل با اعتماد به نفس است در ویتنام پاسخ به همه گیر که او را به عنوان "یکی از قاطع ترین و موفق" در جهان است. هر چند او هنوز ناراحت کننده با پرواز او احساس یک کشتی کروز احساس مانند یک گزینه امن با توجه به تعداد محدودی از کابین و فراوانی از هوای تازه. "یک کشتی کروز احساس بسیار امن تر از راه رفتن را از طریق فرودگاه شلوغ و یا wedging خودم به هواپیماهای کوچک است."

با وجود مقدار بسیار زیادی از منفی پوشش است که شاهزاده Cruises دریافت شده به عنوان یک نتیجه از که قبلا ذکر شد شکست مفتضحانه در فوریه برخی از مشتریان خود را وفادار باقی می ماند و مصمم. مکرر شاهزاده رزمناو الن Gigliotti بالینی مدیر یک مرکز مشاوره خصوصي در Shippensburg پنسیلوانیا و مشتاق سفر بلاگر می گوید که او و همسرش هرگز احساس ناامنی در یک سفر دریایی. "ما حتی cruised در اواسط ماه فوریه سال 2020 زمانی که ما در حال حاضر می دانستم که در مورد COVID-19."

خانم Gigliotti و شوهرش همراه با یکی دیگر از زن و شوهر رزرو در یک وایکینگ کروز رودخانه از سوئیس به فرانسه در ماه ژوئیه و در یک شاهزاده خانم کروز به هاوایی در ماه اکتبر. تا آنجا که آنها به دنبال به جلو به کشتی هر دو سفر خواهد نیاز به پروازهای طولانی و او اذعان می کند که این ایده از پرواز در حال حاضر باعث می شود آنها را عصبی. آنها تا حدی امیدوار ژوئیه سفر لغو شده است چرا که یکی از آنها این است که در بالاترین خطر برای COVID-19. "ما نمی احمق" او می گوید: "در واقع دو از ما پزشکان (Ph. Ds.) و دو نفر دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد خود را. عشق ما را به کروز و ما فکر می کنیم خطوط کروز بیشتر به از دست دادن آنها را ندارد و همه چیز امن است."

Matthew Brown کارآفرین از استرالیا به من گفت cruises دریافت رپ بد در شرایط مهمان گرفتن بیمار اما او معتقد است این نیست که کشتی تمیز کردن شیوه های, اما به جای "به دلیل شیوه های بهداشت فردی مهمانان است." او در ادامه به توصیف شاهد مهمانان شکایت هنگامی که خدمه آنها را انکار ورود به هیئت مدیره رستوران بدون استفاده از ضد عفونی کننده دست. او نیز دیده می شود مردان ترک, حمام, بدون شستن دست های خود را و سپس دزدکی حرکت کردن گذشته ایستگاه های ضد عفونی کننده دست در رستوران. او گفت که او شاهد این رفتار بد در هر یک از 10 کشتی او به تازگی به عنوان به عنوان در ماه نوامبر سال 2019. اما آقای براون معتقد است که همان مهمان چه کسی می توانست کنار ضد عفونی کننده ایستگاه در گذشته خواهد در حال حاضر با خوشحالی خط بالا و مطمئن شوید که دست خود را در حال تمیز کردن قبل از ورود به یک رستوران. "در حال حاضر هر کس بیش از حد آگاه بهداشت به طوری که باعث می شود بیشتر از یک تفاوت به احساس امن بر روی یک کشتی کروز از هر چیز خطوط کروز می تواند پیاده سازی خود را."

این امکان وجود دارد که افزایش آگاهی از چگونگی بهداشت شخصی دیگران تاثیر می گذارد ممکن است کمک به امن تر پردازنده تجارب در کشتی های کروز. اما خطوط کروز در نه مورد به قرار دادن تمام اعتماد خود را در فرد مسافر; آنها در حال اجرای یک محدوده جدید ایمنی و بهداشت پروتکل برای محافظت از مهمانان خود است.

شهری تور که رزومه کشتی کوچک (کمتر از 99 مسافر در کشتی) به جزایر گالاپاگوس در ماه جولای ارائه خواهد شد مهمانان با ماسک های صورت که آنها مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن در مناطق عمومی و گشت و گذار. دوربین شکاری دیگر نمی خواهد در دسترس برای به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید و آنها را تشویق مهمانان را به خود غواصی تجهیزات. اگر آنها نمی, نام تجاری جدید رابط لوله تنفس ارائه خواهد شد. اکوادور در حال کاوش چگونه به نیاز مسافران از رفتن به گالاپاگوس به آزمایش می شود در کشورهای خود را 72 ساعت قبل از آنها وارد در اکوادور. شهری در نظر دارد برای انجام سلامت خود را چک در مسافران زمانی که آنها می رسند در اکوادور و دوباره قبل از گام گذاشتن به یک کشتی در گالاپاگوس.

Voyagers, سفر, شرکت, که, نیز به اجرا در گالاپاگوس نمی رزومه خود 16-فرد قایق بادبانی گشت و گذار تا سپتامبر اما آنها در حال حاضر با صدور دستورالعمل های ایمنی. مهمانان درجه حرارت گرفته خواهد شد قبل از سوار شدن به قایق ها; مناطق ترافیک بالا (پله عرشه خورشید و اتاق ناهار خوری) خواهد بود ضد عفونی هر دو ساعت; و هر کس باید پوشیدن یک N95 ماسک در طول زودیاک قایق انتقال به خارج از ساحل گشت و گذار. به عنوان یک اضافه شده اندازه گیری ایمنی برای حفاظت از کارکنان خود را اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود در مناطق ترافیک بالا قبل از کارکنان پاک آنها را با پراکسید هیدروژن و الکل است.

Andre روبلز مدیر عامل Voyagers سفر شرکت معتقد است که به دلیل پارک ملی گالاپاگوس مناطق خالی از سکنه توسط انسان و اساسا جدا از تمدن آن را بسیار امن مقصد برای مسافران است. "شما کروز در بین جزایر که در آن هیچ کس مجاز به مشاهده مگر اینکه آنها در هیئت مدیره یکی از معدود مجاز قایق بادبانی. هر دنباله را ببینید حداکثر 200 نفر در هر روز و زمانی که یک راهنمای متوقف می شود برای یک سخنرانی آن را در یک فضای باز که در آن مهمانان می توانید اقامت با خیال راحت دور." لوازم لود خواهد شد بر روی قایق توسط خدمه در آغاز سفر و کنار از خدمه و مهمانان هیچ کس دیگری قادر خواهد بود به هیئت مدیره.

رویال کارائیب (مجموعه بادبان در آسیا در ماه جولای و در کارائیب در ماه اوت) اعلام کرد جدید روش های تمیز کردن که شامل مایع از مکانهای عمومی و دستشویی حدود هر 30 دقیقه. کارناوال کروز (به مجموعه بادبان در دریای کارائیب در ماه اوت) افزایش درجه حرارت خود را واشر و خشک کن به "افزایش ضد عفونی متمرکز کالا." Norweigan کروز خط (مجموعه بادبان در دریای کارائیب در ماه اوت) نصب پزشکی-درجه H13 را می هپا فیلتر هوا است که "حذف 99.95% هوابرد پاتوژن" در سراسر کل ناوگان. بسیاری از خطوط کروز نیز قطع بوفه غذا و معرفی حرارت چک و افتخاری مشاوره پزشکی برای مهمانان با تب و یا علائم شبه آنفولانزا (on-board مشاوره پزشکی به طور معمول بسیار گران قیمت).

اساسا کروز کشتی—کشتی های کوچک به طور خاص—در حال تلاش برای ایجاد یک حباب است که در آن مسافران می توانند احساس امنیت. آن را به اندازه کافی است ؟ واقعا فقط زمان خواهد شد بگویید اما برخی از شرکت ها خوشبین هستند.

Windstar کشتی که در عمل شش قایق که حامل 148 به 350 مهمان می گوید که آنها در حال دیدن "بسیار قوی کروز رزرو در سال 2021" و این که آنها در واقع جلوتر از جایی که آنها در این زمان در سال گذشته است. بتسی o'rourke این افسر ارشد بازاریابی برای Windstar کشتی می گوید که آنها فقط راه اندازی اولین فروش در هفته گذشته و نزدیک به یک چهارم از این رزرو ها برای سال 2020 که او ویژگی های خود را به کشتی های کوچک که او معتقد است موبایل پیدا کردن به خصوص جذاب در محیط زیست است. "در حالی که ما در حال حاضر قایقرانی و نمی خواهد از سر هر کشتی تا یک مرحله به مرحله بازگشت شروع در ماه سپتامبر این رزرو روند در حال ساخت ما خوش بینانه برای آینده Windstar و کشتی کروز به طور کلی."

کاساندرا بروکلین است که یک نویسنده سفر متخصص و گروه تور رهبر. او اجرا می شود EscapingNY خارج-از-ضرب و شتم-راه سفر شرکت و نویسنده کتاب راهنما کوبا با دوچرخه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن