پینترست راه اندازی خرید زیر طاق با تاثیرگذاران و ناشران

ما معرفی شده جدید و ویژگی های به روز شده را خرید در Pinterest حتی ساده تر و الهام بخش است. از شما اجازه می دهد

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

ما معرفی شده جدید و ویژگی های به روز شده را خرید در Pinterest حتی ساده تر و الهام بخش است. از شما اجازه می دهد به فروشگاه در انبار محصولات الهام گرفته شده خود را پین به یک فروشگاه جدید برگه که فقط مانند یک لیست خرید شخصیبیشتر از همیشه خرید در پینترست مانند کوه در می رم از طریق صفحات مورد علاقه خود را در فروشگاه که احساس دستچین شده برای شما. در این زمان که در حال حاضر در راهرو از فروشگاه های مورد علاقه فقط ممکن است ما می خواهیم به ارمغان می آورد که تجربه به شما.

ما هیجان زده به معرفی یک به طور کامل از ویژگی های جدید به نام خرید افکن را که متخصص توصیه های با نفوذ مد و tastemakers و همچنین ناشران به طور مستقیم به شما. در علاوه بر این به ویراستاران' میدارد شما قادر خواهید بود تا به راحتی فروشگاه سرپرستی ایده ها بر اساس زمان Pinterest روند. روند اخیر مانند رنگ کراوات قرمز مایل به قهوهای صفحه اصلی لهجه و بین کهکشانی آرایش در حال حاضر به طور کامل shoppable در Pinterest از طریق خرید زیر طاق. با احساس یک سبک شخصی و نگاه از سرمقاله, مجله, خرید آخرین روند و همچنین به عنوان محصول میدارد های مورد علاقه خود را اثرگذارندهها و مجلات شده است هرگز آسان تر است.

پینترست خواهد بود مارک راه اندازی با مهمان از جمله سردبیران سابق, نوجوانان رواج EIC روزنامه نگار و نویسنده ایلین Welterothمد بلاگر بلر Eadie و طراح داخلی سارا شرمن ساموئل که تمام خواهد شد های مورد علاقه خود را می روند و محصولات است. آنها خواهد پیوست top مد و شیوه زندگی publishing partners, Refinery29, دومینو که چه می پوشند, InStyle, نایلون, و هارپر بازار.

خرید افکن خواهد شد و به نظر می رسد در تب جستجو با مقالات شامل محصول پین که لینک به طور مستقیم به در انبار خرده فروش محصول صفحات که در آن Pinners می توانید خرید خود را. زیر طاق شروع به رول از امروز در دسترس در حال حاضر بر روی آندروید و وب و iOS در روزهای آینده. آماده به الهام - در حالی که همچنین کشف و حمایت از خرده فروشان از تمام اندازه ها!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن