استراتژیک نقطه داغ گرینلند جرقه جهانی یدک کش-از-جنگ

ما همیشه دیده می شود گرینلند تحت حوزه نفوذ. اما این جزیره را افزایش استقلال تهدید است که. آن را به عنوان تر می

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

ما همیشه دیده می شود گرینلند تحت حوزه نفوذ. اما این جزیره را افزایش استقلال تهدید است که. آن را به عنوان تر می شود, جهانی, چین و روسیه دیدن یک شانس برای کنترل قطب شمال.

آخرین باری که ما افتتاح کنسولگری در گرینلند در سال 1940. ارتش آلمان تا به حال فقط حمله دانمارک و آمریکایی ها می خواستند برای جلوگیری از نازی ها به دست آوردن جای پایی در وسط اقیانوس اطلس است.

این تابستان ما این است که بازگشایی آن ماموریت دیپلماتیک در نوک (گرینلند) برای اولین بار از سال 1953 و همچنین ارائه این جزیره در کشور 12 میلیون دلار (€11 میلیون) در سرمایه گذاری است. این پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تقویت خاک معدنی و صنایع و گردشگری و آموزش و پرورش.

ایالات متحده هدف این زمان است که دقیقا مشابه آن در 80 سال پیش بود. یک وزارت امور خارجه آمریکا گفت: یک نشست خبری که آن را می خواهد "امنیت و ثبات در قطب شمال که در آن منافع آمریکا را در حال تامین است." اما این زمان در اطراف آن است و نه آلمان و آمریکا به عنوان به چالش کشیدن منافع آن است. در حال حاضر آن را روسیه و چین است.

Map of Greenland

گرینلند نه برای فروش

گرینلند یک قلمرو خودمختار از پادشاهی دانمارک. از سال 2009 خود دولت توافق اجازه می دهد تا آن را اجرا همه آن امور خود را به جز سیاست خارجی و دفاعی است که سقوط تحت دانمارک را بزداید.

سارا Olsvig شد رهبر گرینلند بزرگترین حزب مخالف Inuit Ataqatigiit تا اکتبر 2018 و برای شروع دکترا در آمریکا-گرینلند روابط. "خود-توافقنامه دولت از سال 2009 که در آن ما نیز به رسمیت شناخته شده به عنوان افراد در حقوق بین الملل است که هنوز هم چیزی است که پایه و اساس ما چگونه خودمان را در جهان به عنوان یک مردم" او توضیح می دهد.

Unimpressed Greenlanders' افزایش استقلال و دنبال بیشتر ما نفوذ رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد او می تواند خرید این جزیره از دانمارک در سال گذشته است.

"بود که بخشی از رئيس جمهور تهمت خود را بیان کرد مایل به خرید گرینلند که فراموش شد در بحث. که ما مردم به موجب قوانین بین المللی و درک ما از خودمان به عنوان مثل با حق تعیین سرنوشت می آید که با آن و به رسمیت شناختن و می گوید:" اولسون.

An anti-trump protester in Denmark

مغلوب ساختن پیشی جستن و بلاغت در گرینلند نمی رفتن به پایین به خوبی با مردم محلی

ادامه مطلب: نظر: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یخ گرینلند حساب دیفرانسیل و انتگرال

باز برای کسب و کار

بسیار به واشنگتن اندوه گرینلند در حال رشد استقلال به معنی فرصت های بیشتر. آن را به عنوان به دنبال تقویت اقتصاد خود را در این جزیره شده است و پیشنهادهای سراسر جهان برای شرکای تجاری.

شرق آسیا بزرگترین بازار صادرات برای ماهی — گرینلند بزرگترین صنعت و دولت شده است به دنبال ایده ایجاد یک شرق آسیایی کنسولگری. چینی متعلق به دولت شرکت معدنی Shenghe منابع گرفته شده یک نقش پیشرو در پردازش مواد معدنی استفاده می شود که در پروژه های فناوری از گرینلند بزرگترین پروژه معدن.

"گرینلند باز است برای همه. آن را قطعا نه برای فروش بلکه آن است که به کسب و کار" خلاصه لوئیس van Schaik رئیس واحد اتحادیه اروپا و امور جهانی در Clingendael موسسه در هلند.

منافع واگرا

امکان کسب و کار جدید است که در درجه اول رانندگی چین فشار برای نفوذ در گرینلند و قطب شمال استدلال van Schaik. "چین علاقه ای در قطب شمال می آید از تمایل به یک سهم در هر دریا جدید خطوط و مواد معدنی کمیاب. استراتژی خود را برای ایجاد یک حضور وجود دارد," او توضیح می دهد.

"به دنبال در گرینلند به طور خاص آن است آن دسته از مواد معدنی کمیاب است و همچنین قابل توجهی ماهی در بازار چین است."

Thule Air Base in Greenland

ما را به منافع استراتژیک هستند که به طور فزاینده به چالش کشیده شده توسط روسیه و چین

و همچنین منافع اقتصادی روسیه نگرانی های امنیتی درباره ما گسترش نفوذ خود در سراسر قطب شمال. ما حفظ تول پایگاه هوایی در شمال غربی گرینلند می دهد که آن را یک نقطه استراتژیک برای نظارت بر ماهواره ها و موشک های بین قاره ای و همچنین راه اندازی هواپیما.

"قطب شمال است مهم نظامی برای روسیه آن را به عنوان خانه های هسته ای و ناوگان روسیه نیاز به مطمئن شوید که آن را محافظت شده است و دسترسی به اقیانوس اطلس شمالی بین گرینلند و ایسلند می گوید:" اکاترینا Klimenko یک محقق در روسیه و قطب شمال در تحقیقات صلح بین المللی استکهلم موسسه. "هر گونه تجاوز در منطقه باعث این مشکل تر است."

او می گوید: سیاست های اخیر اسناد منتشر شده توسط روسیه نشان می دهد ادامه سیاست قطب شمال اگر چه سیاستمداران تبدیل شده اند بیشتر و جدی در زبان خود را. "وجود دارد سیگنال ها از افزایش تنش ها به خصوص از ما شنیده اند لفاظی در پاسخ از [رئیس جمهور] پوتین خود را."

در همان زمان روسیه دیرینه و عمیق فرهنگی در اتصال به قطب شمال که چین فاقد — مهمترین آنها در قالب آن دوران شوروی ماجراجویان از دهه 1930 بودند که رهبران جهان در قطب شمال اکتشاف. "اگر چه نه به صراحت ذکر شده قطب شمال است که از لحاظ فرهنگی مهم به هویت. آن است که قدرت های بزرگ با سابقه طولانی در منطقه است و آن را نمی خواهید به از دست دادن که" می افزاید: Klimenko.

متعادل عمل

به عنوان یخ دریا همچنان به عقب نشینی در قطب شمال ارائه فرصت های جدید اقتصادی, بحث ها بین چین و روسیه و آمریکا افزایش خواهد یافت.

"تمام وقت گرینلند نیاز به انطباق با این واقعیت جدید که در آن وجود دارد شدیدتر لفاظی در مورد قطب شمال از آمریکا به سوی چین و روسیه و پیدا کردن راه های جدید برای مقابله با این وضعیت جدید می گوید:" Olsvig.

"همانطور که توسط دولت گرینلند چندین بار گرینلند خواسته های قطب شمال به پایین تنش های منطقه ای که در آن روابط خوب و همکاری میان قطب شمال متحده و سازمان ملل ادامه خواهد داد."

گرینلند در اقیانوس اطلس است که به عنوان راهبردی مهم به عنوان آن را در 1940s اما تبدیل آن به یک مزیت خواهد بود یک تعادل ظریف عمل می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب