قمر رابینسون همکاران با Dutton/Plume در اثر کوچک غرامت کتاب

قمر رابینسونها— نیویورک تایمز نویسنده پرفروشترین شما نمی توانید Touch My Hair, همه چیز سطل زباله, اما آن را خو

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

قمر رابینسونها— نیویورک تایمز نویسنده پرفروشترین شما نمی توانید Touch My Hair, همه چیز سطل زباله, اما آن را خوب و آینده شش فوت از هم جدا; کمدین; نویسنده; بازیگر; و تولید—همکاری با ناشر Plume برای راه اندازی یک اثر جدید به نام کوچک غرامت کتاب.

رابینسون گفت: "همه ما می دانیم که وجود دارد عدم تنوع در چاپ و نشر. کوچک غرامت کتاب به رسمیت می شناسد که انتشارات چشم انداز را در حال رفتن به تغییر دهید تا کار واقعی شروع می شود در پشت صحنه. من هیجان زده هستم برای همکاری با Plume به کمک این گام مهم است. و من مشتاقانه منتظر آوردن طیف گسترده ای از صداها به پر و کمک به مرزهای چاپ و نشر."

کریستین توپ ناشر Dutton و Plume نیز به عنوان ناشر این اثر جدید در حالی که رابینسون خواهد بود و بنیانگذار.

توپ گفت: "ما در حال هیجان زده در مورد این مهم است و علاوه بر این لازم است به Dutton/Plume انتشار برنامه های. رابینسون ferociously نویسنده ماهر و نویسنده پرفروش با انگشت خود را بر روی نبض است فرد مناسب برای کمک به ما بیشتر و تنوع بخشیدن به Plume لیست. او هرگز خودداری از پرداختن به موضوعاتی که بسیاری از ما به جلو نگاه به این مشارکت و همکاری با استعداد جدید نویسندگان است که ما را به دنیا آورد با هم."

کوچک غرامت کتاب خواهد بود بسیار سرپرستی اثر اختصاص داده شده به انتشار هر دو ادبی داستانی و غیرداستانی نیز به عنوان مقاله مجموعه که برجسته و تقویت منحصر به فرد و متنوع صدای. مشخصات ناشر متعهد به انتشار پیچیده صادق و طنز کار می کنند که نه تنها نشان دهنده زمان مکالمه بلکه آن را هل می دهد به جلو است.

رابینسون backlist کتاب و کتاب های آینده ادامه خواهد داد منتشر شده در زیر پر مهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب