رواندا Felicien Kabuga تماس اتهام نسل کشی 'دروغ'

در یک دادگاه به قید وثیقه به یک رواندا متهم به نسل کشی است. پس از چند دهه در اجرا Felicien Kabuga به نام از ات

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

در یک دادگاه به قید وثیقه به یک رواندا متهم به نسل کشی است. پس از چند دهه در اجرا Felicien Kabuga به نام از اتهامات عنوان شده علیه او را "دروغ" و وکیل او شک او دریافت یک محاکمه عادلانه در یک دادگاه بین المللی است.

نسل کشی در رواندا مشکوک Felicien Kabuga به نام از اتهامات عنوان شده علیه او نهفته در یک دادگاه در روز چهارشنبه. پس از ریاست قاضی خواندن از جرائم که Kabuga متهم شد که از جمله قتل عام, آزار و اذیت و مرگ در برابر رواندا "توتسی" اقلیت Kabuga رد اتهامات عنوان شده علیه.

"کسانی که همه دروغ" Kabuga گفت: از طریق یک مترجم. "من نمی خواهد که به کشته شدن مشتریان من. آنها نهفته است."

ادامه مطلب: نظر: نسل کشی در رواندا دستگیری آرامش می دهد به بازماندگان

Kabuga به نظر می رسد قبل از پاریس دادگاه تجدید نظر است که تصمیم خواهد گرفت که آیا او منتقل خواهد شد به یک دادگاه بین المللی است. دادگاه فرانسه حاضر به انتشار Kabuga وثیقه, با وجود وکیل خود استدلال که او در سلامت فقیر. Kabuga در دادگاه ظاهر شد و در یک صندلی چرخدار و دست در دامان خود پوشیدن یک ماسک صورت. هیچ پزشکی فوری نگرانی های شناخته شدند.

این وکیل مدافع گفت: Kabuga نمی خواهد دریافت یک محاکمه عادلانه در یک دادگاه سازمان ملل متحد. دادگاه فرانسه را تعیین خواهد کرد که آیا او می خواهد دست به یک دادگاه بین المللی در طول جلسه بعدی آن است که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 3.

انتهای جاده

Kabuga دستگیر شد و در اوایل این ماه یک پاریس و حومه در نظر گرفته شد بیشتر می خواستم مشکوک متصل به سال 1994 نسل کشی توتسی ها در رواندا. او تا به حال شده است در اجرا برای 25 سال برای او مشکوک نقش در جنایات در طول جنگ داخلی رواندا.

چای و قهوه سرمایه دار خیلی مهم Kabuga یکی از رواندا ثروتمندترین افراد منجر به نسل کشی است.

دادستان متهم Kabuga با استفاده از ثروت خود را به واردات قمه و باغبانی ابزار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان سلاح در 100 روز نسل کشی که به کشته شدن چند صد هزار توتسی و متوسط Hutus. Kabuga همچنین شرکت متعلق به رادیو تلویزیون Libre des Milles کللینس (RTLM) که گسترش نفرت قومی علیه توتسی.

Kabuga موفق به فرار از دستگیری برای سال ها زندگی تحت نام های نادرست و غالبا در حال حرکت است. پلیس فرانسه قبلا گفته او در زندگی های مختلف اروپایی و کشورهای آفریقایی از جمله آلمان و بلژیک و کنیا — در ربع قرن پس از این نسل کشی است.

kbd/اس ام اس (dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن