شان شاه را نگه می دارد جمع کردن پول و سوالات در مورد که در آن می رود

Wمرغ شان کینگ و مترقی روزنامه نگار بنیامین دیکسون راه اندازی بلندپروازانه چند رسانه ای راه اندازی مجدد از فردر

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

Wمرغ شان کینگ و مترقی روزنامه نگار بنیامین دیکسون راه اندازی بلندپروازانه چند رسانه ای راه اندازی مجدد از فردریک داگلاس را طرفدار الغای برده داری, روزنامه, ستاره شمال, آخرین مارس را جشن گرفته شد در سراسر رسانه های اجتماعی توسط برجسته از جمله صدای سوزان ساراندون مایکل اریک Dyson و Megan Mullally. یک ماه بعد این شرکت افتخار در توییتر است که آن را در حال حاضر "های متعدد سرمایه گذاران فرشته" و بیش از 30 ، 000 مشترکین کمک 5 دلار در هر ماه برای دانش آموزان و 10 دلار در ماه و برای عموم مردم.

مشترکین در بالاترین دادن سطوح به گفته یکی از کارکنان سابق من با صحبت شامل Sigourney ویور برنه براون و نیکوکار میلیاردر رابرت اسمیت که به سالم 10000 $در ماه است. اگر هر مشترک داد و در کمترین 5 دلار در ماه "دانش آموز طرح" سطح مشترک درآمد بالغ بیش از $125,000 ماهانه یا 1.5 میلیون دلار در سال به ازای هر ارقام توییتی توسط هر دو شاه و ستاره شمال.

"به یاد داشته باشید — این است که نه تنها هزینه عضویت — ما در حال رفتن به ساختمان های متعدد آتلیه و دفاتر و خواهد بود, استخدام نزدیک به 50 کلاس جهانی روزنامه نگاران و کارکنان برای ستاره شمال" شاه نوشت: در جمع آوری کمک های مردمی حرف آخر نوامبر. "ما در حال رفتن به راه اندازی کامل وبسایت خبری آی فون و آندروید برنامه چهار نام تجاری جدید پادکست های ویدئویی آنلاین پخش اخبار و خیلی بیشتر. ما در حال ساخت ستاره شمال با هم."

اما 14 ماه پس از راه اندازی تقریبا هیچ یک از آنچه پادشاه وعده داده شده برای ساخت به نظر می رسد و این سایت تلاش کرده است با مسائلی که بیگانه بسیاری از مشترکان است. مقر و استودیو های تلویزیونی بود بی سر و صدا توقیف تابستان گذشته و همه آتلانتا مبتنی بر کارکنان گذاشته است. این نرم افزار تلفن همراه ناپدید شد برای بیش از یک سال و "کامل اخبار سایت" صفحه نمایش مارک ستاره شمال پوشاک برای فروش در کنار نسبتا اندک اصلی روزنامه نگاری.

پادشاه گفت: من در یک ایمیل گسترده ارز برای این داستان در اوایل ماه آوریل که ستاره شمال را تصادفا از جمله کمبود وعده داده شده تحویل می شود chalked به همان overzealousness شده است که سقوط خود را در پروژه های دیگر—نتیجه تمایل خود را به بیش از حد بیش از حد به زودی.

"زمانی که ما راه اندازی ستاره شمال تقریبا هر مشاور من بود و اصرار داشت که ما نباید فراموش نوشته شده مقالات پادکست ها و ویدئو اخبار در همان زمان" شاه نوشت. "من فقط می دانستم که ما می تواند آن را انجام دهد. آنها حق داشتند."

اما هفت کارمندان سابق ستاره شمال — سه نفر از آنها صحبت ناشناس از ترس از تلافی جویانه توسط شاه و شش نفر از آنها گفته شد که آنها تا به حال به نشانه عدم افشای توافق نامه برای دریافت severances — گفت: این موضوع کمتر کینگ بیش از جاه طلبی از او غيبت و اصرار بر کنترل مطلق و رادیکال بی کفایتی. آنها گفتند: او علاقه کمی در بازخورد از کارکنان او ظاهرا در آورده خود را برای طولانی رزومه و تجربه رسانه های, با وجود خود و عدم یکسان است. دو تکرار از اخبار رادیو و تلویزیون را نشان می دهد scrapped و کارکنان خود و میزبان اخراج قبل از آنها تا کنون پخش و دیکسون رانده شد و حتی به عنوان پول ریخت و در سایت باقی مانده underpopulated.

آن را به خوبی مستند شده است که پادشاه یکی از برنی ساندرز' برجسته ترین عناصر در هر دو 2016 و 2020—استفاده از خود سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای جلب سرفصل های ملی برای داستان نژادی و بی عدالتی که به احتمال زیاد در غیر این صورت نادیده گرفته شده و یا نادیده گرفته شود. خشم و توجه رسانه ها که به دنبال کینگ های گرافیک و وحشتناک فیلم Ahmaud Arbery یک جوان سیاه بودن داغستان در ماه فوریه توسط دو مرد سفید بود کاتالیزور برای گرجستان اجرای قانون در نهایت به دستگیری قاتلان. در سال 2017, پادشاه با موفقیت crowdsourced هویت از حداقل دو نفر از نژادپرستان سفید که به طرز وحشیانه ای حمله DeAndre هریس در طول متحد حق تجمع در Charlottesville, Virginia.

به عنوان کسانی که عناوین مطرح شده مشخصات خود را به شاه ادامه داد: برای جمع آوری پول از جمله از طریق یک Patreon کمپین جمع آوری کمک مالی راه اندازی این April—دوباره درخواست 5 دلار در هر ماه از دانش آموزان $10 و بالاتر از عموم مشترکان—به نوبه خود شکست پادکست به یک "روزانه اخبار تصویری پخش است." مهم ناظران شد و سریع به اشاره است که شاه در اوایل نامه های جمع آوری کمک برای ستاره شمال نیز وعده داده شده هزینه اشتراک خواهد تعهد "روزانه آنلاین تصویری از پخش اخبار." در این نامه اعلام راهاندازی مجدد شاه به صراحت خواسته همکاران اصلی شمال ستاره جمع آوری کمک به هم تبدیل به ماهانه پرداخت مشترکین به پخش زنده نسخه از پادکست که بخشی از شمال استار, یک پروژه است که در حال حاضر بودجه در هر پادشاه خود توییتهایی در فوریه 2019. "ما قبل از این اعلام عمومی" پادشاه نوشت در ایمیل "ما می خواهیم اصلی شکست خدمه به ما بپیوندید."

اعلام جدید کمپین crowdfunding احیا شایعاتی که باید swirled در رسانه های اجتماعی از آن برای اولین بار راه اندازی شد که ستاره شمال بیشتر از یک پول-ساخت مانور از "به طور کامل مستقل unbought, unbossed شرکت رسانه ای با تمرکز بر آزادی" پادشاه وعده داده بود.

همچنین سوخت دیرینه اتهامات—در درجه اول ارائه شده توسط سیاه و عجیب و غریب مردمی, تقریبا تمام آنها در حال سابق خود برگزارکنندگان و همکاران و کارکنان و حامیان—که پادشاه به باد نامناسب و یا شکست خورده به حساب وجوه او مطرح شده به صورت های مختلف عدالت اجتماعی باعث می شود.

در حالی که آن را باید به ذکر است که هیچ کیفری یا مدنی اتهامات که تا کنون واصل شده در برابر پادشاه داستان—در کلمات از کارمندان سابق ستاره شمال—یکی از "خرابکاری خود" توسط او و "واقعا سایه لعنتی کسب و کار" با "دروغگو و تقلب."

'پرسش های که بی پاسخ مانده'

این #ShaunKingLetMeDown برچسب های تکراری توییتر روند موضوع است که اغلب استفاده می شود برای تگ موضوعات است که شمردن مسائل با بسیاری از پروژه های پادشاه اندازی fundraised سپس به طور ناگهانی تعطیل قبل از اتمام. این لیست شامل 2011 جمع آوری کمک برای بالا رفتن از کوه رها شده و چهار روز به آموزش در هر پادشاه خود کتاب; a 2014 جمع آوری کمک برای زندگی پادشاه اهداف دانشگاه و crowdsourced صندوق برای پرداخت نکاتی که منجر به شناسایی نئو نازی ها.

اعضای دادگستری هم ضد خشونت پلیس گروه King کشیده پلاگین در 2015, نوشته شده در نامه سرگشاده ای او را متهم به سوء مدیریت ناخالص. روز بعد اعضای گروه دیگر او با تشکیل شرکت های امضا شده خود را باز نامه ای مشابه اتهامات. در سال 2019 یک ائتلاف گسترده ای از فعالان از سازمان ها از جمله سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, حزب سوسیالیست ایالات متحده آمریکا, فرگوسن پاسخ شبکه و جانبازان از جنگ های خارجی امضا پست های برچسب #SitDownShaun بیان کرد که "در 4 سال گذشته پادشاه راه اندازی کرده است چند تلاش های همه از آن شکست خورده و یا پژمرده و بدون توضیح...هر یک از این تلاش ها تا به حال پولی قابل توجهی سرمایه گذاری از هر دو جامعه و خیرین با پرسش های که بی پاسخ مانده به این روز است."

در سال گذشته شاه در پاسخ به پایدار خواستار شفافیت بیشتر در اطراف شخصی خود را در امور مالی و جمع آوری کمک های مالی بالغ بر صدور 72 صفحه گزارش تهیه و تدوین یک "کارشناس بررسی پنل" ساخته شده از هفت نفر با کسب و کار و روابط شخصی او را که او می گوید جزئیات "هر پنی" او مطرح شده است و برای عدالت اجتماعی باعث می شود که قدمت آن به سال 2014 شکل او قرار می دهد در $34.5 میلیون.

"این سخت است برای تعیین کمیت و یا قرار دادن یک ارزش دلار در آنچه آنها انجام داده ایم اما من این کار را بدون تردید."

شان کینگ

اما بیشتر از آن پول $20.8 میلیون دلار است که بر اساس یک 2018 جمع آوری کمک های ایجاد شده توسط شارلوت و دیو pennsylvania, usa به نفع مهاجر گروه حمایت RAICES. در حالی که پادشاه ترویج جمع آوری کمک به پیروان خود را از طریق رسانه های اجتماعی "این قطعی نادرست است که هر گونه تقویت او مسئول مقدار پولی که مطرح شد" دیو pennsylvania, usa به من گفت. "ما به دنبال رشد بسیار دقت—من نموداری آن در برخی از موارد, لحظه به لحظه. ما باید تمام داده ها. این نیست به نظر من. آن را قطعا نبود او."

"ما تا به حال 22 داوطلب در اتاق نشیمن ما در یک نقطه" شارلوت, pennsylvania, usa به من گفت. "شان بود و نه یکی از آنها...هر فرد در نظر گرفتن اعتبار برای آن در تضاد است به آنچه که ما در تلاش بودند به انجام است."

در مورد Willners ادعای شاه می نویسد: "در این روز چندین کارکنان از RAICES کامل كلیك كنید دسترسی به Twitter و Facebook pages. آنها دوستان نزدیک من است. و آنها را با استفاده از صفحات صدها بار به تقویت بی شماری جمع آوری اعانه, دادخواست, اخبار و بیشتر. آنها را به حال دسترسی برای چندین سال در حال حاضر و با استفاده از صفحات من تقریبا روزانه است. آن سخت است برای تعیین کمیت و یا قرار دادن یک ارزش دلار در آنچه آنها انجام داده ایم اما من این کار را بدون تردید."

این است که اساسا یک تکرار از پادشاه پاسخ به سوالات مطرح شده توسط فعالان DeRay McKesson. اما با این حال نزدیک شاه به RAICES کارکنان جمع آوری کمک او ادعا می کند اعتبار برای بزرگترین در Facebook تاریخ به آن نقطه نیست راه اندازی شده توسط این سازمان و یا آن کارکنان اما Willners از طرف آنها. زمانی که من اشاره زد و دوباره پرسید: نظر پادشاه را پاسخ نمی دهند.

شاه هم در پاسخ به سوال من در مورد این گزارش حذف از یک $17,500 گرانت به عدالت هم ضد خشونت پلیس سازمان او منحل شده در سال 2015. شاه با اشاره به کمک مالی در این Facebook پست از 2015 و در ایمیل او فرستاده شده به عدالت هم اعضای هیئت مدیره همان سال است. پول بیشتر تأييد 2015 IRS پر از پروتئوس صندوق کمک مالی به سازمان است.

(پادشاه که در یک رسانه نوشته است که او هرگز در زمینه مالیات برای عدالت با هم "از آنجا که هر دلار بود که با توجه به آنلاین بازگردانده شد." IRS لغو آن مالیات معاف وضعیت در سال 2018 سه سال پس از این سازمان منحل شده بود توسط پادشاه است.)

پادشاه حسابرسان نوشت که زمانی که او به طور ناگهانی و یک جانبه توقیف عدالت هم در سال 2015 او "پرداخت 100 درصد از کمک های مالی ساخته شده است." اما یک نماینده از پروتئوس صندوق ارائه شده است که به $17,500 گرانت به من گفت که شاه هرگز بازگشت و آن پول است. و نه او ارسال موظف است گزارش توضیح میدهد که چگونه وجوه مورد استفاده قرار گرفت برای حمایت از عدالت کار می کنند. پادشاه نمی پاسخ به یک سوال در مورد آن اختلاف.

همچنین حذف شده از گزارش یک $10,000 اهدا شده به عدالت هم توسط David Heinemeier Hansson, یک عضو سابق هیئت مدیره سازمان است که او به من گفت: "تا به حال هیچ شباهتی به هر مشروع هیئت مدیره در نظر مسئولیت و بینش." Hansson استعفا از این سازمان در ماه نوامبر 2015.

"من می خواهم به می دانم که آن رفت" Hansson می گوید. "شان وعده داده شده من حساب هزینه. هرگز وارد شده است. من فقط آن را chalked تا,', خوب, خوب, من فقط نمی خواهید برای دریافت درگیر در دیگر که با او.' این بدان معنا نیست که باعث می شود که او را هل دادن نیست و شایسته حمایت است. این درست است که شاید او نباید از یک جمع آوری و یا برگزاری قللک."

پادشاه نمی پاسخ به یک سوال در مورد از دست رفته $10,000; در سال 2019 او نوشت که عدالت با هم بود "تجربی ایده راه اندازی شده در ایمان خوب است که من به سادگی نمی تواند به طور موثر مدیریت. من متعلق به بخش خصوصی این شکست و من علنا خود را شکست امروز."

"درس هایی که یاد گرفتم از کسانی که در اوایل شکست در 2014 و 2015 همان چیزهایی هستند که کار من در حال حاضر در املاک عدالت در ستاره شمال در عمل تایید شده و با ما تلنگر سنا مبارزات انتخاباتی بسیار موثر است."

با توجه به حسابرسان او انتخاب شده را از طریق منابع مالی خود را شاه دریافت کرد "به هیچ وجه جبران خسارت به طور مستقیم یا غیر مستقیم از ده ها میلیون دلار است که به او کمک کرده است به منظور بالا بردن برای خانواده ها در بحران در طول این پنج سال دوره ما نقد" غیر از "درآمد متوسط از $4,166 در هر ماه" از کار خود را با عدالت واقعی PAC. آنها همچنین نوشت که آنها "بررسی شان را پر اظهارنامه مالیاتی واصل به طور مشترک با همسر خود" برای یک دوره زمانی از جمله 2013—اگر براده مالیاتی که برای سال ها بدون توضیح حذف شده از گزارش خود را.

"تناقضات و دروغ تبدیل به واقعا روشن است. آن را فقط نمی اضافه کنید. "

DeRay Mckesson

اما مستقل تشکیل پرونده از همان سال برای HopeMob این سایت crowdfunding که شاه تاسیس شده در سال 2012 نشان می دهد که او پرداخت می شود بیش از $160,000 مالیاتی سال 2013 به عنوان مدیر عامل این سازمان نزدیک به 40 درصد از بودجه آن مطرح شده است که در سال. پادشاه نمی پاسخ به سوالات در مورد اختلاف بین IRS اسناد و بیانیه های قبلی است که به او پرداخت شده بود که پول "بیش از یک دوره از چند سال."

پادشاه ترویج و انتشار این گزارش در سراسر رسانه های اجتماعی از جمله با پرداخت تبلیغات در Facebook. زمانی که McKesson متهم پادشاه با استفاده از پول واقعی از عدالت تایید شده و اقدام PAC—بودجه است که "قرار بود به حمایت از انتخاب دادستان های سراسر کشور و مبارزه با نژاد پرستی بود"به پرداخت هزینه برای خود ارتقاء شاه را رد اتهام در طولانی مدت متوسط مقاله.

"آن 3 دلار و انجام شد تا در خطا" پادشاه نوشت. "آن متوقف شد بلافاصله هنگامی که آن را کشف شد. آن را پرداخت بلافاصله."

اما با توجه به Facebook صفحه شفافیت خلاصه که ارائه بالغ برای تبلیغ هزینه که دقیق نیست. در واقع این سایت را نشان می دهد وجود دارد سه نوع آگهی خرید و دو برای پرداخت توسط پادشاه واقعی عدالت تایید شده و یکی توسط خود عمل PAC—مجموعا حداقل $1,300. کسانی که نسبتا کوچک هزینه آگهی به همین دلیل است که به نظر می رسد عجیب و غریب که پادشاه را انتخاب کنید نه تنها به آدرس آنها در همه, اما همچنین به ارائه یک عمل متقابل است که به راحتی فروختن با کشف مدارک و شواهد. پادشاه نمی پاسخ به سوالی در مورد اختلاف.

"هنگامی که مردم در واقع تعامل با حقایق و سوال بپرسید به جای دفاع از گذشته حمایت شان از تناقضات و دروغ تبدیل به واقعا روشن است. آن را فقط نمی add up" McKesson به من نوشت. "در سازماندهی این مهم است که ما به این نوع از جامعه هدف ما برای ساخت یک اساسا ریشه در کاهش و نه افزایش آسیب برساند. این بدان معناست که اجازه می دهد مردم برای بهره برداری از بحران توسط بارها و بارها امیدوار کننده برای انجام کارها و پیروی از طریق."

سطوح تعارض'

به عنوان پادشاه خود گسترده پلت فرم را با توجه به نژادپرستانه و خشونت نادیده گرفته شده توسط رسانه های جریان اصلی او نیز متهم شده است از تبدیل زیر خود را—بیش از 4.5 میلیون پیرو در سراسر Twitter, Facebook و Instagram—در برابر مخالفان خود و مقابله به مثل اکثر شدت و علنا در برابر کسانی که بدون وسیله و یا منابع به مبارزه با عقب.

که به اتهام دست آورده کشش عمیق تر در سال گذشته هنگامی که پادشاه صادر طرح دعوی در دادگاه در برابر تهدیدات دو جوان, سیاه و عجیب و غریب از فعالان که می خواهم توییتی skeptically خود را در مورد جمع آوری کمک های مالی. بعد از منتقدان درجه اول در توییتر و در رسانه ها به نام خود تهدید صادر شده پس از این فعالان در حال حاضر حذف توییت خود شاه نوشته شده و طولانی عذرخواهی.

سال گذشته پادشاه عناوین ساخته شده زمانی که او misidentified قاتل Jazmine بارنز — 7 ساله دختر به قتل رسیده در آنچه در ابتدا به نظر می رسد به یک نژادپرست درایو توسط تیراندازی در یک صدای جیر جیر که ویروسی رفت. در حالی که شاه در نهایت پاک, پیام, انسان, خانواده, گفت, اخبار, خروجی است که تهدیدات خشونت آمیز ریخت و حتی پس از دو مظنون دستگیر شدند. مرد پادشاه به اشتباه شناسایی گزارش خودکشی در سلول خود را چند ماه بعد و پس از او شده بود زندانی نامربوط اتهامات عنوان شده علیه. همانطور که از نوشتن این پادشاه عمومی عذرخواهی کرد و یا ادعایش را پس گرفت در مورد قاتل هویت است.

"اگر این چیزی بود که اتفاق افتاده بود با راست کنار همه خواهد بود اشاره و تلاش برای کشف کردن که چگونه به گرفتن برخی از نوع از پاسخگویی."

Anoa Changa

به عنوان یک بالا مشخصات ساندرز قائم مقام این سال نقش او همچنین در سال 2016 پادشاه آمد زیر آتش بارها و بارها برای تبلیغ پیام های مشکوک صحت و قابلیت اطمینان. Rachel Maddow در زمان به توییتر برای بی اعتبار ساختن یک شنبه جیر از پادشاه این ادعا که میزبان MSNBC گزارش شده بود "چند عالیرتبه در حزب دموکرات در حال تداخل با مقدماتی برای متوقف کردن" ساندرز' کمپین." ("نه" Maddow پاسخ tersely. "من نمی گزارش چنین چیزی باشد.") یک ماه بعد پس از پادشاه تیز خواسته سناتور برایان Schatz — یک شرکت حامی ساندرز مدیکر برای همه عمل 2019 لایحه در مجلس سنا — اگر او به حمایت از گزاره های کنگره فرستاده کوتاه و مختصر پاسخ: "من نمی دانم چرا شما به tweeting مانند برخی از نوع مارپیچ اما من یک cosponsor از این لایحه است."

Anoa Changa یک وکیل مترقی podcaster و مردمی سازمان ساندرز کمپین 2016 ارائه pro bono راهنمایی حقوقی به یکی از فعالان شاه را تهدید به شکایت. Changa می گوید که پس از یادگیری پادشاه بود دوباره در نظر گرفته شده برای سال 2020 جایگزین نقش او نگرانی های مشترک با وینی وانگ, کمپین ارشد مشاور سیاسی.

"داشتن کسی رانش راه خود را آنقدر بالا است که عمیقا نگرانکننده به خصوص با سابقه روشن فعالان" Changa به من گفت. "فقط به خاطر مردم تا به حال آنچه به نظر می رسد نتایج خوب به این معنا نیست که ما هنوز نباید سوال روش آنها استفاده می شود برای دریافت وجود دارد به خصوص در این لحظه که ما باید مسائل را با دروغ و مطمئن شوید که ما در حال گرفتن محتوای خوب. اگر این چیزی بود که اتفاق افتاده بود با راست کنار همه خواهد بود اشاره و تلاش برای کشف کردن که چگونه به گرفتن برخی از نوع از پاسخگویی."

اما مجادلات در اطراف شاه انجام داده اند کمی به کاهش وضعیت خود را در میان بالا مشخصات تحسین است. سال گذشته او با افتخار جایزه در ریحانا Diamond Ball. خود واقعی عدالت تایید شده است در پشتیبانی بخشی Cari تن از Dustin Moskovitz یکی از Facebook سه موسسان که نام شما را نمی دانم. در ساندرز 2020 انتخابات ریاست جمهوری کیکآف رویداد در بروکلین پادشاه تحویل کلیدی. و کتاب اخیر خود, را, تغییر, ویژگی های یک مقدمه توسط ساندرز به عنوان به خوبی به عنوان درخشان blurbs از کنگره رشیدا Tlaib موسیقی مغول شانه شان "گرفتن" و ستاره فوتبال مگان Rapinoe.

"او تا به بسیاری از سیاه مشهور در هیئت مدیره که نیست به خصوص تماس های گرفته شده به جامعه فعال اما زمانی که پول مورد نیاز است آنها بیش از خوشحال به پرتاب پول در یک مشکل است. که فوق العاده است. من نمی خواهم که خیلی از ریحانا—او یک زن مشغول و من خوشحالم که خیلی از افراد مایل به قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود هستند" ایمانی گاندی وکیل و روزنامه نگار است که یکی از بزرگ ترین پادشاه منتقدان در رسانه های اجتماعی به من گفت.

"اما وجود دارد نیز سفید لیبرال ها که می خواهند به کسی یا چیزی است که آنها می توانند پول خود را (به عنوان اگر آن) دور شوی همه گناهان شما را و absolves شما را از هر گونه نیاز به انجام هر گونه انعکاس خود را به انجام هر کاری است که شما را در درک که شما نیاز به کمک به مردم در سطح مردمی نه فقط دادن پول به یک مرد است که شما احتمالا هرگز واقعا تحقیق. او باعث می شود سفید عامیانه احساس امن چون او نمی بپرسید هر چیزی از آنها علاوه بر دادن پول او به فروش می رساند wokeness به مردم است."

شاه همواره گفته است که او "هرگز دریافت, برگزار می شود, لمس کردن در اداره و یا حتی دسترسی به هر گونه پول من تا کنون مطرح شده" اغلب با اشاره به outsized جاه طلبی است که ضعف خود را اداری قابلیت های به عنوان زمانی که او گفت: روزانه وحش در سال 2015 که شاکیان "نیاز به درک که شکست نه تقلب." (به عنوان کسی که هرگز به پایان رسید پروژه کتاب که دوستان crowdfunded 10 سال پیش من درک کلی احساسات.)

"وجود دارد درگیری های ساخته شده را به آنچه که او انجام شده است. وجود دارد این عدم پاسخگویی به این خوبی تامین مالی پروژه هایی که لزوما تحویل می گوید:" Changa.

"راه اندازی سخت است. بسیاری از ما هر چند نمی تواند به انجام چندین راه اندازی و شکست و mismanage پول و یا پیچ مردم و نگه داشتن آن را انجام می دهند و سپس سیستم عامل ملی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. اما به دلیل آن کسی که سفید لیبرال های مورد علاقه, این یک داستان کاملا متفاوت است."

"من هرگز آن را انجام داده اند راه ما آن را'

همانطور که از نوشتن این ستاره شمال سایت امکانات دو پادکست های بازیگران, پادشاه, مارک های پوشاک برای فروش و اندک اصلی روزنامه نگاری. خروجی چهار ترین-دفعات بازدید: مقالات با توجه به آن صفحه اصلی — Jersey City, تیراندازی مشکوک مرتبط به عبری اسرائیلی جنبش بانکی در حالی که سیاه و سفید: بازیکن سابق NFL و کارمند بانک افشای نژادپرستی در جی پی مورگان مهاجرت گروه حقوق شکایت یخ برای بازگرداندن مهاجر Hotline فوتبال است گرفتار نژاد پرستی در سراسر جهان و برزیل از این قاعده مستثنی است — تمام شد منتشر شده در ماه دسامبر گذشته.

با وجود پادشاه را ارتقاء سایت و پول آن را مطرح یک جستجوی گوگل برای "ستاره شمال" نشان می دهد که آن را در پایین صفحه دوم نتایج پشت سر نزدیک به یک دوجین مقالات درباره ستاره قطبی و نتایج جستجو برای ستاره شمال, صندوق "یک عدالت اجتماعی صندوق است که پشتیبانی مردمی سازماندهی رهبری جوامع رنگ" ستاره شمال گروه برنامه ریزی مالی شرکت و ستاره شمالی گی "یک جایگزین به مدرسه که در آن نوجوانان, یادگیری در راه است که آنها را مناسب بهترین."

"راست [را] از دروازه ما به سرعت متوجه شدند که آن را بیش از حد برای ما کارکنان جدید در کشورهای مختلف به مدیریت" پادشاه ایمیل فرستاده. "دوباره تقریبا هر مشاور ما گفته بود تیم ما نیست برای شروع این شرکت با یک دفتر در کشورهای مختلف. ما آن را به هر حال. آنها به شدت توصیه ما به نمی که تا زمانی که شرکت ما بود و چند سال. آنها حق داشتند. آن را فقط بیش از حد سخت برای مدیریت... ما در حال حاضر نوشته شده است نزدیک به 2000 مقاله از ده ها تن از نویسندگان ما در سال اول و تا به حال بسیاری از موفقیت با ما, پادکست, اما اگر من می تواند آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره, من هرگز آن را انجام داده اند راه ما آن را انجام داد. ما باید شروع با فقط یک بخش آن را به میخ بود و به طور کامل آن را به میخ و از آنجا بزرگ شد."

پادشاه از بنیانگذاران بنیامین دیکسون با توجه به متعدد کارمندان سابق بود صمیمانه متعهد به شمال ستاره مترقی سیاسی چشم انداز فراتر از کلیک و امثال آن ممکن است جلب. در واقع دیکسون پیش بینی کرده بود که "طرح" برای ستاره شمال سال قبل از این شرکت راه اندازی شد اما فاقد نام به رسمیت شناختن و سرمایه به پروژه اتفاق می افتد.

"مردم نمی خواهند به صندوق ما همان راه است. ما در حال پایین کشیدن تجاري دام پول خانه" Changa که آورده بود به عنوان مشاور در پخش اخبار است که هرگز اتفاق افتاده است به من گفت. "در دامنه مستقل چپ رسانه های شما دیدن چیزهایی مانند اکثر گزارش یا دیو Pakman یا تام هارتمن. آن را بسیار سفید و بسیار مرد. ما شاهد یک نیاز واقعی برای ترقی خواهان به گفتگو در مورد مسائل سیاسی در زمینه. این چیزی بود که برای سال های سال است که بن شده بود در تلاش برای به دست آوردن زمین. و در نهایت او تا به حال طراحی و توسعه یک رابطه با شان."

پادشاه جمع آوری کمک های مردمی کمک ارائه پول برای کسانی که جاه طلبی. این crowdfunding فاز بود به دنبال ساخت شمال ستاره آتلانتا استودیو و توپی. اوایل تکرار ستاره شمال سایت شامل تصویری از صدا ساخته شده در کنار به رخ کشیدن "ما خریداری شده و به طور کامل بازسازی خود ما استودیو تلویزیونی به طوری که ما می تواند به پخش اخبار به شما روزانه است."

اما پادشاه به گفته یکی از کارکنان سابق من با صحبت که شد آشنا با ستاره شمال باطن یک جانبه تصمیم گیری ساخته شده در چیزهایی که او می دانستم که کمی در مورد. "او نمی ارائه توضیحات" این کارمند به من گفت. "فقط به طور کلی او باعث می شود تصمیم گیری و همه تصدیق به آن را تعمیر کنند."

"که در آن نقطه ما دیگر اعتماد صحت این تلاش است."

یک کارمند سابق ستاره شمال

وب سایت محاصره شد با مشکلات از همان ابتدا. در نوامبر سال 2018 در حالی که این پروژه هنوز crowdfunding قبل از راه اندازی سایت رسمی شاه با ارسال نامه مالی بنحوی که نیروهای تاریک شد و در حال حاضر در تلاش برای آن را به پایین نوشته "ما تحت حمله در تمام طول روز با هکرها عمدا توفنده وب سایت با حملات DDOS 4 زمان های مختلف... به وضوح به مردم می دانیم آنچه که ما در حال ساخت است که به ایجاد یک تأثیر عمده ای."

اما با توجه به دو نفر آشنا با سایت باطن و مسائلی که گرفتار آن معنیداری در خارج از حملات. مشکل این بود که این سایت جنس بنجل ساخت و ساز.

همراه با یک میزبان از مسائل کوچکتر بود و هیچ راهی برای اعضا به تنظیم مجدد رمز عبور خود را, اعضای, بودند گاهی اوقات دو متهم undercharged یا نه متهم در همه مسائل نیاز به ثابت رفع یکی از کارکنان سابق گفت. با توجه به این که همان کارمند وجود نداشت و شرایط شکل یک مشکل جدی برای یک شرکت است که جمع آوری پول از مردم از طریق کارت اعتباری. پادشاه پاسخ نمی دهند که من او را در مورد این.

زمانی که تست بتا ستاره شمال برنامه به پایان رسید در ماه آوریل گذشته King—ارتباط بین شرکت در آن پیمانکاران و داخلی خود حمایت کارکنان—نادیده گرفته شده برای اطلاع رسانی به هر دو و آن پایه مشترک و خود کارکنان که پس از آن تا به حال برای پاسخ به شکایت از اشتباه کرد. برای بیش از یک سال وجود دارد هیچ برنامه برای North Star را که یکی از قطعات کلیدی وثیقه وعده داده شده در طول مرحله جمع آوری کمک. پادشاه گفت: من در اوایل ماه آوریل که نسخه های جدید از هر دو آی فون و آندروید برنامه بودند "در انتظار تصویب در هر فروشگاه App." ستاره شمال برنامه شد در نهایت در دسترس در اواخر ماه مه.

حدود یک ماه بعد از نسخه بتا از این برنامه کشیده شد و یک باطن مشکل منجر به بسیاری از مشترکان بودن undercharged و یا اتهام نیست در همه. هنگامی که خطا بود پادشاه بود و توصیه می شود توسط کارکنان پشتیبانی به اتهام کسانی که مشترکین قبل از ارسال یک ایمیل درخواست اجازه صریح و روشن. دلایل وجود دارد که برای جلوگیری از باز شدن ستاره شمال به حقوقی خطر—از اعضای تا به حال از لحاظ فنی و نه توافق به هر شرایط و برای جلوگیری از blindsiding کاربرانی که ممکن است از لحاظ مالی آمادگی برای یک تصادفی شارژ در تاریخ آنها تا به حال برای برنامه ریزی.

"من تا حدودی سرمایه گذاری در, عضویت, جامعه ما, چون من می خواهم برقراری ارتباط با آنها و شنیدن داستان های مردم" یک کارمند سابق به من گفت. "مانند" من یک دانش آموز هستم من زیادی ندارد اما من می خواهم برای حمایت از این شود.' و یا یک عضو که تا به حال به انصراف از آنجا که خانه های خود را سوزانده و آنها را به خانه جدید منتقل و چند ماه بعد آنها را دوباره. من می خواستم برای محافظت از شمال استار, اما من هم احساس مانند آن را من مسئولیت برای مراقبت از عضویت خود را."

فقط بعد از 4 بعد از ظهر روز جمعه قبل از آخر هفته روز یادبود 2019 در برابر مشاوره از کارکنان خود را—و بدون دانش خود را کارمند می گوید—پادشاه ارسال ایمیل انبوه از کارکنان پشتیبانی حساب اطلاع رسانی به کاربران از آنها شارژ خواهد بود به گفته یکی از کارکنان سابق. در میان دریافت کنندگان بودند حدود 1 ، 000 نفر که در حال حاضر لغو شده خود را در قسمت عضویت. زمانی که عصبانی شکایت broadsided حمایت از کارکنان در راه خود را به درب برای تعطیلات ("برخی از آنها cussing," کارمند به یاد می آورد) کارمند التماس کرد با شاه به ارسال یک ایمیل به مقابله با این حرف اول و امیدوار است که حمایت از کارکنان خواهد بود در تماس با اعضای برای دریافت مجوز ،

شاه با ارسال یک شرمندگی ایمیل پیگیری از خود "شخصی" حساب نوشتن "تیم ما فقط فرستاده شدن ایمیل زیر در مورد ما با نام تجاری جدید سیستم پردازش پرداخت...اما من می خواستم برای نوشتن به شما به شما اجازه می دانم که من پرسیدم این تیم برای نگه داشتن در هر گونه اتهامات عنوان شده برای پرداخت های از دست رفته تا زمانی که ما تایید می کنند که شما به طور مستقیم تایید شارژ از دست رفته. دوباره اتهامات ساخته خواهد شد بدون ابراز اجازه." حمایت کارکنان احساس پادشاه پرتاب کرده بود و آنها را زیر اتوبوس, اما احساس تصمیم به برگزاری یک پیروزی کوچک. کمتر از یک هفته بعد بدون هیچ گونه هشدار پادشاه رفت جلوتر و به اتهام کسانی که عضو حساب.

"که در آن نقطه" کارمند به من گفت: "ما دیگر اعتماد صحت این تلاش است."

خواسته در مورد این حادثه شاه نوشت:"در ماه مه گذشته شرکت ما انتقال از یک شرکت پردازش پرداخت را به دیگری. آن را شگفت آور دشوار است و clunky مهاجرت روند. من با مشورت تعدادی از کارشناسان در این زمینه در چگونگی انجام آن — از جمله بهترین شیوه ها در فضا است. هنگامی که ما متوجه است که برخی از مشتریان نمی شد متهم خود را برای هزینه های ماهانه ما ساخته شده این هزینه به عنوان به زودی به عنوان ما می تواند. دوباره ما شرکت کوچک زندگی ماه به ماه بدون خارج سرمایه گذاران. ما تنها درآمد که در آن زمان ما بود هزینه های ماهانه."

'بهترین خود را سیاه و سفید خود

در دسامبر 2018 ربکا أزور و والریا Sistrunk استخدام شده بودند به لنگر شمال ستاره فیلم نمایش اخبار "ستاره شمال امروز." برای هشت هفته قبل از راه اندازی تحت دیکسون جهت آنها شات ساختگی قسمت پخش شد که پس از آن به نیویورک برای بررسی توسط پادشاه که آنها می گویند هرگز بازدید آتلانتا استودیو در طول اشتغال خود را. أزور می گوید که در حالی که دیکسون "انجام شد شش شغل" شاه—با وجود inexpertise در صدا و سیما—صرفا فرستاده می شود بسیار مهم و مبهم و بی اعتنا انتقادات کار خود را از طریق او از بنیانگذاران به ندرت در برقراری ارتباط با مجریان به طور مستقیم و یا پاسخ به سوالات خود را. هر دو می گویند شاه خواستار تغییراتی که متفاوت با روز درخواست خروجی به مراتب فراتر از بودجه و قابلیت های کوچک understaffed پاره پاره ،

"من حدس می زنم آنچه که واقعا خسته کننده برای من این بود که شان به حال بسیاری از انتظارات غیر واقعی" Sistrunk سابق اخبار لنگر به من گفت. "او تا به حال این اسکلت خدمه اما می خواستم به این شبکه کابل نشان می دهد. هیچ کس نمی تواند دلیل با او و یا به او توضیح دهید که انتظارات بیش از حد بالا است. آن را تقریبا مانند خرابکاری."

"او با ارسال یک ایمیل به ما و گفت:" من نمی دانم که شما بچه ها [هستند] نه درست بودن خود را. فقط به یاد داشته باشید برای شما بهترین سیاه, خود'" أزور به من گفت و اشاره کرد که او را دیدم پیام به عنوان یک درخواست به یک کلیشه "blacker" نسخه ای از خود را دارند. "ما همه آن را در بر داشت توهین آمیز است. در پایان روز من کد سوئیچ تمام طول روز. من می توانم از اینجا وجود دارد. زمانی که من فراموش کار من من فراموش کار من. دوره. اما در حال حاضر شما به من گفتن بود من بهترین سیاه, خود ؟ چه معنا است ؟ من مانند " لطفا نیست. شما در حال طرح ریزی. ما سیاه و سفید است. متوقف شود.'"

من از شاه چه منظور او در پیام خود که شامل خط "بود بهترین, البته, اما بهترین خود را سیاه و سفید خود را." پادشاه پاسخ داد: "من تا به حال چند گفتگو با کارکنان ما در مورد چگونه بودن سیاه و سفید در سفید تحت سلطه سفید متعلق به سفید مدیریت فضای رسانه اغلب بدان معنی است که در حال 'حرفه ای' به معنای خروج از عناصر متعدد خود سیاهی و فرهنگ در درب. که در ایمیل, و بیش از سال گذشته و من همچنان به برقراری ارتباط به کارکنان ما است که 95 درصد سیاه پوست و لاتین و 65 درصد زنان است که ما لازم نیست که به انجام است که در ستاره شمال. ما می توانید صحبت با زبان ما با ما واژگان است که ما می توانیم با استفاده از داستان ها و تصاویر است که ما می توانید صحبت با ما طیف گسترده ای از احساسات از خشم به شادی و انجام این کار بدون تردید."

أزور و Sistrunk از کار اخراج شدند در ژانویه 2019 قبل از North Star حتی راه اندازی شد. دوم تکرار روزانه, اخبار, نشان می دهد, شرکت میزبانی دیکسون و محلی آتلانتا اخبار شکل JaQuitta ویلیامز شروع تست شاخه فقط بعد از این سایت رفت و زندگی می کنند. یک گروه جدید از تولید کارکنان آورده بودند. عایشه وستبروک یکی از این کارکنان جدید می گوید: شاه نبود, همراه با ارتباطات ضعیف و بی توجهی به انتقادات و پیشنهادات ایجاد یک فضای "سردرگمی است." یکی دیگر از کارکنان سابق به من گفت که پس از پادشاه خود را راه اندازی پادکست در مارس زیادی از توجه خود را منحرف شد از ستاره شمال به انفرادی خود را تولید.

"همه معتقد بودند در آنچه که ما در تلاش برای انجام" وستبروک به من گفت. "من فکر می کنم اگر شان شده اند وجود دارد می شده اند در حال حاضر من فکر می کنم این امر می شده اند خیلی بیشتر موثر است تا آنجا که قادر به انتخاب کردن آنچه در آن است که او مایل دیده می شود و چه نوع از داستان [او] می خواستم به گفت و واقعی نگاه و احساس نشان می دهد."

حداقل در اواخر ژوئن 2019, ستاره شمال, سایت دروغ شامل پیام "ما اولین پخش تلویزیونی در استودیو است که بعد از امروز!" این نسخه دوم از این اخبار نشان می دهد و یک برنامه ریزی docuseries scrapped قبل از آنها تا کنون پخش شده و بیشتر مربوط به کارکنان گذاشته است.

چندین کارمندان سابق به من گفت که در طول این دوره دیکسون سرنگون شد توسط شاه و محدود با یک NDA به عنوان بخشی از حل و فصل کرد. (دیکسون کاهش یافته است به نظر برای این مقاله گذشته از به طور خلاصه با استناد به "تفاوت های خلاق" خود را برای خروج و پادشاه نیست پاسخ به یک سوال در مورد شرایط خروج خود را.)

گرگ R. Jackson که جان سالم به در برد که برش می گوید که در تابستان 2019, The North Star پرواز او و یکی دیگر از تولید کارمند به نیویورک است. دو وظیفه شد با ایجاد یک دوربین راه اندازی پادشاه پادکست استودیو که اجازه می دهد ستاره شمال مدیر عامل به تنهایی ضبط پادکست خود را ساخته شده است. این برنامه جدید مفهوم—پخش نسخه از پادشاه پادکست شکست—اساسا این پروژه پادشاه در حال حاضر در حال جمع آوری کمک های مردمی برای. ظرف سه ماه از جکسون بازگشت به آتلانتا او و وستبروک هم بود گذاشته فقط روز قبل از آنها خود را می گویند مزایای مراقبت های بهداشتی به علت ضربه در. مثل همه اما یکی از ستاره شمال کارکنان من صحبت کرد و به آنها گفت: من به آنها گفته شد که قطع بسته شد, مشروط به امضای NDAs.

"وجود دارد بسیاری از مردم هستند که فرهنگ کرکسهای که می گویند که آنها در حال انجام مسائل برای بهبود مردم است. اما واقعا این است که چقدر به شما پرداخت صورتحساب خود را."

عایشه وستبروک

"این فقط یک کمی عجیب و غریب است. ما فقط به پایان رسید مدارک ما برای دریافت مزایای پزشکی به معنای واقعی کلمه شاید که جمعه قبل از ما رو گذاشته" جکسون به من گفت. "پس از من گذاشته من دستور داده است که ما می تواند برخی از اضافی پرداخت اگر ما امضا برخی از مقالات و من کاهش یافته است که دلیل من احساس می کردم که" چرا من باید ثبت نام برخی از مقالات برای 2000 $و یا هر چه که بود برای من آزادی بیان? چه شما در حال تلاش برای پنهان کردن؟' من هیچ چیز منفی در مورد می گویند [شاه] به عنوان یک فرد اما راه او به کار گرفته کسب و کار کمی عجیب و غریب به من."

"این فقط یک دسته کامل از واقعا سایه لعنتی, کسب و کار چیزی است که احساس" یکی دیگر از سابق کارمند به من گفت. "من وعده داده شده بود, بهداشت و درمان, و من هرگز دریافت بیمه بهداشت و درمان. من شروع به پرسیدن, 'گوش دادن زمانی که این اتفاق افتاد ؟ آیا شما با رفتن به بازپرداخت من برای هزینه داشتن برای دریافت بیمه بهداشت و درمان?' من فکر می کنم من تنها کسی که هر گونه پول برای هزینه های مراقبت های بهداشتی پس از دفاع برای ماه."

پادشاه رد هر گونه ارتباط بین اخراج و مزایای بهداشت و درمان, نوشتن "یکی نیست که هر چیزی برای انجام با دیگر. ما باید بیشتر افراد تحت پوشش بیمه درمانی ما در برنامه 100 ٪ از کارکنان ما از ما تا کنون در 1 سال سابقه جوان ما شرکت. در واقع هر زمان ما اجازه دهید یک کارمند رفتن ما ارائه حداقل 1 ماه از قطع و باید تحت پوشش بیمه درمانی تا 3 ماه دیگر برای کارکنان چند که ما اجازه رفتن. هر کارمند از ستاره شمال است که هزینه کامل از سلامت خود بیمه پرداخت شده برای آنها و خانواده خود را. ما نیز باید قوی پرداخت مرخصی استعلاجی سیاست, تعطیلات, سیاست روز, سلامت روان, سیاست روز, و بیشتر."

پادشاه پاسخ نمی دهند وقتی که من پرسید که اگر قطع بسته شد, مشروط به امضای NDAs.

"وجود دارد بسیاری از مردم هستند که فرهنگ کرکسهای که می گویند که آنها در حال انجام مسائل برای بهبود مردم" وستبروک به من گفت هنگامی که ما صحبت کردیم. "اما واقعا این است که چقدر به شما پرداخت صورتحساب خود را."

فقط بودجه نفس خود را در این نقطه'

با توجه به أزور زمانی که شایعات در ظاهر یک ماه پس از راه اندازی است که ستاره شمال دچار مشکل شد و در حال حاضر وجود داشته است اخراج, پادشاه, پرواز به آتلانتا دفاتر نادر دیدار و صحنه این عکس با باقی مانده کارکنان. همان روز ستاره شمال حساب توییتر ارسال یک پیام خواستار گزارش "ساختگی" و بیان "از آنجا که از حمایت سخاوتمندانه از حدود 30,000+ اعضا و حمایت های متعدد سرمایه گذاران فرشته — @TheNorthStar دارای ذخایر نقدی به صندوق عملیات ما به 2020."

اما حدود چهار ماه بعد از آن بقیه آتلانتا کارکنان گذاشته شد بدون هشدار و دفاتر بسته شده است. تعدادی از کارکنان به من گفت که این کاهش به خصوص تعجب آور از کارکنان گفته شده بود این شرکت آماده سازی خود برای عضویت فشار فقط به عنوان پادشاه می گوید مشترکان بالقوه در این جمع آوری کمک تصویری که باقی مانده در ستاره شمال سایت تا اواخر ماه نوامبر پس از آتلانتا دفاتر بسته شد.

"ما این بود تنها بزرگترین هزینه هم ماهانه و کل هزینه" شاه نوشت: من در مورد آتلانتا دفتر "و ما مجبور به اتخاذ یک تصمیم دشوار به آن نزدیک است. من فکر نمی کنم ما می تواند جان سالم به در برده ام یک ماه دیگر به حال ما نمی شود."

پادشاه ادامه داد: "زمانی که ما راه اندازی ستاره شمال ما پس بدون $1 در شروع تا کمک های مالی و یا هر گونه وام و یا کارت های اعتباری است. که برای تلفن های موبایل شریف. آن بزرگوار است. اما در نهایت ما در تلاش برای ساخت سیستم های سازه ها و زیرساخت تیم کارکنان به مدیریت سه بخش جداگانه از, مقالات پادکست و ویدئو در سال 1. آن را تقریبا به کشته شدن این شرکت به سعی کنید به آن را انجام دهد."

"من برای او آرزوی بهترین ها, اما من می خواهم هرگز گمراه شدن توسط کسی در رسانه های اجتماعی دنبال هرگز دوباره."

گرگ R. Jackson

اما فقط چهار ماه قبل از خاموش کردن عملیات در آتلانتا شاه بود توییتی که این شرکت تا به حال بیش از 28000+ اعضای هیات موسس" امضا برای اشتراک ماهانه از 5 دلار در هر ماه برای دانش آموزان و 10 دلار و برای عموم مردم هر چند از کارکنان سابق به من گفت اکثر مشترکین پرداخت "حداقل 10 دلار در ماه است." حداقل 28,000 اعضای دانشجو خواهد به این معنی است که ستاره شمال بود در آوردن $140,000 یک ماه برای یک شرکت فقط با "22 کارکنان تمام وقت" در هر پادشاه خود tweet—به جای "50 کلاس جهانی روزنامه نگاران و کارکنان" وعده داده شده در طول جمع آوری کمک های مالی.

در آوریل پادشاه ایمیل من که در زمان عضویت سطوح در حال حاضر در "حدود 12000" و "متوسط عضو است که در حال حاضر [کمک] در $5 سطح" در هر ماه. که درگیری با اطلاعات در ستاره شمال سایت که هنوز سیاهی "بیش از 25 ، 000 اعضای" و همچنین جمع آوری کمک نامه پادشاه فرستاده فقط دو هفته قبل از مکاتبات خود را با من در آن او اظهار داشت که "ما به طور متوسط عضو می دهد در $25 سطح ماه."

اگر چه پادشاه گفت: "در ایمیل به من دقیق است که به این معنی است که ستاره شمال کشیدن در حداقل 60 ، 000 دلار در ماه است. اگر چه او گفت: در جمع آوری کمک های مردمی حرف دقیق است که به این معنی است که ستاره شمال کشیدن است در $625,000 یک ماه.

این شرکت در حال حاضر در استخدام فقط 14, کارکنان, پادشاه نوشت من. یکی از این کارکنان به نظر می رسد همسر پادشاه, رای پادشاه آنها ستاره شمال سایت در زمان های مختلف دارای گوناگون شناسایی شده به عنوان شرکت افسر ارشد عامل و خود را به عنوان مدیر عملیات.

"او به نظر می رسد واقعی و تمام چیزهای که اما شما بروید از مردم چگونه با شما رفتار نمی آنچه آنها می گویند و یا چگونه آن را به نظر می رسد در IG چرا که من می تواند رنگ خودم به عنوان یک انسان در IG هم" جکسون به من گفت. "شما می دانید آنچه در آن همه جوش پایین به? چگونه شما رسیدگی به مردم است که به شما خود را تمام ؟ من برای او آرزوی بهترین ها, اما من می خواهم هرگز گمراه شدن توسط کسی رسانه های اجتماعی زیر و تمام چیزهای که هرگز دوباره."

"شان و کلمه "پاسخگویی' هرگز به نظر می رسد در همان جمله" ستاره شمال سابق Editor-In-Chief, Keisha N. Blain—که یکی از کارکنان سابق به من گفت: شاه سرسخت متحد در شرکت—نوشت: در یک صدای جیر جیر موضوع. "بسیاری از مردم به من هشدار داد در مورد او و من گوش نکرد. اما من یاد گرفتم که از طریق تجربه — نه شایعات یا كنايه اما تجربه زندگی واقعی با یک دروغگو و یک تقلب است."

Blain رفت و به نوشتن است که او "به فکر مسائل مالی زمانی که من نوشت: جیر (بعد از او تا همیشه قاب شده آنها را به عنوان شایعات و حقایق)" و افزود که "چیزی برای جشن گرفتن در مورد همکاری من با شان و ستاره شمال. این یک f*cked up وضعیت از ابتدا تا انتها. مقدار زیادی وجود دارد من به سادگی نمی توانم بگویم چون من امضا NDA. من فقط داشتن من گه و تلاش برای انجام بهتر و حرکت رو به جلو است. که تمام است."

Blain کاهش یافته است به نظر این مقاله با استناد به فوق NDA اما نوشت: "من به سادگی تایید می کنند که من دیگر در ارتباط با ستاره شمال و عمیقا تاسف قبلی من با همکاری شان پادشاه است." پادشاه نمی پاسخ به سوالات در مورد خروج.

دو سابق آتلانتا کارکنان من صحبت کرد و با ابراز شگفتی است که پادشاه جدید جمع آوری کمک های مردمی اعلام شامل به رخ کشیدن است که "ما تا به حال اجازه دهید به یک کارمند بروید و یا حتی کاهش ساعت" که او ممکن است به معنای به عنوان یک مرجع به این بیماری همه گیر کوروناویروس. اشتراک دلار کینگ نامه وعده اهدا کنندگان بالقوه خواهد شد "اجازه می دهد تا ما را به نگه داشتن کارکنان ما و حتی استخدام کارکنان جدید که از کار اخراج شده از شرکت های دیگر بیش از این ماه گذشته."

"شان دروغ آشکار زمانی که او می گوید او نیست اخراج هر کسی" أزور به من نوشت. "او را از طریق رفته سه تیم مختلف در یک سال و من می توانم به شما تضمین می کنند که نه تنها کسی که برای او کار می کرد در شمال ستاره یک چیز مثبت برای گفتن در مورد او به عنوان یک رهبر فعال و یا تاجر. در حال حاضر او را به جمع آوری کمک های مردمی و در عین حال دوباره برای چیزی که او وعده داده شده برای تحویل سال پیش. شان این است که واقعا فقط بودجه نفس خود را در این نقطه است."

'یک فرصت از دست رفته'

در علاوه بر این به جدید خود را Patreon—که در حال حاضر بیش از 2,200 مشترکین—و هفتگی پخش زنده, پادشاه خود را اعلام کرد COVID-19 کمک به تیم ملی در اواسط ماه مارس. با احتیاط شکاکان و منتقدان توییتی خود سوء ظن است که این پروژه یک کلاهبرداری دفع طرفداران بالقوه.

شاه در مقابله با کسانی که اتهامات از طریق رسانه های اجتماعی به tweeting که او هیچ coronavirus جمع آوری کمک و COVID-19 کمک به تیم ملی است و نه به طور مستقیم تهدیدی کمک های مالی. اما یک مارس, جمع آوری اعانه, نامه ای برای پادشاه عمل PAC اشاره کرد و هدف آن را به "بالا بردن 28000 دلار در پنج روز آینده" تا حدودی به کمک "مردم نیاز به با توجه به COVID-19." پادشاه نمی پاسخ به یک سوال در مورد عمل PAC جمع آوری کمک های مالی تماس بگیرید و چگونه است که مربوط به کمک به تیم ملی.

دو ماه پس از راه اندازی آن پادشاه COVID-19 کمک به تیم ملی است و فقط تحت 400 پیروان توییتر و احتیاطی نظرات خود در Facebook صفحه توضیح 2.1 امتیاز. اما در Instagram, پروژه انباشته از بیش از 30 ، 000 پیروان با اشاره به پایدار قدرت پادشاه پلت فرم با وجود همه انتقادات.

"شما نامگذاری چیزی پس از فردریک داگلاس را ستاره شمال—که pinnacle" Changa به من گفت. "چیزی وجود دارد به طوری موذی مورد فقط مصرف میراث جنبش روزنامه نگاری. هنگامی که ما واقعا نگاهی به ایدا B. چاه در Frederick Douglass, شیکاگو مدافع, آمستردام اخبارما سابقه بسیار و تعالی در این خط و ما فاقد گفتمان سیاسی و تفسیر از طریق این خاص مترقی لنز است که در اطراف محور سیاهی. و این چنین یک فرصت از دست رفته."

در یک Instagram تصویری ارسال شده در اوایل ماه مه در مورد کار خود را جلب توجه به Arbery را قتل شاه گفت که مردم سوال یکپارچگی خود را "تنش از خانواده های قربانیان [او] دعوا است."

در نوشته نظر ارسال شده با تصویری که شاه اظهار داشت که "من فکر نمی حقوق و دستمزد" در عمل تایید شده. "من پول را برای تغذیه خانواده در چهار راه اصلی. 1) از شرکت رسانه ای من تاسیس 2) از کتاب می نویسم 3) زبان درگیری و 4) مشاوره کار می کنند."

او ادامه داد: "من هرگز دریافت یک پنی من مطرح شده برای خانواده ها و یا باعث می شود. به من می گویند باید آشکار و بی اساس دروغ است.

"لطفا می دانم که من در پاسخ به این اتهامات نه برای متنفر اما برای شما به دانستن و درک مقدار فکر و تلاش است که می رود به این کار می کنند. عمل PACs براده عمومی هستند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب