نظر: ترکیه بسته شدن پنجره در آزادی مطبوعات

ترکیه در حال گسترش است در حال حاضر مقررات سخت از سایت های رسانه های اجتماعی. این آخرین حرکت توسط رئیس جمهور ار

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

ترکیه در حال گسترش است در حال حاضر مقررات سخت از سایت های رسانه های اجتماعی. این آخرین حرکت توسط رئیس جمهور اردوغان به سکوت آن چند باقی مانده صداهای منتقد می گوید مسیحی مهرماه از گزارشگران بدون مرز.

ترکیه در حال برداشتن گام برای بستن پنجره در آزادی مطبوعات یک بار و برای همه است. اخبار بیشتر محدودیت می آید به عنوان جای تعجب ندارد: ده ها تن از روزنامه نگاران شده اند غیرقانونی بازداشت شده و با توجه به طولانی زندان در محاکمات ناعادلانه در سراسر ترکیه به ویژه پس از شکست کودتا در جولای 2016. رسانه های کثرت گرایی از بین رفته است. تا زمانی که به تازگی سیستم عامل رسانه های اجتماعی به نمایندگی از آخرین پناهگاه امن برای انتقادی روزنامه نگاران ترک.

ادامه مطلب: نسل Z قرار می دهد فشار بر ترکیه

رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان است و به لحاظ سیاسی تضعیف شده است و صریحا انتقاد در سایت های رسانه های اجتماعی خود را برای قراضه از بیماری همه گیر کوروناویروس — ترکیه دارای بیش از 37 میلیون Facebook کاربران و همچنین 16 میلیون در توییتر. در حال حاضر اردوغان در تلاش است به سکوت منتقدان خود را با اجبار ملی کنترل بین المللی سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

آنلاین رسانه ها هستند که مورد آزار و اذیت

در روز سه شنبه در مجلس ترکیه به تصویب تغییرات آن در سال 2007 قانون جنایات اینترنت — به شدت استفاده از ابزار برای خاموش کردن آنلاین رسانه. مقامات دادستانی اغلب از آن استفاده کنید را به اتهامات جنایی علیه افراد بر این اساس که آنها توهین به ملت و یا یک تهدید برای امنیت ملی است.

Christian Mihr

مهرماه کار تمرکز بر روی وضعیت رو به روزنامه نگاران در ترکیه

اما این تازه ترین تغییر خواهد نیروی سیستم عامل رسانه های اجتماعی با بیش از 1 میلیون کاربر روزانه به تعیین نماینده دائم در ترکیه است. که نماینده به عنوان شخص تماس برای مقامات ترکیه برای مقابله با دولت شکایت علیه محتوا در سیستم عامل خود را شامل ممکن است اتهامات جنایی یا تهاجم به حریم خصوصی.

شرکت هایی که موفق به تعیین یک نماینده خواهد کرد.

مقامات ترکیه نیز می خواهید سایت های برای ایجاد یک مکانیسم برای از بین بردن محتوای ظرف 48 ساعت از دریافت تهاجم به حریم خصوصی شکایت و یا به دستور دادگاه. اگر توهین به محتوا است و سپس بلافاصله حذف سایت های مسدود خواهد شد در عرض چهار ساعت. ارائه دهندگان اینترنت که موفق به برقراری ارتباط دولت شکایت به مسئول حزب روبرو خواهد شد جریمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: ترکیه اردوغان گیره را بیشتر در رسانه ها در میان coronavirus بحران

Snuffing اعتراض سیاسی

گزارشگران بدون مرز رد گسترش و توسعه ترکیه اینترنت قانون است. روشن است که هدف از این قانون این است که برای کنترل سیستم عامل رسانه های اجتماعی به منظور خفه رشد ناآرامی های سیاسی. که همچنین محدود کردن دسترسی به اطلاعات مستقل چیزی که مهم و حیاتی است در یک جامعه به شدت قطبی به عنوان ترکیه امروز است.

گسترش قانون در یک زمان می آید زمانی که آنلاین سانسور شده افزایش. در 2018, دادگاه ترکیه مسدود شده و دسترسی به حداقل 2,950 اخبار مقالات و محتوای روزنامه نگاری — از جمله تحقیقات و گزارش های سیاسی فساد, cronyism و حقوق بشر و سوء استفاده های کارگری. علاوه بر شماری از منابع دیگر اطلاعات را به سادگی مسدود شده توسط مقامات بدون تایید دادگاه.

ادامه مطلب: دوران سخت برای روزنامه نگاری در رجب طیب اردوغان در ترکیه

ترکیه را گسترش اینترنت خود را قانون تایید آنچه که ما گفته اند همه همراه: رژیم های اقتدارگرا با اشاره به سابقه تعیین شده توسط, در میان دیگران, آلمان در سال 2017, شبکه اجرای قانون (NetzDG) یک اندازه گیری برای مبارزه با تبعیض به عنوان توجیهی برای تصویب قوانین جدید که تشدید کنترل خود را از رسانه های اجتماعی.

مسیحی مهر مدیر گزارشگران بدون مرز آلمان, بین المللی سازمان های غیر دولتی درگیر در تامین آزادی بیان و مبارزه با سانسور. در میان چیزهای دیگر, مهرماه کنسانتره گسترده در وضعیت رو به روزنامه نگاران در ترکیه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن