Renesas پرده RZ/V ریز پردازنده های سری با چشم انداز بهینه سازی هوش مصنوعی شتاب دهنده

Renesas Electronics Corporation (تسه:6723) یک تامین کننده برتر پیشرفته نیمه هادی راه حل امروز معرفی RZ/V سری ا

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

Renesas Electronics Corporation (تسه:6723) یک تامین کننده برتر پیشرفته نیمه هادی راه حل امروز معرفی RZ/V سری از ریزپردازنده (MPUs) که ویژگی های DRP-هوش مصنوعی (به صورت پویا و منعطف Processor), Renesas' چشم انداز منحصر به فرد بهینه سازی هوش مصنوعی (AI) شتاب دهنده. این محصول برای اولین بار در سری RZ/V2M طراحی شده است برای ارائه ترکیبی از زمان واقعی AI استنباط و صنعت پیشرو قدرت بهره وری در دستگاه های جاسازی شده.

تقاضا را در زمان واقعی در هوش مصنوعی مبتنی بر فرد و به رسمیت شناختن شی قابلیت در برنامه های کاربردی مانند دوربین های مدار بسته صنعتی و زیرساخت ها و همچنین به عنوان محصول اسکنر و POS پایانه دوربین های دیجیتال در حال رشد بوده است به سرعت در حال. اما بالاتر مصرف برق و تولید حرارت مورد نیاز برای هوش مصنوعی پردازش در حال معرفی چالش های جدید برای تعبیه شده توسعه دهندگان. این RZ/V2M اهرم DRP-هوش مصنوعی عالی بهره وری قدرت برای تحقق بخشیدن به مصرف برق به عنوان کم به عنوان 4W (typ.). این حذف نیاز برای غرق گرما و خنک کننده با فن تا حد زیادی ساده اتلاف گرما اقدامات است. این را قادر می سازد RZ/V2M برای استفاده در جمع و جور دستگاه و یا کمک به حداقل رساندن تجهیزات اندازه گسترش فرصت های به ترکیب هوش مصنوعی تعبیه شده در دستگاه. آن را نیز کمک می کند به کاهش بیل از مواد (BOM) هزینه.

"جدید RZ/V سری ارائه عملکرد بالا و مصرف برق کم دو مسائل کلیدی است که در حال نگه داشتن چشم انداز هوش مصنوعی پردازش از دستیابی به سطح بالاتری از زمان واقعی عملکرد" گفت: Hiroto Nitta معاون ارشد رئیس جمهور از SoC, کسب و کار, IoT و زیرساخت های واحد کسب و کار در Renesas. "این RZ/V سری را به طور چشمگیری گسترش طیف وسیعی از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی تعبیه شده در دستگاه از طریق به رسمیت شناختن شی برای مثال دوربین های هوشمند خرید سبد خرید سیستم که به طور خودکار محاسبه مجموع بر اساس اقلام سبد, روبات در کارخانه ها است که می تواند با خیال راحت با هم کار کنند با انسان و پزشکی دوربین های دیجیتال است که کمک به پزشکان در تشخیص."

در علاوه بر این به DRP-هوش مصنوعی این RZ/V2M امکانات تصویربرداری پردازشگر سیگنال (ISP) قادر به پردازش بالا با رزولوشن 4K پیکسل در 30 فریم در هر ثانیه است. ISP استخدام محدوده دینامیکی بالا (HDR) قابلیت قادر به دست زدن به تصاویر با تفاوت های زیادی بین روشنایی و تاریکی کاهش نویز قابلیت و اعوجاج اصلاح عملکرد به طور قابل ملاحظه ای افزایش دقت در هوش مصنوعی به رسمیت شناختن. این تضمین می کند که توانایی تولید تصاویر روشن بدون در نظر گرفتن عواملی مانند آب و هوا و زمان از روز و در محل نصب است. با این یکپارچه ویژگی های RZ/V2M ارائه یک نوآوری بزرگ قادر به آوردن بسیار دقیق AI و مصرف برق پایین به طیف گسترده ای از دستگاه های جاسازی شده.

این DRP-AI vision-بهینه سازی هوش مصنوعی شتاب دهنده است مالکیت معنوی (IP) تکامل یافته از DRP ساخته شده را به RZ/A2M طراحی شده برای انجام وظایف مانند خواندن بارکد 2D و جنس زنبق و سوسن به رسمیت شناختن. برای بزرگ کردن عملیات پردازش قابلیت DRP قابلیت ترکیب با یک هوش مصنوعی-MAC (ضرب و جمع) مدار ساخت آن را ایده آل برای برنامه های کاربردی با استفاده از هوش مصنوعی و استنتاج. IP جدید هسته ای قادر است هوش مصنوعی پردازش با حدود 10 برابر قدرت بهره وری از DRP دستیابی به 1 تاپ/W کلاس. علاوه بر این از آنجا که DRP می تواند به صورت پویا تغییر پیکربندی آن عملیات مدارهای هر ساعت چرخه DRP-AI می افزاید: توانایی انعطاف پذیری پشتیبانی همیشه در حال تکامل و پیشرفت هوش مصنوعی الگوریتم. Renesas همچنین قصد دارد به ارائه DRP-AI, مترجم, یک ابزار اختصاصی برای DRP-هوش مصنوعی مبتنی بر توسعه که ساده پیاده سازی کاربران آموخته AI مدل به دستگاه های جاسازی شده.

ویژگی های کلیدی قدرت RZ/V2M:

  • CPU با پردازنده Arm® Cortex®-هسته A53 با فرکانس کاری 1 گیگاهرتز
  • DRP-AI vision-بهینه سازی هوش مصنوعی accelerator (1 تاپ/W کلاس)
  • ISP حمایت از 4K/30 فریم در ثانیه
  • تصویر موتور پردازش برای انواع توابع از جمله تشخیص چهره
  • H. 265/H. 264 encoder/decoder
  • پشتیبانی از سنسور CMOS رابط (SLVS-EC و MIPI-CSI) است که قادر به به طور همزمان ورودی از دو دوربین
  • پشتیبانی از سرعت بالا رابط (USB3.1 PCI-Express و گیگابیت اترنت)
  • پشتیبانی از صفحه نمایش رابط (MIPI-DSI و HDMI)
  • مصرف برق به عنوان کم 4 W (typ.)
  • 15 میلی متر × 15 میلی متر FCBGA بسته

در دسترس بودن:

نمونه در حال حاضر در دسترس برای adopters اولیه و تولید انبوه برنامه ریزی شده است برای شروع در ماه دسامبر سال 2020 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدید Renesas RZ/V2M, بازدید: https://www.renesas.com/products/microcontrollers-microprocessors/rz/rzv/rzv2m.html

در مورد Renesas Electronics Corporation

Renesas Electronics Corporation (تسه: 6723) ارائه می شود اعتماد جاسازی شده طراحی نوآوری با تکمیل راه حل های نیمه هادی است که قادر به میلیاردها متصل دستگاه های هوشمند به منظور ارتقاء راه مردم, کار و زندگی می کنند. یک رهبر جهانی در میکروکنترلرها آنالوگ و قدرت و SoC محصولات Renesas را فراهم می کند راه حل های جامع برای طیف گسترده ای از خودرو های صنعتی و زیرساخت و IoT برنامه های کاربردی که کمک به شکل بی حد و حصر آینده. اطلاعات بیشتر در renesas.com. Follow us on LinkedIn, Facebook, Twitter و YouTube.

(سخنان) Arm, Arm Cortex و Arm Keil علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از بازو محدود در اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر. همه علائم تجاری ثبت شده یا علائم تجاری تعیین شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

محتوا در مطبوعات انتشار, از جمله, اما نه محدود به, محصول, قیمت و مشخصات بر اساس اطلاعات از تاریخ قید شده در سند اما ممکن است در معرض تغییر بدون اطلاع قبلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن