روانی پیش بینی حوادث برای بقیه سال 2020

ریک توبین اشاره روانی و میزبان نشان می دهد سرنوشت پژواک منتشر شد تکان دهنده پیش بینی در ماه ژوئن برای نیمه دوم

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

ریک توبین اشاره روانی و میزبان نشان می دهد سرنوشت پژواک منتشر شد تکان دهنده پیش بینی در ماه ژوئن برای نیمه دوم سال 2020 است. بسیاری از پیش بینی های او از مه در آمد واقعی از جمله نظامی سقوط هواپیما در یک جامعه شهری بازگشت بازار سهام عمده سد سقوط و SpaceX برنامه شکست--که او مطمئن SpaceX خواهد از بازیابی و با موفقیت بیشتر. (توجه داشته باشید: یک موشک منفجر شده در تگزاس در یک SpaceX مرکز آزمون در مورد زمان پرتاب موفقیت آمیز فضانوردان.)

ریک خواسته شد تا در مورد توانایی های او و قصد او برای انتشار بسیاری از قدرتمند پیش بینی. او پاسخ داد: "مثل همیشه من می خواهم به آنهایی که خوب اتفاق می افتد نه آنهایی که سخت. که نیاز بیشتر درام? هیچ کس! من امیدوارم که مردم با استفاده از این ایده ها برای هدایت ایمن دوره در سال 2020 است. همه ما نیاز به یک محیط امن و مرفه در آینده."

او گزارش داد یک موج بزرگ از علاقه به سرنوشت پژواک. او بازدید کنندگان از 49 متحده و 27 کشورهای خارجی است. "رویای من همیشه به آماده شدن مردم برای تغییرات تکاملی دیدم به زودی. من مضاعف نگران sensitives...empaths با توانایی های روانی به عنوان محیط زیست ما لرزش را افزایش می دهد. که یکی از دلایل زمان به نظر می رسد بالا بردن سرعت. هر کس آن را احساس می کند. وجود معنوی بیداری در افق همراه با قدرتمند تغییرات زمین. این می گرفتن ما آمادگی اگر ما dulled با ترس و اطلاعات غلط از رسانه ها و منافع خاص. به همین دلیل من منتشر شده جدید نشان می دهد چگونه ما می توانید از ظهور این CoVID-19 مستندات برای پیدا کردن عمدی جوامع است. این اطلاعات کمک می کند تا ما مطابقت تجدید نظر نمایش از چگونه ما می خواهیم به زندگی می کنند, که در آن و با افرادی که ما دیدگاه. Diana-Leafe مسیحی, یک متخصص مشهور جهان فراهم می کند انتقادی رایگان اطلاعات و مواد در یک پادکست جدید که من نوشته شده در سرنوشت پژواک سایت. این چیزی است که من در مورد آماده سازی روان ما و روح ما برای آینده ای روشن تر پیش رو پس از این زمان آشفتگی و ناآرامی."

ریک نمی دهد خصوصی خوانش و یا مشاوره در بهداشت و مسائل مالی; اما او ارائه مشاوره در مورد زمان تظاهرات. "توجیه برای تغییر است عمیق. آن را بر هر جنبه ای از ما نظم اجتماعی نه تنها تبعیض نژادی. حقوق زنان در محل کار, قاچاق, مهاجرت اصلاحات مذهبی سوء رفتارهای مالی بخش شر و تر تمام خواهد شد به نام به حسابداری تا زمانی که یک تراز با شأن و ما موسس مثبت ترین سند چشم انداز...اما ما دردناک تولد. من کشور را به خیابان ها پر خواهد شد و با رویارویی در طول تابستان و پاییز. من دعا می کنم که آنارشیست ها و جنایتکاران که هیچ تمایلی اما برای مختل کردن این تکامل پیدا کردن خود در بازداشت پلیس مطابق با قوانین مدنی در نظم. کسانی که روح آشفته و کسانی که بودجه آنها نباید اجازه داده شود به ربودن حق ما خواهان عدالت و عدالت و آزادی برای روح انسان."

همه از سرنوشت پژواک پیش بینی رایگان هستند در:
https://destinyechoes.com

همه مهمانان با استفاده از دستگاه های اپل باید با استفاده از فایرفاکس و یا مرورگر کروم برای شنیدن برنامه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب