بسته بندی حرارتی: چگونه فورد آخرین تکنولوژی کمک می کند تا وسایل نقلیه پلیس خنثی COVID-19

فورد طراحی شده جدید گرم نرم افزار افزایش به خلبان با آن Police Interceptor Utility – یکی که سازمان های اجرای ق

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399
  • فورد طراحی شده جدید گرم نرم افزار افزایش به خلبان با آن Police Interceptor Utility – یکی که سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور می توانید با استفاده از برای کمک به کاهش اثرات از COVID-19 ویروس.
  • راه حل نرم افزار به طور موقت افزایش داخلی دمای فراتر از 133 درجه فارنهایت – داغتر از دره مرگ در داغترین روز برای 15 دقیقه برای کمک به کاهش ویروسی غلظت داخل خودرو با بيش از 99 درصد
  • فورد مشغول به کار با دانشگاه ایالتی اوهایو برای تعیین محدوده دما و زمان مورد نیاز برای کمک به کاهش گسترش COVID-19 ویروس; علاوه بر این فورد انجام شده نرم افزار عملیاتی آزمایش با وسایل نقلیه متعلق به اداره پلیس شهر نیویورک و لس آنجلس و اداره پلیس و دیگران

فورد طراحی شده جدید گرم نرم افزار افزایش به خلبان با آن Police Interceptor Utility – یکی که سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور می توانید با استفاده از برای کمک به کاهش اثرات از COVID-19 ویروس.

آخرین نمونه از هوشمند خودرو, تکنولوژی, این نرم افزار راه حل در دسترس است بلافاصله در تمام 2013-19 Police Interceptor Utility وسایل نقلیه در ایالات متحده و کانادا و کشورهای دیگر در سراسر جهان است.

"اولین پاسخ دهندگان در خط مقدم حفاظت از همه ما است. آنها در معرض این ویروس هستند و نیاز مبرم به اقدامات حفاظتی" گفت: Hau, دهنی, تنگ, فورد رئیس توسعه محصول و خرید افسر. "ما در چه در زرادخانه ما و چگونه ما می تواند به کمک کند. در این مورد ما تبدیل به خودرو انتقال قدرت و کنترل حرارت سیستم به یک ویروس neutralizer."

چگونه کار می کند

راه حل ساده است: پخت خودرو های داخلی تا زمانی که ویروس در داخل هستند،. با استفاده از Police Interceptor Utility خود انتقال قدرت و کنترل آب و هوا, سیستم های, این نرم افزار راه حل را قادر می سازد وسایل نقلیه برای بالا بردن مسافر درجه حرارت فراتر از 133 درجه Fahrenheit1, داغتر از دره مرگ در آن داغترین روز برای 15 دقیقه طولانی به اندازه کافی برای کمک به ضد عفونی کردن خودرو تاچ پونت.

هنگامی که فعال, خودرو انتقال قدرت و سیستم های کنترل آب و هوا با هم کار کنند به طور خودکار به بالا بردن مسافر درجه حرارت. نرم افزار هوا گرم تا موتور به سطح بالا و گرما و فن تنظیمات عمل بالا است. این نرم افزار به طور خودکار مانیتور داخلی درجه حرارت تا زمانی که کل محفظه مسافر بازدید سطح مطلوب و سپس این دما نگهداری می شود برای 15 دقیقه.

به تحقیق اثربخشی این مایع روش فورد مشغول به کار از نزدیک با دانشگاه ایالتی اوهایو برای تعیین درجه حرارت و مدت زمان مورد نیاز برای کمک به غیر فعال کردن COVID-19 ویروس.

"مطالعات ما با شرکت فورد موتور نشان می دهد که افشای coronaviruses به دمای 56 درجه سانتیگراد یا 132.8 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه کاهش می دهد ویروسی غلظت های بیشتر از 99 درصد در سطوح داخلی و مواد مورد استفاده در داخل Police Interceptor Utility وسایل نقلیه" گفت: Jeff Jahnes و جسی Kwiek آزمایشگاهی سرپرستان در دانشگاه ایالتی اوهایو بخش میکروب شناسی.

اجرای قانون خواهد شد که راه های متعدد برای نظارت بر پیشرفت. خطر چراغ و چراغهای عقب را در یک قالب از پیش تعیین الگوی به اطلاع زمانی که این روند آغاز شده است و سپس تغییر خواهد کرد در پایان به سیگنال اتمام است. این خودرو ساز های خوشه ای را نیز نشان می دهد پیشرفت. سرد کردن فرایند به ارمغان می آورد درجه حرارت پایین از بالاترین امتیاز.

این گرم فرآیند را می توان با استفاده از اجرای قانون به طور منظم برای کمک به پاکسازی وسایل نقلیه هنگامی که ماموران در حال و نه در داخل. زمانی که در رابطه با مایع دستورالعمل های تایید شده توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از جاری شدن سیل مسافر محفظه با افزایش درجه حرارت می تواند کمک به رسیدن به مناطقی که ممکن است از دست رفته قابل ضد عفونی روش. گرما است که توانایی نفوذ به شکاف و سخت برای رسیدن به مناطق کمک به کاهش تاثیر خطای انسانی در استفاده از مواد شیمیایی ضد عفونی کننده.

فورد انجام شده نرم افزار عملیاتی محاکمه در وسایل نقلیه متعلق به اداره پلیس شهر نیویورک, لس آنجلس, اداره پلیس ایالت میشیگان پلیس ایالت ماساچوست پلیس بردمن شهرستان اداره پلیس در اوهایو و Seminole County Sheriff در فلوریدا.

نیاز به حرکت سریع

فورد تیم مهندسی آغاز یک پروژه در اواخر ماه مارس به د-آلوده وسایل نقلیه با استفاده از گرما. مدت کوتاهی پس از بحث و گفتگو با اداره پلیس شهر نیویورک هشدار داده فورد به آن نیاز کارآمد تر برای ضد عفونی روند در طول بیماری همه گیر.

"مأموران اجرای قانون در حال اعزام به عنوان پاسخ گوی اضطراری در برخی از موارد که در آن آمبولانس ها ممکن است موجود نباشد" گفت: استیون تایلر, Ford police بازاریابی نام تجاری مدیر. "در طول یک سفر افسران ممکن است حمل و نقل coronavirus بیمار به بیمارستان در حالی که سفر دیگری ممکن است شامل یک مستاجر که ممکن است بدون علامت باشد."

استفاده از مکمل های غذایی توصیه می شود روش تمیز کردن با خیال راحت و حرارت از محفظه مسافر می تواند کمک به اطمینان از وسایل نقلیه هستند به درستی ضد عفونی قبل از اعزام دوباره.

"افسران هم اکنون می توانید این خود تمیز کردن حالت به عنوان یک لایه اضافی از حفاظت داخل خودرو در مناطقی که تمیز کردن دستی مستعد است که نادیده گرفته گفت:" تایلر. "این ویروس نامرئی دشمن و ما مفتخر به ارائه یک راه حل برای کمک به اجرای قانون در جامعه و مبارزه با آن است."

اولیه اجرای

بزرگ بخش خود را با مراکز خدمات می توانید با نصب این نرم افزار با استفاده از راه حل خود خدمات تشخیصی ابزار در حالی که دیگر ناوگان می توانید کار خود را با فروشندگان محلی به نصب نرم افزار برای 2013-19 Police Interceptor Utility vehicles.

برای 2016-19 پلیس وسایل نقلیه گرم نرم افزار فرایند را می توان فعال و هوشمند در دنباله ای از دستورات است که شامل کروز کنترل فشار دادن دکمه های از پیش تعریف شده در یک سفارش. برای 2013-15 وسایل نقلیه این حالت فعال می شود و انجام از طریق یک ابزار خارجی که متصل به پردازنده تشخیص پورت.

"وسایل نقلیه از سال 2013 تا 2019 مدل سال را تشکیل می دهند اکثر Police Interceptor Utility وسایل نقلیه در حال حاضر در حال استفاده توسط اولین پاسخ دهندگان گفت:" تایلر. "ارائه این قابلیت جدید به این وسایل نقلیه برای اولین بار اجازه می دهد تا ما را به کمک به عنوان بسیاری از افسران به عنوان ممکن است به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

فورد خواهد شد ادامه کار بر روی راه برای آوردن این نرم افزار قابلیت های اضافی فورد وسایل نقلیه پلیس.

1When اعمال شده به کارخانه ساخته شده Police Interceptor Utility vehicles. دمای محیط نصب پارتیشن و یا دیگر upfit تجهیزات ممکن است مانع از رسیدن به درجه حرارت توصیه می شود آستانه.

در مورد شرکت فورد موتور

شرکت فورد موتور است که یک شرکت جهانی مستقر در دیربورن میشیگان. شرکت طرح و تولید کننده انواع بازارها و خدمات یک خط کامل از فورد اتومبیل و کامیون ها و Suv ها, هیجانی, وسایل نقلیه و لینکلن خودروهای لوکس فراهم می کند خدمات مالی از طریق فورد موتور شرکت اعتبار است و به دنبال موقعیت های رهبری در برق خودمختار وسایل نقلیه و تحرک راه حل. فورد استخدام حدود 190,000 مردم در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فورد محصولات خود و فورد موتور اعتباری شرکت مراجعه کنید corporate.ford.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن