نظر: انتخابات ناخن-گازگیر در شمال مقدونیه به پایان می رسد در بن بست سیاسی

Zoran Zaev و خود را سوسیال دموکرات ها احتمالا فرصتی برای ادامه خود را طرفدار غرب در دستور کار, اما, جدید, ضعف

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Zoran Zaev و خود را سوسیال دموکرات ها احتمالا فرصتی برای ادامه خود را طرفدار غرب در دستور کار, اما, جدید, ضعف دولت می تواند به صورت موانع عمده برای ماندن در قدرت و پیشرو در کشور رو به جلو است.

در اجرا تا انتخابات زودهنگام پارلمانی در شمال مقدونیه دو موضوع اصلي در نظر گرفته شد بسیار مهم در نظر بالکان آینده کشور: آیا دولت جدید ادامه خواهد داد در این طرفدار غرب مسیر گذاشته شده توسط نخست وزیر سابق Zoran Zaev را سوسیال دموکرات (SDSM) و به همان اندازه همه مهمتر اینکه جدید اجرایی خواهد ثابت کند هر دو پایدار و روحیه به اندازه کافی به دنبال اصلاحات لازم است.

Georgievski Boris Kommentarbild App

بوریس Georgievski است سردبیر و خبرنگار دویچه وله مقدونی بخش

ساعت پس از این نظرسنجی بسته شده, شمال مقدونیه دولت کمیسیون انتخابات بود و هنوز هم قادر به ارائه آمار رسمی روز چهارشنبه (7/16/2020) انتخابات زود است. رییس کمیسیون الیور Derkovski گفت که سایت هک شد اما این رای شمارش شده بود و بی ریا.

سوسیال دموکرات ها اعلام پیروزی در روز پنج شنبه پس از دریافت 36 درصد از آرا با 94 درصد از آرا شمارش. خود را محافظه کار رقبای VMRO-DPMNE (داخلی مقدونی سازمان انقلابی – حزب دموکرات برای مقدونی وحدت ملی) بودند کمتر از دو درصد و اصرار داشت که آنها بیش از حد می تواند تشکیل یک دولت.

به عنوان چیز ایستاده هر دو طرف به خوبی از 61 کرسی مورد نیاز در 120 عضو پارلمان با سوسیال دموکرات ها پیش بینی شده برای برنده شدن 46 و محافظه کاران 44 کرسی است. قرار می دهد که بزرگترین حزب آلبانیایی جامعه در شمال مقدونیه – دموکراتیک اتحادیه برای ادغام (DUI) – با آن 15 پیش بینی کرسی در نقش یک kingmaker.

Ungarn Budapest Nikola Gruevski früherer Ministerpräsident Mazedonien (picture-alliance/AP Photo/Z. Mathe)

Fromer VMRO-DPMNE قدرتمند و نخست وزیر نیکولا Gruevski زندگی در حال حاضر در تبعید در مجارستان

یک دوره مشخص شده توسط سرکوب و فساد

چندی پیش و پس از انتخابات در سال 2016 DUI تصمیم به خندق خود را در ائتلاف با محافظه کاران به نفع سوسیال دموکرات ها. این به پایان رسید نزدیک به ده سال از VMRO-DPMNE قاعده یک دوره مشخص شده توسط سرکوب و فساد تحت سابق حزب جدا نیکولا Gruevski در حال حاضر در تبعید.

یک سناریوی مشابه در این زمان مردم این کشور در یک طرفدار غرب مسیر. پس از انعقاد نام تاریخی یونان – اضافه کردن "شمال" به مقدونیه – بدون شک وجود دارد که SDSM و DUI خود را ادامه خواهد داد سیاست آشتی با این کشور بالکان همسایه در حالی که امیدوار سریع برای الحاق به اتحادیه اروپا.

Nord-Mazedonien Skopje | Coronavirus | Parlamentswahl 2020 (picture-alliance/AP Photo/B. Grdanoski)

اعضای یک انتخابات خاص تیم را راه خود را به رای دهندگان که آزمایش مثبت برای COVID-19 در مقدونیه

کم و یا هیچ اتاق را برای مانور

VMRO-DPMNE است آشکارا مخالف نام-تغییر سیاست خروج از حزب کم و یا هیچ اتاق را برای مانور در آینده مذاکرات ائتلاف با هر DUI یا دوم قوی ترین آلبانیایی قومی حزب در مجلس است. از این نقطه نظر تشکیل یک دولت جدید باید ساده باشد. اما از آن نمی باشد.

دوازده ماه گذشته از دولت ائتلافی بودند احاطه با ثابت مجادله و Zaev اجتماعی دموکرات صرف مبارزات انتخاباتی انتقاد DUI به اتهام فساد و cronyism. Zaev خود رای دهندگان خود وعده داده است که او ارسال خواهد آلبانیایی حزب – که به ویژه به عنوان یک شریک ائتلافی در دولت های مختلف تقریبا بدون وقفه از سال 2002 – به مخالفت. DUI جنگیدند و خواستار آن است که آن بالا "نامزد" نام نخست وزیر در ازای هر آینده داد.

سوال ثبات دراز مدت

آن را بسیار محتمل است که – با عرفی سرپرستی از اتحادیه اروپا و آمریکا دیپلمات – سازش خواهد یافت, در پایان, اما در دراز مدت ثبات و سلامت از چنین ائتلافی خواهد بود بیش از سوال. نه به خاطر تیغ نازک اکثریت در پارلمان جدید.

شمال مقدونیه یکی از فقیرترین کشورهای اروپایی با یک توسعه نیافته سلامت, سیستم, شده است, ضربه سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس و بسیاری از تحلیلگران پیش بینی رو به پایین روند اقتصادی است که می تواند بیشتر بی ثبات کردن کشور است. انتظار شروع الحاق به اتحادیه اروپا مذاکرات می تواند اضافه کردن یک عنصر بیشتر از فشار مانع از کلید اولویت های اصلاحات در مناطق قضائیه مبارزه با فساد و جرم و جنایت سازمان یافته سرویس های اطلاعاتی اصلاحات و دولت عمومی است.

بازگشت به صندوق های رای?

اضافه کردن به که منطقه ای ابهامات و انتظار می رود راه حل از صربستان و کوزوو اختلاف و مداوم توده تظاهرات ضد دولتی در کشور همسایه صربستان و بلغارستان و ضعیف دولت در اسکوپیه ممکن است بهترین دستور العمل برای موفقیت در فرار بالکان منطقه است.

در یک کشور که در آن انتخابات زودهنگام هنجار هستند و نه استثنا آن است که بعید است به مدت طولانی قبل از رهبران سیاسی تصمیم می گیرید آن زمان برای بازگشت به صندوق های رای است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب