Maddow: مغلوب ساختن پیشی جستن است "مشخصه تلاش' و نمی تواند نگه داشتن آن با هم' در حال حاضر

MSNBC میزبان Rachel Maddow ابراز نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن احساسی خوب بودن در شب دوشنبه م

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

MSNBC میزبان Rachel Maddow ابراز نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن احساسی خوب بودن در شب دوشنبه مدعی شد که رئیس جمهور شد "مشخصه مبارزه" و قادر به نگه داشتن آن با هم" پس از او یورش برده و در خارج از نشست خبری پیش از آن در روز در میان رابطه جنسی خشن بازجویی توسط خبرنگاران.

در پایان دم از یک بعد از ظهر دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی که در آن رئیس جمهور گمراه کننده افتخار ملت coronavirus تست ظرفیت تهمت fumed پس از آسیایی-آمریکایی CBS خبرنگار Weijia جیانگ مواجه او را بیش از او در پاسخ به سوال او در مورد آمریکا رو به افزایش مرگ و میر تعجب با صدای بلند به همین دلیل او گفت: او را به رفتن "از چین است." او سپس huffed بعد از سی ان ان Kaitlan کالینز که او تا به حال فقط نام اقدام به او یک سوال بپرسید.

Maddow, لگد زدن کردن ساعات پر بیننده پخش و اشاره کرد که او به طور معمول به دنبال یک "قاعده کلی" از تمرکز بر روی آنچه که دولت می کند و نه آنچه رئیس جمهور می گوید با توجه به گرایش به دروغ به او گفت که مخاطبان او "رفتن به یک کمی از یک استثنا" این زمان.

"از آنجا که من فکر می کنم این چیزی است که ما باید همه ببینند" مترقی لنگر اعلام کرد. "فقط به خاطر من فکر می کنم آن است که ارزش دانستن در تمام جدیت که رئیس جمهور در حال حاضر در میان این بحران آشکار است در مبارزه."

و اضافه کرد که وجود دارد "چیزی اشتباه است و یا او را درست انجام نمی OK" Maddow گفت که "رئیس جمهور ظاهرا فقط قادر به نگه داشتن آن با هم در حال حاضر در خود را ظاهر عمومی" قبل از پخش یک کلیپ از او ترک پايه بلند كن بادي.

"چه چیزی اشتباه است با رئیس جمهور امروز؟" Maddow بعد پرسید. "ما نمی دانیم. چیزی اشتباه است."

"این که آیا یا نه شما می خواهم رئیس جمهور یا نه, آیا شما لذت بردن از عمومی خود را تحت تاثیر قرار دهد و یا نه به صورت منظم آن را روشن است که مشکلی وجود دارد," او در ادامه اضافه کرد: "و این مهم است که هر زمان که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است که مشخصه unwound است که می خواهم."

پس از گفت و آن را احتمالا می تواند فقط استرس به رئیس جمهور Maddow به این نتیجه رسیدند با اشاره به این که حتی اگر تهمت و دولت او تحت فشار بوده اند روایت است که این بیماری همه گیر است که در گذشته وجود دارد در حال حاضر شیوع کروناویروس در کاخ سفید خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن