HHS و American Society of Nephrology اعلام برندگان از 3 میلیون دلار KidneyX طراحی مجدد دیالیز فاز 2 جایزه رقابت در KidneyX اجلاس

امروز وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) و the American Society of Nephrology (ASN) اعلام کرد شش برندگان از 3 م

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

امروز وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) و the American Society of Nephrology (ASN) اعلام کرد شش برندگان از 3 میلیون دلار KidneyX: طراحی مجدد دیالیز فاز 2 رقابت در طول مجازی KidneyX نشست. هر گیرنده دریافت خواهد کرد $500,000 شناخت تحول کار و خلاقیت این نوآوران آورده اند به reimagining دیالیز مراقبت.

طراحی مجدد دیالیز فاز 2 به دنبال نمونه راه حل و یا اجزای راه حل از محققان نوآوران بیماران و سرمایه گذاران با تجربه و تخصص نفرولوژی در بیوتکنولوژی و مهندسی زیستی و تجهیزات پزشکی به ارائه راه حل های است که می تواند تکثیر طبیعی کلیه توابع و یا بهبود دیالیز دسترسی داشته باشید. نمونه خطاب حداقل یکی از زمینه های زیر: خون تصفیه الکترولیت هموستاز حجم مقررات سم حذف و ترشح تصفیه فاضلاب و اتصال و دیالیز دسترسی داشته باشید.

دیالیز درمان اتحادش را تغییر بسیار کمی در 50 سال است. افراد مبتلا به نارسایی کلیه به طور معمول صرف ساعت در هر هفته متصل به یک دستگاه با 50 درصد پنج سال و مرگ و مير. درمان بسیار پرهزینه با مدیکر به تنهایی صرف بیش از 35 میلیارد دلار سالانه برای ارائه خدمات به مردم در ایالات متحده با نارسایی کلیه. HHS و اصن تشکیل KidneyX نوآوری شتاب دهنده (KidneyX) به برهم زدن وضع موجود و ارائه جدید امید به 37 میلیون آمریکایی و 850 میلیون نفر در سراسر جهان با بیماری های کلیوی است. پس از 2018, KidneyX اهدا جوایز در مجموع بیش از 4 میلیون دلار و سوخت مورد نیاز نوآوری برای میلیون ها نفر از افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است.

با هر موفق جایزه, رقابت, KidneyX است ساختمان حرکت و یک جامعه از مردم اختصاص داده شده به بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است. سه نفر از برندگان جایزه از طراحی مجدد دیالیز فاز 1 امروز دریافت مجدد دیالیز فاز 2 جایزه. این نوع حرکت که نوید جدید و هیجان انگیز عصر در کلیه تحقیقات و درمان است. آینده مسابقات جایزه خواهد ساخت فوق العاده ای در این بنیاد ایجاد همکاری های جدید تامین مالی نوآوری بیشتر و باز کردن مسیر به 21st century مصنوعی کلیه.

"رئیس جمهور تهمت گذاشته تهاجمی چشم انداز برای تبدیل کلیه مراقبت در آمریکا که شامل راه های جدید و نوآورانه به دنبال در چگونه ما درمان بیماری های کلیوی. KidneyX می پیوندد نوآوران با هم – بیماران, پزشکان, کارآفرینان – که سهم دید که برای بهبود زندگی از 850 میلیون نفر در سراسر جهان تحت تاثیر بیماری های کلیوی است. با تشکر از این نتایج ما شاهد از KidneyX طراحی مجدد دیالیز چالش پتانسیل را دارند که ما در یک مسیر ارائه می دهد که امید واقعی برای کسانی که رنج می برند گفت:" HHS معاون وزیر Hargan.

ساختمان یک جامعه موفق نوآوران از های متعدد و متنوع رشته KidneyX تبدیل چشم انداز به عمل است. این جامعه در حال رشد است و در حال حاضر به طور چشمگیری افزایش سرعت نوآوری است. KidneyX برندگان جایزه نه تنها تبدیل به مراقبت از تحویل اما همچنین صرفه جویی در زندگی می کند با ارائه بهتر عروقی دسترسی به جلوگیری از عفونت و آغاز توسعه یک کلیه مصنوعی.

"این موفقیت فوق العاده ای از طراحی مجدد دیالیز فاز 1 جایزه رقابت تنظیم نوار بالا اما طراحی مجدد دیالیز فاز 2 ارسالی بیش از همه انتظارات. این تأکید چشم انداز HHS و اصن در راه اندازی این مکان عمومی/خصوصی مشارکت. ما به عنوان نگاه به آینده ما با فروتنی و هیجان زده به رهبری چنین تغییر مثبت در بهداشت عمومی. مصنوعی کلیه جایزه خواهد شد راه اندازی در سال 2020 ارائه یکی دیگر از موج تغییر به عنوان تیم های چند رشته ای ادامه به ایجاد یک استاندارد جدید برای مراقبت از افراد مبتلا به بیماری های کلیوی که برای بیش از حد طولانی بهره مند نشده اند از نوآوری رانندگی تغییرات مثبت در دیگر مناطق از مراقبت های بهداشتی" گفت: جان Sedor MD FASN صندلی KidneyX کمیته راهبری.

همه دریافت کنندگان جایزه ذکر شده در زیر و bios را می توان یافت در اینجا - PDF.

تیموتی Boire, دکترا,

یک Bioresorbable پلیمر قرار دادن برای بهبود بلوغ و باز بودن از دسترسی به سایت های دیالیز

سارا لی, MS

یک رمان دستگاه برای جلوگیری از عفونت با توجه به لمس آلودگی در دیالیز صفاقی

دوستان D. رتنر دکترا (فاز 1 برنده)

طرفدار احیا کننده عروقی دسترسی پیوند: Surmounting چالش های مهار پیشرفت

Shuvo Roy دکترا (فاز 1 برنده)

Intracorporeal همودياليز سیستم

Aijun وانگ دکترا

در حال توسعه خود تجدید پذیر "زندگی" اندوتلیوم عروق گرافت برای درمان با همودياليز.

الکساندر Yevzlin MD (فاز 1 برنده)

نیتریک اکسید Eluting یکبار مصرف کاتتر همودیالیز درپوش برای جلوگیری از عفونت و ترومبوز

###

آن است که ماموریت HHS به منظور ارتقاء و حفاظت از سلامت و رفاه همه آمریکایی ها. HHS برآورده است که ماموریت برای ارائه موثر خدمات بهداشتی و انسانی و پرورش پیشرفت در پزشکی و بهداشت عمومی و خدمات اجتماعی. برای اطلاعات بیشتر www.hhs.gov.

پس از سال 1966 اصن منجر شده است مبارزه برای جلوگیری از, درمان و, درمان بیماری های کلیوی در سراسر جهان توسط آموزش بهداشت حرفه ای و دانشمندان پیشبرد تحقیقات و نوآوری ارتباط با دانش جدید و حمایت بالاترین کیفیت مراقبت از بیماران. اصن بیش از 21,000 اعضای نمایندگی 131 کشور جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.asn-online.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب