مغلوب ساختن پیشی جستن به ارمغان می آورد در چارلز سخت تر برای جلوگیری زاده را بگویید-تمام کتاب

مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده است بدون هیچ اتلاف وقتی در نظر گرفتن اقدام قانونی علیه رئیس جمهور خواهرزاده در ت

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده است بدون هیچ اتلاف وقتی در نظر گرفتن اقدام قانونی علیه رئیس جمهور خواهرزاده در تلاش برای توقف انتشار her soon-to-be-عرضه کتاب و آنها تبدیل به قدرتمند مشهور وکیل چارلز سخت تر به آن را انجام دهد, The Daily Beast یاد کرده است.

تنها چند روز پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مریم تهمت بود "مجاز" به نوشتن چنین کتاب با استناد به یک "بسیار قدرتمند" NDA او را امضا کرده بود که رئیس جمهور ادعا کرد "را پوشش می دهد همه چیز را" برادر رئيس جمهور است, Robert S. مغلوب ساختن پیشی جستن است ثبت سفارش ضابط موقت (TRO) در Queens County قائم مقام دادگاه.

اخبار, اول, گزارش نیویورک تایمزبود به اشتراک گذاشته شده با Daily Beast در روز قبل از آن توسط دو نفر آشنا با این موضوع. سوم شخص با آگاهی از این وضعیت گفت که بحث و گفتگو با رئیس جمهور خود را در مورد آنچه به "آیا در مورد مری چیز"—هر دو از نظر قانونی و از یک روابط عمومی نظر—تا به حال شده است در حال انجام "برای روز." با توجه به زمان درخواست برای سفارش ثبت شده در Queens County قائم مقام دادگاه همان دادگاه بود که صحنه کثیف, خانواده, حقوقی مبارزه در سال 2000 بیش از املاک و تهمت پدر فرد بود که در نهایت حل و فصل یک سال بعد منجر به مریم و برادر او نیز به نام فرد ثبت نام non-disclosure agreement.

روز دوشنبه سخت تر فرستاده سیمون و شوستر مشاور عمومی, ورونیکا اردن گفت که او اقدام به دادخواهی وکیل برای رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن. با استناد به یک "تخلف از جدایی توافق نامه مورخ 10 آوریل سال 2001" سخت تر نوشت که مشتری در نظر دارد "به حرکت فورا به صورت موقت سفارش محدود در قائم مقام دادگاه در ملکه شهرستان," با توجه به ایمیل هایی که به دست آمده روزانه وحش.

این نرم افزار برای TRO است که امضا شده توسط سخت تر خواستار حکم محرومیت مریم تهمت و سیمون و شوستر از "انتشار هر گونه توصیف و یا حساب Mary L. تهمت رابطه" با دونالد Maryanne یا رابرت.

سخت تر نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر از روزانه وحش.

برای سال های سخت تر در خدمت به عنوان یک وکیل شخصی به اعضای تهمت خانواده از جمله به رئیس جمهور تهمت خود را. منابع نزدیک به هر دو مردان می گویند که در حالی که تهمت نمی کند باید یک رابطه دوستانه با سخت تر در راه همان است که او با دیگر وکیل خارج—مانند جی Sekulow یا رودی جولیانی—رئیس جمهور ارزش های سخت تر به عنوان یک بلانت ابزار حقوقی به خصوص در حقوقی خود را تهدید و مناسب در برابر دشمنان در رسانه های خبری. شاید سخت تر از به یاد ماندنی ترین و بدنام حقوقی دستاورد آن پایین آوردن اخبار و شایعات سایت Gawker. شاید سخت تر از به یاد ماندنی ترین و بدنام حقوقی دستاورد آن پایین آوردن اخبار و شایعات سایت Gawker. در طول زمان خود را در اتاق رئیس جمهور تهمت ساخته شده است یک نقطه از توصیه به همکاران نزدیک است که آنها را حفظ سخت تر برای خود حقوقی مناقشات سیاسی و ارعاب با توجه به دو نفر که شنیده مغلوب ساختن پیشی جستن انجام این کار است.

در بیانیه ای به The Daily Beast, مریم مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل تئودور J. Boutrous جونیور گفت:

"رئیس جمهور تهمت و خواهر و برادر خود به دنبال سرکوب یک کتاب است که به بحث در مورد مسائل از اهمیت عمومی اهمیت است. آنها به دنبال این غیر قانونی قبل از خویشتن زیرا آنها نمی خواهند به حقیقت را می دانم. دادگاه نمی خواهد تحمل این بی پروایی نشان دادن نقض متمم اول قانون اساسی."

جولیا Prosser, سخنگوی Simon & Schuster اشاره کرد که دادگاه ها به طور سنتی گرفته شده "نمایش کم نور قبل از خویشتن داری" و گفت که تلاش "برای جلوگیری از انتشار دیدار خواهد کرد به همان سرنوشت کسانی که قبل از رفته اند. در حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مردمریم مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته است فوتی و فوری داستان شخصی در سراسر جهان از اهمیت و ما مشتاقانه منتظر برای کمک به او بگویید که داستان او."

هفته گذشته روزانه وحش گزارش دادند که رئیس جمهور شد به طور فعال در بحث و گفتگو در مورد siccing خود را وکیل خود زاده شده بود و بخش خصوصی تخلیه گاز در کاخ سفید در مورد چگونه مریم به امضا NDA سال پیش. در مصاحبه با Axios انجام شده در روز جمعه منتشر شده شنبه برگ برنده مورد بحث وجود NDA.

"شما می دانید زمانی که ما حل و فصل با او و برادرش که من رابطه خوبی با او برادر, فرد, كه, من یک رابطه خوب با, اما زمانی که ما حل و فصل او در مجموع... امضا nondisclosure," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

خواسته Axios در مورد مریم اتهام که او "رد و تمسخر" خود پدر و هنگامی که او مبتلا به آلزایمر رئیس جمهور تهمت پاسخ داد: "این کاملا غلط... در واقع مخالف است. من همیشه به حال یک رابطه بزرگ. من نمی دانم که او گفت که. که ننگین چیزی بگویم."

روزانه وحش بود و همچنین اولین گزارش در اوایل این ماه که مریم تهمت برای انتشار کتاب او بیش از حد و هرگز به اندازه کافیدر مورد عمو و خانواده است. در این کتاب گفته شده است که حاوی اطلاعات و حساب های بالقوه تحقیر آمیز به رئیس جمهور و در حال حاضر برنامه ریزی شده بود منتشر شد در این ماه ژوئیه به عنوان برگ برنده مبارزه برای انتخاب مجدد در برابر معاون رئیس جمهور جو بایدن.

کاخ سفید سخنگویان و چند تهمت وکلای پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای اظهار نظر در روز سه شنبه بعد از ظهر. هرزه برای سیمون و شوستر نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن