تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید منفجر با خشم و شعله های آتش به عنوان پلیس اجرای مقررات منع رفت و آمد

هرج و مرج آوردن کشور آمد به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آستان یکشنبه. یک ساختمان در نزدیکی کاخ سفید به دلایل

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

هرج و مرج آوردن کشور آمد به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آستان یکشنبه. یک ساختمان در نزدیکی کاخ سفید به دلایل ستاد AFL-CIO و یک کلیسای تاریخی بودند همه آتش به عنوان پایتخت کشور بار دیگر گریبانگیر توسط ناآرامی های بعد از یک روز تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان گزارش نظارت بر وضعیت از یک پناهگاه در داخل کاخ سفید, بن بست در پارک لافایت رفت از تنش به وحشتناک در فضا از یک ساعت.

در اواخر بعد از ظهر, MSNBC خبرنگار گرت Haake بود توییتی که "خلق و خوی بسیار کمتر منقبض و پر تنش امروز." هفت ساعت بعد او ظاهرا توسط یک لاستیک گلوله پلیس سعی در پاک کردن این منطقه است.

"آق shit!," او گفت: در برنامه های زنده تلویزیونی.

به عنوان شهرستان را 11 p. m. منع آمد به اثر عکس هوایی از واشنگتن نشان داد پراکنده آتش فروزان بین نمادین نشانه. انفجار ظاهرا از انفجار اتومبیل به صورت دوره ای به لرزه در این منطقه است.

این دومین شب از ویران کردن در واشنگتن بیش از 1000 مایل از جایی که جورج فلوید در زمان آخرین نفس خود را با یک پلیس سفیدپوست به زانو در گردن او—تنظیم کردن یک موج به طور فزاینده ای پر سر و صدا تظاهرات در سراسر کشور است.

از ترس پخش شهردار موریل Bowser خود تا به حال نام در سی گارد ملی و مانند بسیاری از همتایان خود در دیگر شهرهای تنظیم مقررات منع رفت و آمد در نظر گرفته شده برای خارج کردن مردم از خیابان ها قبل از شب.

رویکرد حکومت نظامی به جای تبدیل به یک علامت گذاری خط بین برخی از صورت ظاهر از سفارش و همه از ضرب وشتم.

Rondell اردن, a 30-year-old وکیل گفت: روزانه وحش که او برنامه ریزی شده برای ترک های 11 p. m. "قبل از این گه بازدید فن." سپس آن را انجام داد.

یک ساختمان در انتهای شمالی پارک لافایت است که دارای دستشویی رفت تا در شعله های آتش. آتش نشانان در خاموش کردن آتش سوزی در زیرزمین سنت جان کلیسای اسقفی. فروغ roared در لابی AFL-CIO, بزرگترین فدراسیون اتحادیه کارگری در آمریکا معترضان ناخوانا ضد پلیس شعار "FUCK 12" در مقابل ساختمان شکست ویندوز و تحت پوشش دوربین های امنیتی.

"از تمام ساختمان ها به حمله..." یکی از اطرافیان گفت که اعتراض "به نظر نمی رسد به هر جهت و یا تمرکز. همه به نظر می رسد فقط رفتن را از طریق حرکات."

پس از حکومت نظامی گذشته پلیس با استفاده از اسپری فلفل و دیگر سلاح های غیر کشنده در زرادخانه خود را به فشار جمعیت از پارک. یک مرد ضربه با گاز اشک آور به حال شیر ریخته در چشم خود را به عنوان او ایستاده در کنار یک ماشین بازی NWA آهنگ. در فاصله ایستاده بود کاخ سفید کفن در تاریکی بیرونی آن چراغ پوشیده در یک شب که تا به حال گرفته شده خشونت آمیز تبدیل شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب