ارسال توانگری: Rolls-Royce نشان می دهد فوق العاده لوکس مصرف کننده بینش است که آگاهانه جدید شبح

اول از چهار فیلم های انیمیشن ارائه بینش به این ماده جدید شبح زنده رودارسال توانگری عنوان نوظهور طراحی حرکت تعر

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399
  • اول از چهار فیلم های انیمیشن ارائه بینش به این ماده جدید شبح زنده رود
  • ارسال توانگری عنوان نوظهور طراحی حرکت تعریف شده توسط کاهش و سادگی
  • مجموعه پادکست بررسی طراحی و مهندسی فلسفه جدید شبح در حال حاضر در دسترس

بیش از شش سال پیش یک تیم از لوکس هوش متخصصان و طراحان و مهندسین و صنعتگران مونتاژ شروع به توسعه جدید رولز رویس شبح. به عنوان اولین Goodwood, شبح, راه اندازی در سال 2009 جمعی این کار را با وسواس به اطمینان حاصل شود که شبح جدید خواهد نگه دارید و جای خود را در Rolls-Royce نمونه کارها و نشان دهنده مجموعه ای منحصر به فرد از مشتری ارزش.

از آنجا که مقدمه ای از روح که تبدیل به موفق ترین رولز رویس در تاریخ مارکی منحصر به فرد نزدیکی به مشتریان خود فراهم تیم دسترسی به مجموعه زیادی از اطلاعات است. این نشان داد که منافع نظرات و طعم تغییر الگوهای درون شبح مشتریان قدردانی از لوکس. این تحقیقات اولیه به آنها اجازه ایجاد یک محصول متمرکز بر نیازهای قابل توجه این مردان و زنان است. این بینش به اطلاع طراحان و مهندسین و صنعتگران در رولز-رویس به آنها منتقل شده به توسعه فاز بسیار مترقی جدید شبح.

همانطور که با تمام تحقیقات اولیه انجام شده توسط مارکی متخصصان این کارشناسان خواسته شد به ارائه یافته های خود را. در این فیلم کوتاه رولز-رویس سهام برخی از این بینش برای نشان دادن زمینه ای ماده بسیار مترقی جدید شبح جلوتر از آن کشف حجاب رسمی در پاییز این سال است.

سری شروع می شود با رولز رویس طراح هنری Cloke که شناسایی نوظهور زیبایی تعریف شده با خلوص و مینیمالیسم داخلی به نام "پست توانگری'. Cloke می گوید: "ما دریافتیم که شبح مشتریان به دنبال اشیاء که زحمت تقریبا به طور غریزی استثنایی است. آنها را رد کرد و مشغول جزئیات و فلش لقب به جای آن به دنبال کیفیت بسیار بالا متفکرانه طراحی قطعات است که ایستادن به شدید ترین موشکافی. این فلسفه تعریف جدید شبح, طراحی مینیمالیستی, درمان."

این مارکی انتخاب به استفاده از به طور فزاینده ای محبوب متوسط از تصاویر متحرک برای انتقال این بینش. مشهور illustrator, Charlie Davis انتخاب شد و به cohesively و به زیبایی نشان دهنده این یافته ها در یک مد است که متناسب بسیار مترقی جدید شبح.

علاوه بر این بینش ارائه شده در انیمیشن, فرم یک سری از پنج پادکست راه اندازی شده است که نشان از مارکی یافته است و همچنین دیدگاه های خود را در زمینه مواد و مهندسی مواد از شبح جدید در فرم. توسط یوهانا Agerman راس متصدی قرن بیستم و مبلمان معاصر و طراحی محصول در ویکتوریا و آلبرت موزه در لندن, پادکست در دسترس هستند در اپل, گوگل, Spotify و Deezer.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب