نظر: اتحادیه اروپا coronavirus مقابله است, پاسخ اشتباه برای اروپا

اتحادیه اروپا این توافق را در رایج بدهی در آن coronavirus طرح بهبود علائم یک لحظه تاریخی برای بسیاری از سیاستم

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

اتحادیه اروپا این توافق را در رایج بدهی در آن coronavirus طرح بهبود علائم یک لحظه تاریخی برای بسیاری از سیاستمداران است. اما آن را از لحاظ تاریخی درست تصمیم ؟ متاسفانه نه می گوید: DW را Andreas Noll.

روایت منطقی است: بازیابی صندوق را تقویت می کند اتحادیه اروپا پس از سقوط آن به مشکلات اقتصادی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر و ارسال سیگنال همبستگی. قوی کمک کند ضعیف است. زیرا این نوع از همبستگی باید دست در دست با قدردانی از برنامه نیز باید خنثی اروپا populists. پول بیشتری از بروکسل کمتر رای برای ایتالیایی ماتئو Salvini و ضد اتحادیه اروپا خدمه.

Andreas Noll (Privat)

DW ویرایشگر Andreas Noll

متاسفانه چنین ساده انگارانه معادلات را به ندرت کار می کرد در گذشته است. در مقابل یک مدل تاریخی است که قادر به درخشش: پس از جنگ جهانی دوم ایالات متحده سازماندهی بازسازی صندوق برای اروپا و افسانه ای طرح مارشال.

وجود دارد در حال حاضر کمی برای بازسازی در اروپا و هیچ کمبود مواد غذایی به آنها رسیدگی شود. اما وجود دارد, حقوق, است که نیاز به تامین مالی از جمله بیکاری و کاهش مزایای کار و حقوق بازنشستگی و بیمه سهم. اجتماعی حمایت هستند و حتی گران تر در زمان بحران و بودجه های ملی در حال حاضر تحت فشار است. هنوز برای این بودجه سراخ ها, اتحادیه اروپا امکان پذیر نامناسب ترین محل به نوبه خود.

خداحافظی 'بدهی های بد,' سلام 'بدهی خوب'

شما می توانید بحث در مورد مزایای بیکاری بدون صحبت کردن در مورد مدت و میزان کمک مورد نیاز است. شما می توانید بحث در مورد حقوق بازنشستگی و بدون بحث در مورد سن بازنشستگی. هیچ کشور عضو اتحادیه اروپا می خواهد به رای دهندگان اجازه می دهد در خارج از مرزهای خود به می گویند در آن بودجه مسائل — و قطعا کشورهایی است که به خصوص آوازی در درخواست برای کمک.

سیاستمداران پشت بازیابی مقابله می دانم که آنها نمی تواند انتقال یک پیام از این دولت تامین مالی توسط بلوک بودن کسب و کار به عنوان معمول است. آنها تاکید است که آن را در مورد "بد بدهی قدیمی" اما "خوب بدهی." به همین دلیل پروژه های آینده با هدف تقویت اروپا هستند که به وضوح مشخص است.

البته هیچ کس به فکر تکرار این اصطلاح شبح فرودگاه در کشور اسپانیا ساخته شده بودند که با پول اتحادیه اروپا. اما چه کسی تضمین خواهد شد که همه چیز را به نوبه خود بهتر است در این زمان در اطراف ؟ پس از همه بیشتر نیاز به پول صرف شده در زمان کمتر. شهروندان اتحادیه اروپا آگاه هستند که در آن همه چیز ممکن است به اشتباه. بلغارها که مصرف شده است به خیابان ها در اعتراض به فساد دولت, ترس, تزریق پول از بروکسل خواهد دوباره ناپدید می شوند به کانال های سایه دار.

A man in a hoodie sprays smoke in the air in front of a building in Sofia, Bulgaria (picture-alliance/H. Russev)

در صوفیه بلغارستان نشان داده اند در برابر فساد دولت گذشته هفته

آیا در آینده هم معنی انسجام و یا جدا شدن?

در برخی از نقطه در نسل جوان را مجبور به پرداخت برای این جریان سریع پول از بروکسل. جامعه شناس یونانی مایکل Kelpanides ارزیابی این نسل هویت اروپایی. او از عهده مطالعه استادانه درست شده که در آن باید وجود داشته باشد به خصوص قوی برای درک نیازهای دیگران: در اروپا در لوکزامبورگ قدیمی ترین جمله موسسه در این قاره.

خود را جدی نتيجهگيری: "آینده را با هم بسیار ناهمگن گروه های ملی که قبلا تنها سطحی از دانش یکی دیگر آنها را آگاه می سازد برای اولین بار چقدر متفاوت آنها واقعا هستند. و این درک می تواند منجر به آگاه جدا به جای انسجام."

Kelpanides " مطالعه تنها یک قطعه از پازل, اما آن را نشان می دهد که کسانی که بر این باورند در این ایده پیوستن به اتحادیه اروپا باید بپرسید نه بیش از حد بسیاری از شهروندان است.

EU leaders including Sophie Wilmes, Ursula von der Leyen, Emmanuel Macron and Angela Merkel talk in a Brussels building while wearing masks (Getty Images/AFP/S. Lecocq)

رهبران اتحادیه اروپا توافق در یک coronavirus طرح بازیابی پس از شکستن رکورد ایران

پروژه های جایگزین برای آینده اتحادیه اروپا

حالا که مرگ بازیگران شده است که اتحادیه اروپا باید به طور مستقیم پول به مناطقی که اروپایی ها واقعا نیاز به بیشتر های جمعی قدرت در آینده است. مشترک اروپا دفاع است اما آن داده نشده خیلی فکر کردم در طول طرح بازیابی مذاکرات با تنها €7 میلیارد دلار از مجموع €750 میلیارد (8 میلیارد دلار از $874 میلیارد دلار) اختصاص داده شده برای این منظور است.

اتحادیه اروپا نیز می تواند حمل با زیبا ترین نماد همبستگی اروپایی که در آن نمایش داده می شود در طول coronavirus بحران است. چندین کشور اتحادیه اروپا به علاوه سوئیس در زمان به طور جدی بیمار COVID-19 بیماران از بیمارستان به سر می برند در شمال ایتالیا و فرانسه.

اروپا ثبت نام از تخت های مراقبت ويژه و قول می دهم که در زمان بحران همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهد unbureaucratically کمک به یک دیگر با خدمات مراقبت های بهداشتی, بیمارستان, تخت, دارو و ماسک سهام — در حال حاضر خواهد بود که از یک تاریخی به ثبت نام. و نشانه ای برای آن لازم نخواهد بود برای قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی و گفت: تامین مالی با کمک های مالی از اتحادیه اروپا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن