پاکستان در مبارزه با COVID-19 تهدید فلج اطفال سرخک واکسن برنامه های

مقامات و سازمان های بین المللی را متوقف برنامه های واکسیناسیون برای بیماری هایی مانند فلج اطفال و سرخک و هدایت

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

مقامات و سازمان های بین المللی را متوقف برنامه های واکسیناسیون برای بیماری هایی مانند فلج اطفال و سرخک و هدایت منابع به مقابله با این بیماری همه گیر. کارشناسان هشدار می دهند که با افزایش در سایر بیماری های عفونی.

تصمیم سازمان بهداشت جهانی به حالت تعلیق واکسيناسيون مبارزات میان coronavirus همه گیر می تواند منجر به موج جدیدی از فلج اطفال و دیگر به شدت عفونی در پاکستان کارشناسان بهداشت هشدار داده اند.

در حرکتی بی سابقه ژنو مبتنی بر جهانی ریشه کنی فلج اطفال ابتکار (GPEI) تعلیق توصیه می شود واکسیناسیون فلج اطفال مبارزات در سراسر جهان برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید. از جمعه, پاکستان, ثبت نام 25,837 coronavirus عفونت — یکی از بالاترین نرخ در منطقه بعد از ایران — با 594 مرگ و میر.

این تصمیم به تعلیق تلقيح مبارزات بدون نقد آن. "من از ترس پست-coronavirus وضعیت در پاکستان بدتر خواهد بود با توجه به بلندی تهدید از بیماری های دیگر شده اند که کاملا غفلت" قیصار سجاد, دبیر انجمن پزشکی پاکستان گفت: DW.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

Sajjad تاکید کرد که اقدامات پیشگیرانه مانند واکسن حیاتی در یک کشور در حال حاضر سبب شیوع نظام سلامت و به سرعت در حال رشد جمعیت. او گفت که اقدامات پیشگیرانه را جلوگیری از یک "بار" در پاکستان در بخش بهداشت و درمان در ماه های آینده.

پاکستان همراه با همسایه افغانستان هستند تنها راه باقی مانده کشورهای در بر داشت با موارد ویروس فلج اطفال. این بیماری که عمدتا بر کودکان زیر سن پنج می تواند آلوده نخاع موجب فلج.

'دو شرایط وحشتناک'

در مارس 24 — با حمایت از کسانی که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus و تصویب مرکز جهانی بهداشت در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) — این GPEI به نام در همه کشورها برای به تعویق انداختن توده مبارزات برای افزایش ایمنی نسبت به ویروس فلج اطفال تا حداقل تا نیمه دوم سال 2020 است.

این GPEI یک مشارکت عمومی-خصوصی رهبری توسط دولت های ملی با پنج همکاران — سازمان بهداشت جهانی (WHO) روتاری بین المللی, سی دی های صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف), Bill & Melinda Gates Foundation و Gavi, the vaccine alliance.

"ما بین دو شرایط وحشتناک" گفت: GPEI رئیس میشل Zaffran است. "ما هیچ ، ما نمی می خواهید به این برنامه مسئول بدتر شدن وضعیت با COVID-19."

در مارس 26, چه کسی استراتژیک گروه مشاوره از کارشناسان در ایمن سازی (مریم گلی) نیز توصیه می شود همه پیشگیرانه واکسيناسيون مبارزات برای بیماری های دیگر از جمله سرخک و تب زرد به صورت موقت را در خود نگه دارد.

ادامه مطلب: COVID-19: چرا در ماه رمضان می تواند یک فاجعه ماه برای پاکستان

Zaffran گفت: تعلیق فلج اطفال مبارزات فعال خواهد شد GPEI به آزاد کردن منابع آن و ده ها هزار نفر از خط مقدم سلامت کارگران برای کمک به COVID-19 مبارزه با اضافه کردن که رفتن درب به درب تحویل واکسن خوراکی فلج اطفال را در هر دو جوامع و سلامت کارگران در خطر عفونت با کوروناویروس.

Ahsan علی, رسمی با برنامه ریشه کنی فلج اطفال در جنوب شهر بندری کراچی گفت: DW که واکسیناسیون کار نشده بود به خوبی دریافت در میان همه گیر. "نقش من تغییر کرده است و مردم تحمل ما از ترس است که ما بالقوه حامل coronavirus با توجه به ما درب به درب محل کار," او گفت:. علی هشدار داد که از آن می تواند ماه قبل از ضد واکسیناسیون فلج اطفال برنامه های رزومه کاری در پاکستان است.

در پاسخ به یک پرس و جو در مورد تعلیق واکسن مبارزات انتخاباتی در پاکستان GPEI سخنگوی سونا باری گفت: DW: "کسی که به ذکر چند بار که خدمات مانند ایمن سازی رنج می برند از اثرات COVID-19 در سیستم های بهداشتی."

صدها نفر از هزاران نفر از کودکان در معرض خطر

پاکستان را فلج اطفال تعداد در حال حاضر به شدت افزایش یافته است در سال گذشته با 146 موارد گزارش شده. در این سال وجود داشته است 47 موارد ثبت شده به تاریخ. کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که عوارض ناشی از این بیماری همه گیر مانند اختلال در زندگی به طور منظم-صرفه جویی در خدمات ایمن سازی در نهایت می تواند قرار داده و صدها هزار نفر از کودکان در معرض خطر.

Zaffran و کارشناس گروه تاکید کرد که با وجود تعلیق در واکسیناسیون مبارزات معمول ایمن سازی در درمانگاه و مطب در برابر فلج اطفال و واکسن-بیماری های قابل پیشگیری باید ادامه یابد.

ادامه مطلب: COVID-19 در پاکستان: چرا دولت و پزشکان در تضاد هستند

با این حال یک مقام رسمی با پاکستان اورژانس مرکز عملیات برای ریشه کنی فلج اطفال (EOCPE) که صحبت به DW خواست نامش فاش نشود گفت که بیش از 40 میلیون کودک از دست رفته روال واکسن فلج اطفال در ماه آوریل به تنهایی از جمله دیگر واکسیناسیون معمول.

پاکستان دارای سابقه ای طولانی در مقابله با بیماری های عفونی از جمله فلج اطفال و هپاتيت و سل تحت شدیدترین محدودیت های مالی است. اما اشفق حسن خان یک اقتصاددان و مشاور مختلف پاکستان سازمان های دولتی نگران است که این بیماری همه گیر کوروناویروس است فشار این کشور در حال حاضر ضعیف و underfinanced نظام سلامت بیش از آستانه.

"پاکستان است که هزینه های کمتر از 1 ٪ از تولید ناخالص داخلی خود در بخش بهداشت و درمان است که بسیار نگران کننده است. بیماری های همه گیر مانند COVID-19 فلج اطفال و سرخک نیاز مالی مناسب به معنی مسئولیت رسیدگی به آن را به درستی" خان گفت: برای بیشتر تامین مالی عمومی برای خدمت به پاکستان را فقیرتر جمعیت.

بیش از 1.5 میلیون نفر در سراسر جهان می میرند سالانه از بیماری های است که می تواند به راحتی قابل پیشگیری با واکسن با توجه به آمار منتشر شده از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن