Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن میزبان رادیو رزرو قطر دولت مهمانان پس از گرفتن دوحه نقدی

محبوب محافظه کار بحث میزبان رادیو و سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رسمی پخش مصاحبه با قطر مقامات دولتی و پخش

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

محبوب محافظه کار بحث میزبان رادیو و سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رسمی پخش مصاحبه با قطر مقامات دولتی و پخش بخش ترویج به عنوان دولت خود را نشان می دهد پرداخت شد $180,000 با قطر دولتی غیر انتفاعی.

اسناد ثبت شده با وزارت دادگستری در اواخر هفته گذشته نشان می دهد که قطر-امریکا, موسسه غیر انتفاعی مالی از سفارت آن کشور در واشنگتن و دیگر سازمان های دولتی در دوحه ساخته شده پرداخت در ماه مه سال 2018 به Common Sense Media Holdings, LLC شرکت که تولید محافظه کار دانشمند جان Fredericks' رادیو نشان می دهد.

این موسسه در گزارش همان DOJ پر کردن است که آن را امن از Fredericks "دسترسی به کلید مهمان"; "به طور منظم نمایش ظاهر بسیار رتبه بندی قطر مقامات رهبران کسب و کار و کارشناسان;" پخش "زنده نشان می دهد هر ماه در QAI برای ترویج قطر پیشرفت" از جمله در میزبانی جام جهانی 2022; و "به طور منظم بحث و گفتگو با ایالات متحده و خارج از کشور مقامات قطر برای پس زمینه و آموزش و پرورش."

در مصاحبه ای در روز پنج شنبه Fredericks توصیف ترتیب به عنوان یک استاندارد تبلیغ رابطه است. این $180,000—جزء به جزء در QAI را پر کردن با DOJ به عنوان "پرداخت برای هزینه های مرتبط با نشان می دهد, حوادث و بحث"—خرید تبلیغات از طریق رادیو نمایش از اکتبر سال 2017 از طریق اکتبر 2019, او گفت:. کسانی که تبلیغات اغلب شامل "زندگی می کنند آمده است:" یا تبلیغات پرداخت می شود بخوانید در هوا توسط میزبان خود را.

"آنها پرداخت شد من برای ترویج وقایع مختلف است که من در کتابخانه ها زمانی که من در نمایش" Fredericks گفت. "این چیزی بود که نامزدی بود."

در میان است که کمپین تبلیغاتی Fredericks همچنین مصاحبه ارشد قطر مقامات دولتی از جمله سفیر خود را از آمریکا و سر از قطر ملی کمیته حقوق بشر. او گفت که او هرگز مهمانان دعوت شده در هوا به عنوان بخشی از آن پرداخت ارتقای اما که او رزرو افراد مرتبط با QAI و دولت قطر به دلیل "آنها جالب مهمانان به در."

"من فکر می کنم زمانی که مردم به دنبال چیزی است که آنها شما را متهم به پرداخت-به-بازی بازی. همه را متهم به همه که" فردریک گفت. "در پایان روز, من در کسب و کار برای فروش تبلیغات... تبلیغات کردم به حس کردم آن را به یک مخاطب هر مهمان که شما باید جالب باشد به طوری که اگر آنها نمی شد و جالب این رابطه نخواهد داشت."

این QAI نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. اما این گروه تشکیل پرونده تحت عوامل خارجی قانون ثبت نشان می دهد که پرداخت آن به Fredericks' نمایش رادیویی به طور موثر از سفارت قطر در واشنگتن است. Fredericks گفت: کسب و کار ارتباط با QAI به طول انجامید برای دو سال به پایان رسید و در اکتبر 2019. که همان ماه سفارت قطر پرداخت می شود $180,000 به QAI, جزء به جزء در دومی فرا پر کردن به عنوان یک پرداخت برای "مصاحبه رادیویی با قطر کارشناسان است."

تشکیل پرونده ارائه شد به DOJ هفته گذشته پس از مقامات ایالات متحده در مورد سوال که آیا QAI بود اقدام به عنوان یک عامل خارجی ثبت نشده برای ملت های خلیج فارس. "QAI باور نمی کند [آن] فعالیت تشکیل شده و فعالیت های سیاسی تحت فرا" این گروه نوشت: در پر کردن آن است. اما "در پاسخ به مارس 12, 2020, نامه ای از وزارت دادگستری ایالات متحده QAI ساخته شده است که تصمیم به ثبت نام."

QAI یک خیریه غیر انتفاعی مستقر در واشنگتن است. وب سایت خود را توصیف به عنوان "مستقل 501(ج)3 غیر انتفاعی موسسه تحقیقات که میزبان باز کردن فضای فرهنگی برای تشکیل تسهیل عبور-برنامه های تبادل فرهنگی و توسعه تحقیقات آموزشی در فرهنگی و استراتژیک در روابط بین ایالات متحده و دولت قطر."

این فرا پر کردن آن ارسال شده در هفته گذشته فاش کرد بیش از 6.2 میلیون دلار در پرداخت به QAI از قطر نهادهای دولتی است. بخش عمده ای از آن تعهد مالی حدود 5.6 میلیون دلار از این کشور ایالات متحده آمریکا, سفارت. آن را نیز دریافت $495,000 از قطر ملی گردشگری شورای $150,000 از کمیته عالی برای تحویل و میراث دولت قطر آژانس نظارت خود را برای میزبانی جام جهانی 2022.

Fredericks گفت: او آگاه نیست که QAI شد بودجه توسط دولت قطر, اما نشان داد که از آن ساخته شده تفاوت به او که در آن پول را از آمد. "من تا به حال یک رابطه خوب با آنها. من لذت بردم از مردم وجود دارد و همه آنها بسیار خوب برای کار با" او گفت:. "که در آن بودجه خود را از آمد و شد واقعا مربوط به من است."

او اصرار داشت که او را دیدم هیچ الزامی به فاش در مصاحبه با قطر یا QAI مقامات که این سازمان پرداخت شد رادیویی خود را نشان می دهد. "من فقط فکر نمی کنم که مربوط به مکالمه," او گفت:. "من تحت هیچ الزامی به انجام این کار چون من قصد دارم در مورد آن به راه راست."

Fredericks که در تماس خود را در "گودزیلا حقیقت" است که همزمان در سراسر یک تعداد انگشت شماری از AM و FM ایستگاه در ویرجینیا. او به ریاست رئیس جمهور کمپین 2016 در کشورهای مشترک المنافع است و در گروههای انتخاباتی هیئت مشورتی با توجه به زیستی در وب سایت خود را. Fredericks می بالد که او در مصاحبه تهمت حداقل ده بار. زمانی که کاخ سفید تصمیم گرفت در اوایل مغلوب ساختن پیشی جستن تصدی به پرتو بحث های رادیویی میزبان به اتاق جلسه به پرسش های مطبوعاتی کاخ سفید, وزیر Fredericks یکی از رادیو talkers افتخار.

رادیویی خود را نشان می دهد به طور کلی پخش از ریچموند, ویرجینیا. اما در مواردی او را به راه اندازی فروشگاه در دفاتر لابی شرکت های اجرا شده توسط یک جفت ارشد سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین دستیاران. شرکت, خیابان استراتژی نیز یک تبلیغ در Fredericks' نشان می دهد. و مشتریان خود را اتفاق می افتد عبارتند از: سفارت قطر.

Fredericks علاقه در قطر امور به نظر می رسد که برداشت در اوایل سال 2018 است. حساب توییتر خود را که در آن او ترویج رادیو بخش و مدعی شد در زمان حوادث ذکر شده آن را فقط یک بار قبل از آن. اما در فوریه سال و چند ماه پس از Fredericks گفت: تبلیغات ارتباط با QAI آغاز شد و او در مصاحبه این کشور سفیر به واشنگتن است. توسط ماه مارس Fredericks شد پخش از دوحه جایی که او در مصاحبه های متعدد مقامات ارشد دولتی در مورد عربستان محاصره برابر قطر. که محاصره بود و ظاهرا طراحی شده به مجازات دوحه برای حمایت از تروریسم و باعث لابی حمله رعد اسا در ایالات متحده آمریکا توسط هر دو طرف طراحی شده برای تقویت جایگاه خود در واشنگتن و امن ایالات متحده پشتیبانی می کند.

Fredericks همچنان به نظرات قوی که در مورد محاصره. "که مسخره بود," او گفت: روزانه وحش. "من فکر تحریم کامل بود و مطلق فاجعه هنوز هم هست...که من مستقل قضاوت بر اساس تجزیه و تحلیل. احتمالا یکی از احمقانه چیزهایی که تا کنون انجام شده است."

در طول سال 2018 نوسان از طریق دوحه Fredericks همچنین نشستم و با سر از قطر بنیاد دولتی غیر انتفاعی به بحث در مورد "قطر را منحصر به فرد توانمند سازی زنان در حوزه خلیج فارس" را به عنوان او آن قرار داده است. بعد از آن روز او به دنبال خود گواهی نامه: "باور نکردنی و خیره کننده مترقی اصلاحات" او توییتی از دوحه. "زنان در حال اجرا, دولت, سازمان, بانک, کسب و کار,و غیره. شاید به همین دلیل سعودیها مهندسی تحریم? آزادی بیش از حد برای زنان در قطر است؟"

این QAI خوشحال بود به اندازه کافی با Fredericks' بازدید که آن را ترویج تور خود را از این کشور بر روی وب سایت خود را. آن پست رفت تا در 19 آوریل سال 2018 است. کمتر از دو هفته بعد QAI گزارش نوشتن Fredericks' شرکت که $180,000 بررسی کنید.

در متعاقب آن ماه Fredericks میزبانی مصاحبه های با قطر سفیر آمریکا و دیپلمات سابق آمریکا که در خدمت ملت های خلیج فارس. یکی از این دیپلمات سابق بود و چارلز Untermeyer سابق سفیر آمریکا در دوحه ساخته شده است که حداقل سه حضور در Fredericks' رادیو نشان می دهد در سال 2019.

Untermeyer نیز اتفاق می افتد به بنیانگذار و رئیس QAI. به نظر می رسد اخیر خود ظاهر در Fredericks' نمایش در آمد سپتامبر 19, 2019. که حدود یک ماه قبل بود Fredericks می گوید خود را تبلیغ رابطه با QAI به پایان رسید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب