Seth Meyers, Trevor Noah, و, Stephen Colbert, کباب برگ برنده برای پوشیدن یک ماسک صورت '4 ماه دیر'

از تمام دلایل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به پوشیدن ماسک در چهار به علاوه ماه پس از COVID-19 همه گیر آغا

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

از تمام دلایل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به پوشیدن ماسک در چهار به علاوه ماه پس از COVID-19 همه گیر آغاز شد و در ایالات متحده در لیست بالا باید ترس از تمسخر. که توضیح دهد که چرا چند بار او ظاهرا فرسوده یک ماسک کردن-دوربین او bragged در مورد چقدر خوب که به نظر می رسد و نسبت خود را به رنجر تنها.

دوشنبه شب بدترین کابوس آمد درست است.

پس از ساخت اولین حضور عمومی در یک ماسک در بیمارستان والتر رید بیش از آخر هفته تهمت بود بیرحمانه مسخره دوشنبه شب در اواخر شب میزبان Seth Meyers.

"دیروز به گفته نیویورک تایمزآلمان گزارش 159 موارد جدید کانادا گزارش 243 موارد جدید در حالی که ایالات متحده گزارش در مجموع 57,789 جدید موارد" مایرز گفت. "شما می دانید, زمان مناسب برای رئیس جمهور شروع به پوشیدن ماسک."

"البته او رفت و با" میزبان گفت: به عنوان عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن را نقاب چهره به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش. "به نظر می رسد مانند وجود دارد به شلیک کردن در گلدن کررل." و سپس: "به طور جدی شخص های مختلف ، این رنگ در ترکیب با یال خود باعث می شود شما مانند یک محدود اسب."

اما در حالی که تهمت مشاوران عمل مانند این بود که یک "معامله بزرگ" ارسال توییتهایی ستایش رئیس خود برای نشان دادن حداقل از مسئول رفتار Meyers شات پشت "چه کسی مراقبت کنید ؟ شما چهار ماه دیر! آن را مانند کسی گفت: "ما باید نه انجام یک live-action گربه?' در حال حاضر."

Trevor Noah مشابه بوداده مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت برای قرار دادن بر روی یک ماسک—و در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در سی ان ان ون جونز—شوخی در روزانه نشان می دهد "من در مورد شما نمی دانم, اما من فکر می کنم این روز دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت رئیس جمهور شد."

"من خوشحالم که مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت قرار, اما آن را به تواند گیج کننده برای هواداران خود شده اند که به صورت ماسک تمام این زمان," او اضافه شده است. "منظورم این است که به آنها این باید بود مانند دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن در یک زندگی ماده مارس با AOC."

و اشاره کرد که تهمت خودداری کرده است که با پوشیدن ماسک در "چرا که او خود آگاهانه در مورد تصویر او را" نوح گفت: رئیس جمهور به طور مستقیم "آیا گوش دادن به هر یک از این متنفر وجود دارد گفت: شما مانند یک دیابتی زهر و یا پاره پاره کننده از لاک پشت های نینجا اگر همه او خرد شده بود و پنیر. شما نگاه بزرگ. پس لطفا به پوشیدن ماسک."

و پس از آن وجود دارد Stephen Colbert که جشن مغلوب ساختن پیشی جستن ماسک عکس-op با خنده رئیس جمهور و گفت: "کاهش یافت و برای آن پمپاژ! این بود که در تمام این مدت طولانی باهم! ما شده ایم با پوشیدن آنها فقط به شما نگاه احمقانه. شما بوده ام به سلامت می خواهم!"

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب