Rohingya پناهندگان فرستاده شده به سیل خیز بنگلادش جزیره پس از ماه ها در دریا

پس از تبدیل دور توسط مالزی, حداقل 500 Rohingya پناهندگان در مواجهه با آزار و اذیت در میانمار را صرف دو ماه در

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

پس از تبدیل دور توسط مالزی, حداقل 500 Rohingya پناهندگان در مواجهه با آزار و اذیت در میانمار را صرف دو ماه در دریا. در حال حاضر یک قایق از 29 نفر شده است فرستاده می شود به یک "غیرقابل سکونت" بنگلادش جزیره است.

حداقل 29 Rohingya پناهندگان مسلمان از یک قایق ماهیگیری را به جزیره ای در جنوب بنگلادش, مقامات گفت. این قایق که ممکن است شناور به مدت دو ماه بود ره با یک کشتی نیروی دریایی که حمل و نقل قایق و پناهندگان به Bhasan کاراکتر جزیره است.

پناهندگان از جمله 15 نفر زن و شش فرزند در تلاش بودند به زمین در شهرستان کخس بازار سر از بنگلادش پناهنده امداد کمیسیون گفت: آلمان DPA news agency.

"آنها خواهد شد و در ابتدا تحت نیروی دریایی بازداشت در جزیره تا زمانی که این کمیسیون به طور رسمی مسئولیت" گفت: Mahbub علم Talukder. به عنوان رئیس بنگلادش پناهنده استراتژی او نظارت بیش از 1 میلیون Rohingya پناهندگان مسلمان در اردوگاه های واقع در جنوب شرقی کخس بازار منطقه است.

بیشتر بخوانید: ارتش میانمار بلوک آنگ سان سو چی پیشنهاد برای کاهش قدرت نظامی

گروه های حقوق بشر می گویند این پناهندگان در میان 500 که صرف ماه در دریا بعد از اینکه بارها و بارها دسترسی به مالزی و کشورهای دیگر در منطقه است. مالزی دارای مرزهای خود را بسته به پناهندگان در طول coronavirus همه گیر ترک Rohingya مردم فرار از آزار و اذیت در میانمار گیر در دریا.

این جزیره امن است ؟

جزیره Bhasan کاراکتر برای اولین بار شناور توسط مقامات بنگلادش به عنوان یک محل برای اسکان پناهندگان در سال 2015. ایده این بود که با انتقاد از سازمان ملل و دیده بان حقوق بشر.

این جزیره شده است به عنوان "غیرقابل سکونت" توسط سازمان ملل متحد در گذشته است. ظاهر می شود از اقیانوس ها کمتر از 20 سال پیش گل و لای جزیره در حال حاضر هیچ ساکنان. بنگلادش می گوید که آنها مسکن ساخته شده برای 100.000 پناهندگان.

این گروه خواهد بود که برای اولین بار برای پناهندگان قرار دارد. غذا و یک تیم از 10 پلیس در راه خود را به نگاه پس از boatload.

ادامه مطلب: میانمار را Rohingya rebels - آنچه شما باید بدانید

Rohingya مردم را تجربه کرده اند قومی و آزار و اذیت مذهبی در میانمار برای چند دهه. Rohingya پناهنده شده اند در آینده به بنگلادش پس از سال 2017, زمانی که نظامی در بودایی-اکثریت میانمار آغاز شد سخت سرکوب مسلمان ، آنها به رسمیت شناخته شده به عنوان شهروندان میانمار ارائه آنها بدون تابعیت.

اد/mm (AP dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن