Seth Meyers ریل در برابر تهمت برای مراقبت در مورد تلویزیون های رأی بیش از مرده آمریکایی

وجود دارد یک نقل قول از یک نیویورک تایمز گزارش بیش از آخر هفته که واقعا گیر کردن به Seth Meyers. "رئیس جمهور ر

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

وجود دارد یک نقل قول از یک نیویورک تایمز گزارش بیش از آخر هفته که واقعا گیر کردن به Seth Meyers. "رئیس جمهور رو با حوصله آن را" مشاور تگزاس' جمهوریخواه فرماندار گفت: با اشاره به کروناویروس بیماری همه گیر.

"من متاسفم Commodus شما را سرگرم نمی کند؟" اواخر شب میزبان پرسید. او گفت که او می تواند درک اگر تهمت بود "خسته" با قرنطینه. "اما شما خسته هستید, با این بیماری همه گیر؟" "که کار خود را! آیا شما ترجیح داده اند اگر coronavirus تا به حال یک مسابقه لباس شنا?"

"و حتی زمانی که او می تواند به زحمت از بحث در مورد شیوع کروناویروس او نمی تواند کمک کند اما بلافاصله تغییر جهت دادن به یک موضوع که جالب تر به او مانند تلویزیون خود را رتبه بندی" Meyers ادامه داد. پیش از آن در روز مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که او خواهد بود و آوردن خود را "تحقیر آمیز جلسات مطبوعاتی-slash-جلسات درمانی" به عنوان میزبان قرار داده و آن را "نه به این دلیل وجود دارد خارج از کنترل بیماری همه گیر است که نیاز به رهبری اما از آنجا که تلویزیون خود را رتبه بندی خیلی خوب بودند."

صحبت با خبرنگاران در دفتر بیضی, رئیس جمهور گفت, "ما تا به حال بسیاری از مردم به تماشای رکورد تعداد, تماشای, در تاریخ تلویزیون کابلی شده است وجود دارد هرگز چیزی شبیه به آن." او توضیح داد که او شروع خواهد آنها را در 5 p. m. به دلیل آن را یک "خوب حافظه."

"آن شخص خیلی سخت است که ما یک رئیس جمهور که می گوید چیزهایی مانند "ما تا به حال خوب حافظه'" مایرز گفت: در پاسخ. "او خسته coronavirus اما او را دوست دارد تلویزیون است."

"البته این رأی بودند خوب" میزبان ادامه یافت. "مردم در داخل قفل شده بودند با هیچ چیز به تماشای, از جان گذشته, برای اطلاعات در مورد خارج از کنترل ویروس شما موفق به متوقف کردن. رتبه بندی برای چرخ از فورچون خواهد بود تا بیش از حد اگر پت Sajak رفت و در کشتن ولگردی و قانونی شکنی و نشان داد قربانی بعدی خود را از طریق پازل."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب