نژادپرستانه Backwoods حمله و اعتراض آمار-اجرای راک شهر در امریکا افزوده

زمانی که یکی از بلومینگتون ایندیانا برجسته ترین سیاه فعالان فیلم برداری دلخراش برخورد با مردانی که به اتهام ته

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

زمانی که یکی از بلومینگتون ایندیانا برجسته ترین سیاه فعالان فیلم برداری دلخراش برخورد با مردانی که به اتهام تهدید به قطع او مردم محلی برگزار شد اعتراض در دفاع از خود. اما همان پنج شنبه شب, اعتراض, بود, ملاقات با یک ماشین شخم از طریق تظاهرات ،

بلومینگتون مانند بسیاری از شهرهای آمریکا تحت یک حساب بیش از نژادپرستی است. یکی بلومینگتون حادثه ملی اخبار این هفته پس از فعال Vauhxx بوکر به اشتراک گذاشته شده فیلم ها از یک گروه از مردان سفید حمله به او در جنگل در ماه ژوئیه 4 و پین کردن او را به یک درخت. بوکر ادعا کرد مردان را متهم کرده بود که او و دوستان او را از تجاوز و تهدید به "طناب دار." روز دوشنبه بلومینگتون فعالان برگزار شد تجمع محکومیت حمله. در نزدیکی پایان از اعتراض این دو نفر در یک ماشین قرمز سوار به سمت تظاهرکنندگان و پس از یک کلامی رویارویی شتاب ضربه های متعدد مردم و رانندگی دور با یک زن بر روی کاپوت.

حتی قبل از حمله بوکر, Bloomington بود دست و پنجه نرم کردن با نژادی عدالت است. این شهر از حدود 85,000 به دانشگاه ایندیانا بلومینگتون اما اکثریت سفید. برخی از این شهر نژادی سیاست به ميدان آمد در سال گذشته با وحی که یک عضو از یک supremacist گروه اداره می شود به طور منظم غرفه در این شهر بازار کشاورز.

نژادی عدالت تظاهرات که جاروب کشور پس از مرگ جورج فلوید در نیز ممکن است موجب جدید موشکافی در رویدادهای نژادپرستانه در بلومینگتون. حداقل سه حادثه عناوین ساخته شده در اوایل ماه ژوئیه گروه Black Lives Matter بلومینگتون اشاره کرد, در بیانیه ای. این گروه با اشاره به جولای 1 قایقرانی حادثه که در آن یک گروه از دانشجویان متهم گروه دیگری (که پرواز یک مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم در قایق خود را) از دهها. در جولای 3, محلی بسکتبال ستاره متهم کردن وظیفه بلومینگتون افسر پلیس از دهها برای متوقف کردن او و درخواست برای ID در حالی که سیاه و سفید در خود محله است.

ابی Ang یک فعال سیاسی که گروه هیچ فضایی برای نفرت قبلا سازمان یافته در بازار کشاورز خرید اینترنتی گفت: موج جدیدی از بلومینگتون تظاهرات بسیج است بسیاری از اعضای جامعه. یک ماه ژوئن در اعتراض سازمان یافته توسط دانش آموزان سیاه پوست در این شهر دانشگاه ایندیانا بلومینگتون جلب برآورد 7,000 مردم Ang گفت.

"که بزرگ اعتراض بسیار خوبی دریافت کرد و موفق به رفتن با وجود شایعات زیادی در منطقه مورد antifa در حال bussed در," او گفت: روزانه وحش.

که گفت:, برخی از تنش است درنگ. "کوچکتر تظاهرات این ملاقات برخی از مقاومت بیشتر," او گفت: با توجه به اعتراض علیه خشونت پلیس در خارج از دادگاه شهرستان که شکسته شد تا توسط مونرو شهرستان کلانتر دفتر.

بوکر را اخلال در جولای 4 فیلم ظاهر می شود برای برجسته کردن چقدر کار باقی مانده است برای زندگی توجه فعالان. کلیپ های آپلود شده را در چند بخش به Facebook نشان داد یک گروه از مردان سفید سنجاق بوکر که به یک درخت در جنگل. مردان متهم بوکر و دوستان خود را که در حال سفید از تجاوز به حریم دیگران. در این ویدئو یک مرد باعث می شود یک نژادپرست نظر در مورد بوکر در تماس تلفنی با "پوشک-رهبری" و با اشاره به بوکر و دوستان خود را به عنوان "احمق لعنتی لیبرال fucks." بوکر همچنین ادعا کرد یک مرد عینک کلاه با مؤتلفه پرچم که یک تهدید به "طناب دار" و گروه "سیاه و سفید قدرت" نظرات اگر چه این دیدگاه به نظر نمی رسد در این ویدئو.

این ویدئوها که رفت ویروسی الهام دوشنبه شب در اعتراض بوکر را دفاع. Nate Rosenbloom که با حضور در این تجمع گفت: جو بود تا حد زیادی آرام است.

"وجود دارد یک تعداد از زندگی توجه سخنرانان و مردم از جامعه صحبت" Rosenbloom گفت: روزانه وحش. "وجود دارد یک کمی تنش چون ما فکر کردیم که ممکن است وجود دارد برخی از counterprotesters اما هیچ کس نشان داد. همه برطرف شد. به نظر می رسید مانند ما نیست نیاز به رفتن به پزشکان و یا امنیت مردم بودند که وجود دارد برای محافظت از ما."

رادنی ریشه یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت: این تظاهرات صلح آمیز بود "تا زمانی که خودرو حادثه اتفاق افتاده است."

ریشه دستگیر و مقداری از آن بر روی تصویری که نشان داد یک تویوتا شتاب به دور از اعتراض با یک زن بر روی کاپوت و یک مرد چسبیده به آینه.

در یک بیانیه بلومینگتون پلیس به نظر می رسد به جای سرزنش معترضان گفت: "برقی روروک مخصوص بچه ها شده بود و در سمت چپ جاده در شرقی ترین خط از سفر. قرمز تویوتا ماشین سواری تا به حال با نزدیک شدن به روروک مخصوص بچه ها و یک مرد مسافر از ماشین بدست کرده بود و انداخته روروک مخصوص بچه ها خارج از خط سفر می کند. 29 سال پس از آن با نزدیک شدن به خودرو ایستاده بود و در مقابل آن با دست روی کاپوت ماشین. خودرو و سپس شروع به سرعت بخشیدن باعث به بالا رفتن بر روی کاپوت ماشین. فرد دیگری پس از آن برداشت و چسبیده به سمت آن شتاب به سرعت عازم شمال در گردو خیابان."

ریشه و دیگر شاهدان به جزئیات بیشتر. ساوانا Pearlman مشغول به کار بود در آپارتمان او بالکن که مشرف به خیابان که در آن معترضان جمع شده بودند. به عنوان جمعیت شروع به متفرق در پایان این مراسم برخی از مسدود کردن جاده با دوچرخه و اسکوتر ظاهرا به اتاق را برای مردم به خروج او گفت:. فعالان کارگردانی ترافیک بر روی همسایه خیابان ها و رانندگان پیروی گاهی اوقات grumpily, او گفت:.

و سپس قرمز تویوتا نزدیک "امتناع از رفتن به سمت چپ یا راست به طور مستقیم به معترضان" Pearlman گفت. شد "در واقع یک بازی مرغ. معترضان ایستاده بودند خود را به زمین است."

ریشه گفت: راننده یک زن در 50s و 60s, همراه با یک مرد هم سن و سال. "ماشین نزدیک یکی از داوطلبان برقی روروک مخصوص بچه ها و لبه نزدیک به اندازه کافی به دست انداز جاده را," او گفت:. "مرد سمت چپ روروک مخصوص بچه ها در جلوی ماشین و از راه."

زن و شوهر خارج شد ماشین منتقل روروک مخصوص بچه ها و فریاد زد معترضان Pearlman گفت. "پس از آن راننده به عقب در revved موتور به آنها را کمی سعی کنید و آنها را از راه و سپس فقط floored آن را," او گفت:. او گفت: ضربه ماشین حداقل چهار نفر از جمله جفت که باقی مانده در ماشین به عنوان آن شتاب دور. زنی که فرود بر روی هود انجام شد و دو بلوک قبل از این ماشین ساخته شده به نوبه خود تیز تکان دادن او را و رانندگی دور.

"در هیچ راهی بود احاطه تهدید یا تهدید," Root گفت.

Pearlman و Rosenbloom گفت: حمله به وضوح بود اتفاقی نیست. "این امر شده ایم غیر ممکن است به خارج شدن از ماشین و مقابله با مردم, پشت, در ماشین, برگرد موتور و شتاب به سمت آنها" به طور تصادفی گفت: Rosenbloom.

پلیس روز سه شنبه گفت: آنها به دنبال ماشین و اشغال آن است.

"35 ساله که تا به حال چسبیده به سمت خودرو دچار خراش به اسلحه خود را به عنوان یک نتیجه از سقوط از وسیله نقلیه" این گروه در بیانیه ای گفت. "29 ساله که تا به حال شده است در هود گفته است:" ما ناخودآگاه زدم و دچار پارگی به سر او. او منتقل شد به بیمارستان توسط آمبولانس برای درمان جراحات او."

Ang که هیچ فضایی برای نفرت, سازمان گفت: برخی از اعضای جامعه به حال بسیج در اطراف خودرو قربانیان حمله کمک با صورتحساب بیمارستان. اما او اشاره کرد برخی از نظرات به اخبار محلی گزارش "نشان می دهد که وجود دارد بسیاری از مردم که فکر می کنم هیچ چیزی در مورد ساخت تهدیدات از رانندگی را از طریق تظاهرات و در حال اجرا آنها را بیش از."

این حادثه و درگیری هایی که با الهام از آن "ثابت کند که Monroe County هیچ مدینه فاضله" او اشاره کرد. "بسیاری از مردمی سفید در حال تبدیل شدن به آگاهی از این واقعیت بسیار به سرعت. هیچ کس تصور می کردند که یک Charlottesville می تواند اتفاق می افتد در شهر ما اما من فکر می کنم ما باید به یاد داشته باشید که ما نمی هر گونه ویژه تر از شهرهای دیگر فقط به خاطر اینکه ما بلومینگتون."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب