ایندیاناپولیس کارآگاه معلق برای تمسخر مرد فقط کشته شده توسط پلیس

ایندیاناپولیس کارآگاه ویدئو: شوخی در مورد مرگ یک زن 21 ساله به ضرب گلوله پلیس پس از تعقیب با سرعت بالا متوقف ش

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

ایندیاناپولیس کارآگاه ویدئو: شوخی در مورد مرگ یک زن 21 ساله به ضرب گلوله پلیس پس از تعقیب با سرعت بالا متوقف شده است و توسط بخش یک سخنگوی پلیس تایید کرد به The Daily Beast.

پلیسی که نامش منتشر نشده وارد در صحنه مارس 6 عکسبرداری از Dreasjon "شان" نی—که ظاهرا در پخش Facebook Live—و شنیده می شود گفت: در فیلم: "به نظر می رسد مانند آن را برای رفتن به یک بسته تابوت homie."

"ما آگاه هستند از نظرات نامناسب ساخته شده توسط یک IMPD کارآگاه" در livestream, Indianapolis, شهری رئیس پلیس Randal تیلور گفت: در مارس 7 کنفرانس مطبوعاتی. "اجازه دهید من روشن شود: این نظرات غیر قابل قبول و ناخوشایند ما از اداره پلیس است."

یک IMPD سخنگو تایید کرد که اقدام انضباطی در نظر گرفته شد در برابر کارآگاه روز پنج شنبه بیان کرد که او معلق برای "متعدد روز شده است و reassigned به واحد دیگر." سخنگوی کاهش یافته است به ارائه اطلاعات بیشتر به علت "مداوم بررسی و برای اهداف ایمنی."

گروه گفت: این حادثه آغاز شد و حدود 6 بعد از ظهر زمانی که دو افسر شروع به دنبال یک مرد آنها مشاهده می شود رانندگی بی پروا. پس از این راننده خارج شد ماشین یک افسر تعقیب او بر پا قبل از تیراندازی شد "رد و بدل" در اطراف 6:14 بعد از ظهر پلیس گفت: در آزادی مطبوعات بدون آشکار که از کار اخراج شده ، در تایید نشده Facebook تصویری از حادثه حداقل 13 یا 14 اثر شلیک گلوله شنیده می شود.

افسر که از کار اخراج کشنده شات قرار داده شده است در مرخصی اداری در حال بررسی تحقیقات بیشتر است. پلیس مشخص نشده افسر اما گفت که او و راننده در حال مردان سیاه و سفید.

"این درست نیست. ما در حال رفتن به مبارزه با او. من قسم به خدا آن است که فقط درست نیست" جیمی رید راننده در این باره گفت: در چهارشنبه کنفرانس مطبوعاتی. "ما نیاز به مبارزه برای این است. ما نیازی به اجازه دهید این محو شدن. ما نیاز به همه مبارزه."

در Facebook تصویری نی است فیلمبرداری خود را در وسط یک سخنرانی تعقیب و گریز با پلیس زمانی که او به نظر می رسد به جلو و توقف ماشین خود را. مقامات می گویند راننده نادیده گرفته "افسران' دستورات کلامی به توقف" و فرار از ماشین باعث یک افسر به تعقیب او ،

"من در 62 و میشیگان" نی می گوید در این ویدئو فقط قبل از خروج از ماشین. "من فقط پارک شده... من رفته است."

Indianapolis, Metropolitan Police Department دستیار ارشد کریس بیلی در یک کنفرانس خبری گفتند که افسر اول استفاده تیزر اما معلوم نیست اگر آن را کار کرده است. تیزر نمی توان در ادعا تصویری از صحنه است.

"اعتقاد بر این است در این زمان که از کار اخراج شدند عکس توسط دو افسر و مشکوک" بیلی گفت.

در تصویری نی به نظر می رسد شروع به جیغ قبل از سقوط بر روی زمین. حدود هشت ثانیه بعد 11 یا 12 اثر شلیک گلوله شنیده می شود در جانشینی سریع. Livestream نشان نمی دهد نی صحبت کردن در مورد یک اسلحه و یا شلیک یک سلاح.

پایان تیراندازی بیش از 4000 نفر تا به حال گوش به تماشای livestream. بیلی گفت: Indianapolis, خدمات پزشکی اورژانس وارد شد در مدت کوتاهی پس از تلفظ و راننده در صحنه مرده. افسر بود uninjured.

تیلور اعلام کرد که یک "اسلحه پر" بود بهبود در صحنه است که به نظر می رسد باید دو بار اخراج شده است. او گفت: آن را متعلق به راننده است. یک وکیل برای نی خانواده امام حسن جانسون اذعان شنبه در حالی که 21 ساله ممکن است تا به حال با یک اسلحه گرم از آن به دست آمده قانونی است.

"شما حق دارید سوال بپرسید در مورد آنچه اتفاق افتاده در هفته گذشته. شما باید یک راست به پاسخ تقاضا برای آنچه اتفاق افتاده در هفته گذشته. راه ما است که در دادگاه" جانسون گفت.

بیش از 100 نفر از جامعه با حضور در صحنه تیراندازی خود را برای ابراز خشم و انزجار در اوایل این ماه. معترضان ادامه داد: نشان دادن روز بعد با ده ها راهپیمایی را از طریق خیابان های ایندیاناپولیس قبل از تجمع در خارج از مقر پلیس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن