کارگران از راه دور و مشتریان تقریبا احساس مانند آنها در همان اتاق در حالی که ارتباطات امن تر از یک تماس تلفنی -

جدید ابر نرم افزار به نام Everleagues شده است معرفی شده برای کمک به کنترل از راه دور کارگروه ها همکاری بیشتر و

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

جدید ابر نرم افزار به نام Everleagues شده است معرفی شده برای کمک به کنترل از راه دور کارگروه ها همکاری بیشتر و ایمن و موثر و امن برای ارتباطات از راه دور مشتریان.

این COVID-19 shutdown شتاب روند کاری کارکنان از راه دور در خانه. با مشخصات بالا شرکت های فن آوری مانند Facebook, Twitter و مربع اعلام کرده اند که بسیاری از کارگران خود را واجد شرایط برای کار از راه دور. کارفرمایان بهره مندی از کاهش سربار برای فراهم کردن فضایی برای کارکنان به کار و پارک اتومبیل خود را. کارکنان بهره مندی از recapturing از دست رفت و آمد در وقت و زحمتی مبارزه با ترافیک و بیشتر هم خانواده است. کارکنان نیز از دست مصاحبت با کار خود جامعه است.

شرکت ها و کارگران باید با استفاده از یک درهم آمیخته از برنامه های کاربردی برای ارتباطات از راه دور با کارگران و مشتریان. یکی از محبوب ترین است زوم. گاهی اوقات برنامه های کاربردی شده اند در معرض خطر هکرها مانند داشتن جلسات قطع شده "زوم-بمب افکن است." این چهل تکه نیز می تواند clunky برای استفاده و گران قیمت به پرداخت هزینه برای برنامه های متعدد. برخی از برنامه های کاربردی نیاز به نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر است که می تواند سازش امنیت شبکه.

Everleagues شامل چندین ویژگی در یک نرم افزار کاربردی است که مبتنی بر ابر به طوری که آن را ندارد به نصب بر روی یک کامپیوتر. در علاوه بر این به یک کامپیوتر شخصی و اینترنت, ابر نرم افزار, آن را نیز در دسترس به عنوان یک تلفن هوشمند یا تبلت نرم افزار. Everleagues یک پاکت برای توابع آن است که ایجاد یک محیط بسیار امن رایگان در "زوم بمب گذاری." نقل و انتقال های TSL/SSL 1024 بیتی رمزگذاری شده و ذخیره سازی AES 256 بیتی رمزگذاری شده است که باید آن را به عنوان هکر-اثبات امکان و امن تر از ساخت یک تماس تلفنی.

امکانات عبارتند از: صدای ویدئو کنفرانس با اشتراکگذاری چت (امن متن/ایمیل جایگزینی), انعطاف پذیر, تیم انتساب, صدای, پیام رسانی با استفاده از یک تلفن هوشمند PDF اسکن با استفاده از یک تلفن هوشمند و امن بزرگ (تا یک گیگابایت) انتقال فایل. روزانه COVID-19 خود ارزیابی در حال حاضر مورد نیاز برای کارکنان توسط ایالت نیویورک است و در Everleagues. نسخه حق بیمه از این نرم افزار شامل ویژگی های شبکه خصوصی مجازی مانند ایمن دسترسی به کامپیوتر دفتر خود را از خانه. کارفرمایان را درک امنیت و از بین بردن دسترسی به امتیازات فسخ کارکنان با یک کلیک ماوس حفاظت از شرکت مالکیت معنوی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب