فیلیپین روزنامه نگار ماریا Ressa مجرم در بالا مشخصات مورد تهمت

یک فیلیپین دادگاه پیدا کرده است یک روزنامه نگار کهنه کار و منتقد سرسخت رئیس جمهور رودریگو Duterte جرم سایبر اف

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

یک فیلیپین دادگاه پیدا کرده است یک روزنامه نگار کهنه کار و منتقد سرسخت رئیس جمهور رودریگو Duterte جرم سایبر افترا. لقب "یک سنت خطرناک" این حکم دیده می شود به عنوان یک ضربه به آزادی مطبوعات در کشور است.

فیلیپینی, روزنامه نگار و Rappler, اخبار, co-founder ماریا Ressa داشت گناه در دوشنبه سایبر افترا در یک پرونده مهم به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک ضربه به آزادی مطبوعات در فیلیپین.

"حق آزادی بیان و آزادی مطبوعات نمی تواند و نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک سپر در برابر مسئوليت" حکم گفت.

Ressa دانشیار ری سانتوس جونیور نوشت: داستان در سال 2012 ادعا که رئیس سابق دادگستری حفظ روابط نزدیک با تجار و بازرگانان از جمله Wilfredo Keng.

در سال 2017 Keng ظ اتهامات علیه Ressa و سانتوس جونیور, دعوا هوش گزارش به نقل از مقاله ای که مرتبط با او را به قاچاق مواد مخدر فعالیت است.

"به این دادگاه موظف به توزیع عدالت در آن باید به انجام این کار نه تنها برای محافظت از چهارمین املاک و آزادی بیان و مطبوعات بلکه به همان اندازه به حفظ حقوق خصوصی افراد مانند Keng" این حکم گفت.

'سنت خطرناک'

اما همکار روزنامه نگاران در آنلاین اخبار سایت Rappler روز دوشنبه گفت: تصمیم داشتم کمی برای انجام با تصویب عدالت است.

"تصمیم امروز نشانه نه حکومت قانون است اما قانون پیچیده را با توجه به منافع کسانی که در قدرت که connive خود را برآورده سازد پایاپای شخصی و سیاسی در دستور کار" گفت: Rappler. "امروز حکم مجموعه یک سنت خطرناک نه تنها برای خبرنگاران بلکه برای همه آنلاین."

اگر چه Ressa و سانتوس جونیور بودند محکوم به شش سال زندان را برای خدمت به این حکم تا زمانی که آنها خسته از همه درخواست. در مورد آنها می تواند درخواست تجدید نظر به دیوان عالی کشور.

قبل از محاکمه Ressa که منجر آنلاین خروجی اخبار انتقادی از رئیس جمهور رودریگو Duterte گفت: این حکم را "تاثیر بر آزادی مطبوعات نه تنها در فیلیپین, اما من فکر می کنم همه در سراسر جهان است."

دویچه وله ملیسا چان ابراز همبستگی با Ressa گفته او "به صرف مقدار زیادی از انرژی سال گذشته گرفتن حمایت بین المللی برای اعمال فشار به تحمل است."

"آن کار نکرده در دوران Duterte," او اضافه شده است.

Ressa کهنه روزنامه نگار بود نام یکی از مجله تایم افراد در سال 2018.

ls/sttb (dpa AFP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب