مایکل دل Vecchio ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونه کسب و کار کوچک می توانید بهتر استراتژی های فروش

صرف نظر از اینکه یک فروشنده دارای واجد شرایط مناسب منجر شود و قطعا برخورد با نیازهای خود را از طریق کسب و کار,

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

صرف نظر از اینکه یک فروشنده دارای واجد شرایط مناسب منجر شود و قطعا برخورد با نیازهای خود را از طریق کسب و کار, چارچوب, برنامه بازی می توانید بی درنگ می رسند زودرس در نتیجه حتی کوچکترین تفاوت های ظریف. یک کسب و کار به میان نیاز به یک مجموعه خاص از استعدادها به منظور موفق شدن. مایکل دل Vecchio پیشرو در کسب و کار و کارشناس مالی که نظارت عملیات و ارسال مقالات نوشته شده در مدیریت کسب و کار برای شرکت در پاناما, مالت, آمریکا, و بیشتر. او در حال حاضر ارائه می دهد چند روش قادر ترین استراتژی برای فروش مستقیم روش برای امن قرارداد.

دیدن برخی از حکومت کیفیت را با مشتریان. به طور مداوم بحث دوم و دور ماندن از محدوده. این هرگز یک ایده خوب را به اضطراب به مذاکره و ایالات متحده از این دوره از عمل نباید عمدا ثبت شده تا قسمتی از تفاوت های ظریف شده اند به وضوح به تصویر کشیده است. ادعا میکند del Vecchio "یکی از قابل توجه ترین متفکر چارچوب است علاوه بر این یکی از حداقل مزاحم – قابل اعتماد به منظور دریافت."

بدون واقعا با توجه به آن 30% مدل های نشانه گذاری و یا اضافی نیم سال از کمک به پرتو افکندن فردی ممکن احساس دلپذیر است. این در واقع هنگامی که شما به دفتر خود بازگشت و شروع به تهیه پیش نویس تا درک است که شما درک شما راضی به نظر شما نمی توانید یا نباید درک. بی شک به تصویر می کشد انگیزه پشت به ارزش قطع نقاط افتخاری به نفع و یا دیگر چیزهای اضافی قبل از ملاقات شما با شانس خود را تضمین کند به شما نشان دهد تا در یک به طور معمول ارزشمند درک.

شما نشان داده ایم ترتیبات معامله و فرصتی باید به متفکر آنها تا اجازه آنها را برای شروع بحث. به منظور تحقق نیازهای مشتری فروشندگان قابل اعتماد فریب به ارائه مدل های نشانه گذاری یا تغییر دهید قبل از اینکه این شانس را حتی باز می شود دهان خود را. در هر صورت شما نمی کوچکترین ایده آنچه که آنها در حال رفتن به زمین است. آن را می پردازد به گوش دادن و سپس صحبت کنید.

در صورتی که مشتری ممکن است نیاز به پول نقد زدم محصول خود را خرده فروشی هزینه, نمی, دولت, "خوب, من می تواند بدون عدم قطعیت کاهش هزینه 15 یا 20 درصد است." که ممکن است درک 15 درصد که 20 درصد بوده است و تن به تن? قابل اعتماد قول یکی بیان تعداد و شروع وجود دارد جلوتر رفتن پی در پی در حال تغییر است. "بین" باید نگه داشته تا در یک اساسی بخش و قابل اعتماد.

فروش می تواند نوسان به جلو و حتی به نوبه خود در اطراف و در اطراف یک بار دیگر. افکار مختلف را ارائه شده و در عین حال برخی از خواهد بود به یاد دیگران تخریب خواهد شد. شامل del Vecchio "یک عامل خواهد بود مشتاق به تجدید درک مطلب تا هم به پایان رسید و هر یک از کسانی که شامل شفاهی راضی به این شرایط است."

آن را ممکن است به نظر می رسد بسیار آشکار است اما هرگز در برخورد با هر کسی به غیر از رئیس. این تحریک خواهد شد سریعتر از تعطیلی و به صورت پویا جامد تلاش مشترک با هدف جزء.

یکی از مهم ترین نشانه های به نقد و بررسی – و یکی که به عنوان اغلب به عنوان ممکن است نادیده گرفته شده است – که همه دروس از عمل امکان پذیر است. می گوید del Vecchio, "یک بار در در حالی که این مهم به سادگی ترک بالقوه دوره از عمل است. در شانس کردن که درخواست تبدیل شدن به غیر قابل تصور و یا unbeneficial برای وابستگی نمی شود تمایلی به ترک مذاکرات است. یک مشتری که احتمالا راضی به توافق برسند و اگر به این روش عمل شد و در مجموع درمان یا هزینه شد آزادانه کاهش یافته است و بدون شک باعث غم و اندوه بعد از آن. بعلاوه از آنجایی که آنها قطعا نمی بینید یک تن از متقاعد کردن قدرت در تعهد به زودی آنها زخم نا امید شدن. جلو و به دست آوردن مزیت است که کمک خواهد کرد که تضمین فروش."

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب