بایدن کمپین با هدف نشان دادن ویسکانسین آنها آموخته ام از هیلاری اشتباه

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن ارشد خود را مشاوران و گسترش شبکه ای از میدان نبرد فعالان در توافق هستند ک

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن ارشد خود را مشاوران و گسترش شبکه ای از میدان نبرد فعالان در توافق هستند که ویسکانسین است که بخش مهمی از تسخیر کاخ سفید از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بر روی کاغذ بایدن دو شنبه رویدادهایک میزگرد در لا کراس و رالی در میلواکیدر حال ظاهرا هیچ متفاوت از دیگر مجازی مقصد او بزرگنمایی را از خانه اش در ویلمینگتون ، اما دموکرات ها گفت: ماهیت بحرانی محل که در آن حزب خواهد شد و میزبان آن کنوانسیون در ماه اوت و مبارزات انتخاباتی خود را به تازگی اعلام دیجیتال پیشرفت یک جای خاص و ویژه در بایدن در دولت است.

"زمانی که معاون رئیس جمهور بایدن بازديد ویسکانسین فردا او می شود از ورود به یک وضعیت که در آن جوامع رنگ اقلیت متعلق به کسب و کار و اقتصاد روستایی پرداخت قیمت از رئیس جمهور تهمت شکست خورده پاسخ در COVID-19 گفت:" جولیا Krieger این بایدن کمپین منطقه ای مدیر ارتباطات. "میدان نبرد متحده مانند ویسکانسین می دانم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است-و در ماه نوامبر آنها را به یاد داشته باشید که چگونه او آنها را پشت در حالی که جو بایدن مبارزه برای آنها را در زمان بحران."

پیش از اوت کنوانسیون چشم انداز دیجیتال اشکالات هنوز هم در ذهن استراتژیست های حزب و فعالان مشتاق به شکل طرح های احتمالی در صورتی که یک فرد رویداد به اصلاح و یا nixed همه با هم. کمتر از چهار ماه پیش یک فن آوری بحران ناشی از جهانی نزدیک وحشت در میان دموکرات ها در طول آیووا حزبی که در آن انتظار برای روشن حس که در آن حزب بود تفویض به روز از سردرگمی است.

"من امیدوار هستم که ما در حال رفتن به قادر به نوعی از یک فرد کنوانسیون" DNC رئیس تام پرز گفت: در کابل اخبار ظاهر در روز یکشنبه و اضافه کرد که او به دنبال به جلو به "برجسته" بایدن.

اما واقعیت روی زمین است و بیشتر مایع. ویسکانسین تبدیل به یکی از برترین های سیاسی flashpoints از همه گیر دوران باز امکان حتی قوی تر از انتظار می رود تنش های حزبی به بیش از نشت به ماه نوامبر است.

در اوایل ماه آوریل و برخی از دموکرات ها می ترسید که فرستادن مردم به پای صندوق های رای برای دولت اولیه می تواند باعث شود مردم به مریض و احتمالا مرگ با توجه به کوروناویروس. تلاش دولت فرماندار دموکرات برای به تاخیر انداختن انتخابات شکست خورده و به عنوان جمهوری خواه قانونی رهبران تحت فشار قرار دادند به نگه داشتن انتخابات در برنامه.

که مسابقه را دیدم که بایدن شکست بهداشت ، برنی ساندرز (I-VT) همچنین شامل یک دادگاه عالی ایالت مسابقه که در آن دموکرات ها امیدوار بودند به سرنگون کردن یک محافظه کار عدالت است. که منجر مغلوب ساختن پیشی جستن به حمله دموکراتها تلاش برای به تاخیر انداختن انتخابات به عنوان او صرف coronavirus نیروی کار جلسه اوليه شب افزایش کاذب اتهامات گسترده تقلب که آن را به پست الکترونیکی در رای گیری.

در حالی که ساندرز به نام برای دولت اولیه به تاخیر می افتد و کمی کمتر از یک هفته از رای گیری برنامه ریزی شده تاریخ بایدن قلم در نظر گرفتن چنین روشن موضع با وجود مداوم نگرانی های ایمنی از محلی دموکرات.

پس از دموکراتها انتخاب ارجح زخم برنده دادگاه عالی ایالت صندلی روابط در دولت همچنان پر تنش است. هفته گذشته یک چالش از توافق رهبران رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' دولت در حال انجام coronavirus محدودیت های ناشی از دادگاه عالی ایالت برای از بین بردن این حرکت در یک حکم بود که بعد از جشن در یک مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر.

همه که چمدان در حال حاضر بيشترین بیش از DNC رویداد.

"من فقط فکر نمی کنم ما می توانیم 50000 تا مردم با خیال راحت در یک فضا به عنوان اصل امید" اندرو Werthmann یک دموکرات عضو کمیته ملی از بویز گفت: روزانه وحش. Werthmann گفت که او شنیده می شود صحبت از حزب دیگر اعضای کمیته که آنها در حال بررسی چندین گزینه از جمله بالقوه میزبانی این رویداد حداقل تا حدی ،

"ما فقط باید به فکر می کنم در مورد راه های مختلف آن را انجام," او گفت:.

در حال حاضر DNC را حفظ کرده است که Aug. 17 برای یک فرد در کنوانسیون دست نخورده است. اما اوایل هفته گذشته با این قوانین و آیین نامه کمیته تصویب قطعنامه و به آنها این قدرت را به تغییر برخی از کلید های لجستیکی جزئیات مانند فرمت مقیاس و تاریخ انتقادی گریز باید در کشور صورت تمدید شیوع بیماری همه گیر.

"اگر آن را امروز قطعا باید دیجیتال" مت Mareno رئیس Waukesha County حزب دموکرات گفت. "چه کسی می داند آنچه در آن به مانند نگاه در ماه اوت است."

در لا کراس که در آن بایدن را نگه دارید خود را برای اولین بار از روز دو مجازی حوادث در دولت است که ارائه یک ضربه ویرانگر به هیلاری کلینتون, شهرستان, پارتی, صندلی گفت: او فکر می کردم خوب بود که presumptive دموکراتیک نامزد است "در خارج وجود دارد."

"او را در اتاق او یک معاون سابق رئیس جمهور و پس از آن دشوار است برای او برای رسیدن به این خبر چرخه" رئیس Michael Smuksta گفت. "بنابراین من فکر می کنم او را به خارج وجود دارد و سعی کنید و برخی از اخبار."

ویسکانسین یکی از بایدن کمپین بزرگترین وانت فرصت برای سال 2020 است. در تماس با خبرنگاران ارشد کمپین گفته اند که آنها بر این باورند که معاون سابق رئیس جمهور پیام وحدت طنین به شدت با آمریکایی ها در سراسر طیف گسترده ای از کشورهای با اشاره به یکسان پیام است که به او کمک کرد تا امن این حزب نامزدی در دموکراتیک اولیه.

در برابر تهمت آنها احساس می کنید که پیام سوپر شارژ در میان یک بحران ملیاحساسات است که دموکرات ها در سراسر چندین انتخابات نقشه را مهم ترین نوسان متحده به اشتراک بگذارید. و گرفتن وجود دارد با آنچه ارشد بایدن کمپین رسمی به عنوان "روز کامل از کمپین سفر" سابق معاونت یکی از استراتژی های برتر برای تقویت آن نقطه است.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را آهسته و بی اثر پاسخ به COVID-19 همه گیر را ویران کرده است ویسکانسین شده است و حتی مرگبارتر و کم هزینه تر برای جوامع به حاشیه رانده شده در سراسر کشوریک واقعیت او و دولت او حاضر به اذعان" فیلیپ Shulman سخنگوی با حزب دموکرات ویسکانسین گفت: روزانه وحش.

"ما می دانیم که جو بایدن درک و اهمیت مخربی مواجه جوامع به حاشیه رانده شده در سراسر دوره گرد, دولت, و است که به عنوان رئیس جمهور او را آدرس و رفع اختلافات آنها روبرو هستند پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را شکست."

در حالی که ویسکانسین است که فقط یکی از 16 ایالت تیم بایدن توسط مقاطعه به انتخاباتی خود حساب دیفرانسیل و انتگرال مدیر کمپین جن اومالی Dillion گفت: آنها آغاز شده استراتژیسازی در اطراف یک "بسیار بزرگتر کالج انتخاباتی پیروزی از ما باید حتی نیاز به گرفتن ریاست جمهوری" قرار دادن نشانگر در 318 آرا. یک مارکت دانشکده حقوق نظرسنجی منتشر شده در هفته گذشته نشان می دهد که بایدن در حال حاضر برخوردار باریک 3-نقطه سرب در برابر تهمت از 46 درصد در دولت نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن 43 درصد است.

اما با اذعان به نزدیک رای گیری بر روی زمین و پول skewing در مغلوب ساختن پیشی جستن به نفع (بایدن به کمپین گفت: 103 میلیون دلاری در دست هنگامی که در ترکیب با کمیته ملی حزب دموکرات در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن و کمیته ملی حزب جمهوری خواه گفت: آنها بیش از یک ترکیب 250 میلیون دلار در دست) بایدن انتخاباتی تا به حال برای تنظیم بر این اساس به انتخابات تغییر محیط زیست است.

"جو بایدن نمی تواند در یک قرار ساده پخش بدون فاجعه بار شکست های فنی پس از آن خنده دار است که او فکر می کند او می تواند فرمان سازمان ملی کمپین" مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارتباطات مدیر تیم Murtaugh نوشت: در یک ایمیل کمرنگ جلوه دادن بایدن دیجیتال ارتقاء.

هنوز هم وجود دارد دلیلی برای باور کردن مبارزات انتخاباتی در حال شکل گرفتن دولت و نقش آن در کنوانسیون به طور جدی.

"او در حال اجرا تعداد زیادی از تبلیغات در اینجا" Werthmann گفت. "اگر شما بر روی یوتیوب و تلاش و نگاه کردن هر تصویری شما احتمالا رفتن به دیدن یک بایدن آگهی از طریق آمده است."

در مارس کمپین زد دیجیتال ad به نام "آمادگی" در میدان نبرد متحده از جمله ویسکانسین. در آنها دنبال کرد تا با یک نقطه جدید به نام "جدول زمانی است." بایدن نیز برگزار زوم تماس با مونیکا Watry یک واحد مراقبت های ویژه پرستار که با این نسخهها کار در میلواکی است.

و پس از ماه ها از ویژگی های اختلال در عملکرد تبدیل شده اند که مکرر علوفه برای مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را جمهوری خواه متحدان بایدن مقامات اعلام کرد چندین دیجیتال جدید استخدام کشیدن استعدادهای برتر از رقیب سابق مبارزات و پیش نمایش بسیار پیش بینی رول جدید livestream پلت فرم و آینده سایت در تماس با خبرنگاران.

"من مطمئن هستم که شما همه خوشحال به شنیدن" اومالی Dillion گفت: اعلام livestream را برای اولین بار. یک سخنگوی بایدن کمپین پاسخ نمی دهند و به دنبال سوال مورد اینکه آیا آنها آزمایش فن آوری های جدید قبل از ویسکانسین حوادث.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن