ProPublica سهام بانک اطلاعاتی از شکایت علیه پلیس آمریکا تظاهرات

تحقیقی اخبار پلت فرم ProPublica کنار و یک قاضی نظم و منتشر هزاران شکایت علیه پلیس شهر نیویورک. در ضمن تظاهرات

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

تحقیقی اخبار پلت فرم ProPublica کنار و یک قاضی نظم و منتشر هزاران شکایت علیه پلیس شهر نیویورک. در ضمن تظاهرات در برابر پلیس تاکتیک های تشدید در شهرستانها در سراسر ایالات متحده است.

روزنامه نگاری تحقیقی پلت فرم ProPublica در روز یکشنبه منتشر شده از یک پایگاه داده حاوی قبلا محرمانه انضباطی پرونده برای شهر نیویورک افسران پلیس به تظاهرات در حمایت از پلیس اصلاحات فوران خشونت در شهرهای آمریکا بیش از آخر هفته.

ProPublica معاون سردبیر اریک Umansky گفت: غیر انتفاعی, اخبار گروه درخواست کرده بود که اطلاعات را از غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره — پلیس ناظر سازمان در شهر نیویورک — ماه گذشته پس از لغو قانون دولت است که برای چندین دهه تا به حال مانع از پلیس انضباطی پرونده از افشا می شود.

ادامه مطلب: نظر: trump's شوک و ترس کاخ سفید طرح بقا

اتحادیه های کارگری به نمایندگی از ماموران پلیس شکایت کرد و سپس این شهر در تلاش برای نگه داشتن شهردار, بیل د Blasio از طریق زیر با طرح خود را به پست سوء شکایت در وب سایت دولت. اتحادیه استدلال کرد که این حضور اثبات نشده یا غلط شکایات در میان فایل ها می تواند سازش افسران شهرت و ایمنی.

هفته گذشته یک قاضی فدرال صادر کرده است موقت سفارش محدود است که متوقف شهرستان از عموم انتشار اطلاعات است.

خوب از های 'بیشتر' آسیب بالقوه

در یک توجه داشته باشید در وب سایت خود ProPublica توضیح داد که آن را موظف به پیروی از این دستور به خاطر آن بود که درگیر در طرح دعوی در دادگاه در برابر شهر است.

اخبار سازمان گفت: آن را به حال خودداری از انتشار اتهامات که محققان تلقی می شود بی اساس است.

پایگاه داده شامل 12,056 شکایت علیه 3,996 فعال پلیس نیویورک گروه افسران.

"ما درک می کنیم استدلال در برابر انتشار این اطلاعات. اما ما باور عمومی خوب آن را می تواند انجام دهد بیشتر پتانسیل آسیب" ProPublica Editor-in-Chief Stephen انگلبرگ گفت. "پایگاه داده می دهد مردم شهر نیویورک یک نگاه اجمالی در چه اتهامات مربوط به سوء رفتار پلیس به کار گرفته شده و اجازه می دهد تا روزنامه نگاران و شهروندان عادی به طور یکسان به نگاه عمیق تر در این پرونده خاص افسران."

تظاهرات به خشونت کشیده شد

انتشار اطلاعات به دنبال یک تعطیلات آخر هفته از ناآرامی در شهرستانها در سراسر ایالات متحده که در آن تظاهرات برای عدالت نژادی و پلیس اصلاحات بارها و بارها خشونت تبدیل شد.

گروه کوچکی از معترضان آتش به یک دادگاه و شکست ویندوز در دیگر فدرال و پلیس ساختمان در اوکلند کالیفرنیا در شنبه آژانس خبری اسوشیتد پرس گزارش تشدید روز پس از راهپیمایی مسالمت آمیز در این شهر است.

خشونت همچنین هایش در دیگر شهرستانها در کالیفرنیا است. در ساکرامنتو یک گروه از 150 نفر از معترضان با پوشیدن لباس سیاه و سفید لباس و دنده محافظ شکست ویندوز و اسپری نقاشی. در لس آنجلس تظاهرات مسالمت آمیز مختل شد زمانی که افراد در جمعیت حمله پلیس و افسران پلیس محلی گفت در توییتر.

در سیاتل, واشنگتن, محلی, کانال های خبری گزارش پلیس عقب نشینی به یک حوزه و ایستگاه اولیه یکشنبه پس از یک تظاهرات بزرگ در شهر است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اعزام ماموران فدرال به شهرستانها در سراسر کشور برای سرکوب تظاهرات که شبانه پس از مرگ جورج فلوید در دست یک افسر پلیس در مینیاپولیس در مه 25.

روز جمعه یک معترض به ضرب گلوله کشته شد و کشته در تظاهرات در Austin, تگزاس پس از یک فرد را از طریق یک جمعیت راهپیمایان. فرد دیگری بود که به ضرب گلوله کشته و زخمی در شفق قطبی پس از یک ماشین سوار را از طریق یک اعتراض وجود دارد, مقامات گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب