داخل سالن بدون خاک کشاورزی می تواند مکمل ما عرضه مواد غذایی در حالی که کاهش اثرات زیست محیطی تولید مواد غذایی

بازارهای موسسه در صندوق جهانی حیات وحش (WWF) منتشر نوآوری تحلیل بررسی اثرات زیست محیطی از سیستم های مختلف محیط

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

بازارهای موسسه در صندوق جهانی حیات وحش (WWF) منتشر نوآوری تحلیل بررسی اثرات زیست محیطی از سیستم های مختلف محیط کشت بدون خاک کشاورزی. این سیستم شامل هیدروپونیک aquaponics و aeroponics در گلخانه های عمودی و تنظیمات. در مقیاس این روش از کشاورزی می تواند اثرات مثبت برای محیط زیست با کاهش فشار بر روی زمین تنوع زیستی زیستگاه طبیعی و آب و هوا. اما این صنعت نیز از موانع است که جلوگیری از آن را از حرکت فراتر از آن زمان تخصص در بالا پایان برگ سبز.

"داخلی بدون خاک کشاورزی می تواند تاثیر قابل توجهی در چگونه ما رشد مواد غذایی در آینده در دسته های خاصی. در حال حاضر ما به دنبال در مورد اینکه آیا یا نه می توان آن را عملی—هر دو از لحاظ اقتصادی و سازگار با محیط زیست برای رشد بیشتر میوه و سبزیجات در این سیستم در مقیاس بزرگ گفت:" جولیا Kurnik مدیر نوآوری شروع یو پی اس در WWF بازارهای موسسه. "اگر ما می تواند مقابله با چالش ها و ایجاد این اتفاق می افتد, آن می تواند یک بازی واقعی تعویض برای جوامع است که دسترسی به میوه و سبزیجات تازه برای بسیاری از سال و یا مکان هایی که مواد غذایی نا امن."

در حالی که این سیستم را استفاده بهینه از زمین و آب انرژی رد پا از روشنایی و گرمایشی می تواند بسته به شرایط محلی منبع انرژی را افزایش دهد به طور کلی اثرات زیست محیطی. داخل سالن بدون خاک کشاورزی نیز بطور قابل توجهی گران تر از کشاورزی سنتی. وجود دارد چندین نوآوری در حال توسعه است که می تواند به طور قابل توجهی تغییر هزینه و اثرات زیست محیطی به شدت تغییر اواسط به زنده ماندن طولانی مدت از این صنعت است. این شامل پیشرفت در روشنایی فیبر اپتیک, هوش مصنوعی و یادگیری ماشین, ژن, ویرایش, انرژی تجدید پذیر, محل شرکت و شرکت نسل و زباله و بازیافت.

در این گزارش جزئیات فاز بعدی این پروژه که با هدف کمک به حل چالش های شناسایی شده در فاز اول WWF کشف خواهد شد با استفاده از رشته دارایی های بزرگ سرمایه گذاری در زیرساخت های مانند نیروگاه ها و پستی هاب است که ارزش در ارزش اما همچنان به عنوان یک ظرفیت محدود برای 10-50 سال و ایجاد یک ائتلاف قوی از شرکای محلی از جمله عملکرد آزمایشگاه موسسه برای راه اندازی یک خلبان کشاورزی سیستم در سنت لوئیس.

"عملکرد آزمایشگاه موسسه کار با صندوق جهانی حیات وحش و مکدانل بنیاد مفتخر است به عنوان بخشی از برجسته محلی تیم از داوطلبان در جامعه هستند که کار را به محلی سرپوشیده و پایدار تولید مواد غذایی به منطقه سنت لوئیس گفت:" تاد سایمونز از بنیانگذاران و مدیر عامل از عملکرد آزمایشگاه موسسه. "آن را نیز جرقه نوآوری در میان ما ag-tech کارآفرینان و در نظر گرفته شده است برای ارائه دسترسی به مواد غذایی مغذی به مناطق محروم از جامعه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن