Sky Studios بدست سهم اقلیت در قایق داخل کشتی بازرگانی تصاویر

Sky Studios, آسمان, اروپا گسترده توسعه و تولید بازوی امروز اعلام کرد که آن را به دست آورد سهام اقلیت در قایق د

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

Sky Studios, آسمان, اروپا گسترده توسعه و تولید بازوی امروز اعلام کرد که آن را به دست آورد سهام اقلیت در قایق داخل کشتی بازرگانی, تصاویر جدید مستقل تولید شرکت متخصص در تلویزیون درام.

تصاویر بزرگترین قایق داخل کشتی بازرگانی تاسیس شد در سال گذشته توسط LA-مدیر بر اساس تولید کننده Julie Anne Robinson و سابق ITV کمیسر ویکتوریا Fea. رابینسون به کارگردانی هر دو تئاتر و برنده جایزه تلویزیون نشان می دهد در بریتانیا (بلکپول, پایین آمدن از کوه) قبل از حرکت به LA. او prolifically در سراسر کمدی و درام به عنوان مدیر (پرستار جکی, Orange is the New Black, فضل & فرانکی خوب محل) و تولید کننده از جمله 13 شبکه خلبانان و آوردن هفت سری به هوا. او همچنین کارگردانی استودیو امکانات و اخیرا لگد Bridgerton برای Shondaland و Netflix بکشد.

Fea شد, ارشد, درام, کمیسر هشت سال در ITV جایی که او مسئول بسیاری از سری از جمله این Durrells, مارسلا, ویکتوریا, Harlotsو Unforgotten و همچنین سریال های اعتراف, Manhunt, بی گناه و پسر کوچک آبی. قبل از پیوستن به داعش, Fea بود exec, تهیه کننده, تهیه کننده و ویرایشگر اسکریپت در indie در بخش از جمله جهان محصولات و دیوار به دیوار, و همچنین در بی بی سی.

Sky Studios' سرمایه گذاری در قایق داخل کشتی بازرگانی در رابطه با حمایت بیشتر از آن جاه طلبی برای تبدیل شدن به نیروی پیشرو در تولید محتوا و در حال رشد با حضور در نمایشنامه درام فضایی.

تصاویر بزرگترین قایق داخل کشتی بازرگانی تا به ثروت از تجربه و تخصص و تجربه در زمینه درام, هر دو در انگلستان و ایالات متحده ما هیجان زده به پیوستن به نیروهای با آنها. Gary دیوی, مدیر عامل شرکت آسمان Studios

تحت این قرارداد سرمایه گذاری را فراهم خواهد کرد قایق داخل کشتی بازرگانی با پشتیبانی برای سرعت بخشیدن به رشد و تبدیل شدن به یک پیشرو بین المللی توسعه TV drama. آن را نیز فعال قایق داخل کشتی بازرگانی برای تقویت و گسترش آن تیم خلاق.

قایق داخل کشتی بازرگانی را از نزدیک کار با Sky Studios برای توسعه محتوا برای توزیع در آسمان سیستم عامل و شبکه های دیگر.

Gary دیوی, مدیر عامل شرکت, Sky Studios, گفت:: "تصاویر بزرگترین قایق داخل کشتی بازرگانی تا به ثروت از تجربه و تخصص و تجربه در زمینه درام, هر دو در انگلستان و ایالات متحده ما هیجان زده به پیوستن به نیروهای با آنها در این همکاری جدید و آوردن بینندگان جهانی, جذاب نشان می دهد."

کامرون صخره, آسمان, مدیر درامافزود: "ما هیجان زده به اعلام همکاری بین قایق داخل کشتی بازرگانی و آسمان Studios. ویکتوریا و Julie Anne فوق العاده محترم برنامه سازان بین المللی و استثنایی نویسنده روابط است. خود سرمقاله حساسیت و جاه طلبی خود را به تکامل بلند پروازانه, سرگرم کننده, اسکریپت, نشان می دهد, سازیاموسیقی زنگی بسیار با چشم انداز ما در آسمان Studios."

Julie Anne Robinson و ویکتوریا Fea بنیانگذاران بزرگترین قایق داخل کشتی بازرگانی,تصاویر گفت: "ما بسیار خوشحال به همکاری با Sky Studios در یک زمان هیجان انگیز در توسعه است. نیازهای جهان داستان های سرگرم کننده تر از همیشه در حال حاضر و ما به دنبال به جلو به ایجاد آنها در ما همکاری جدید."

توجه به ویراستاران

در مورد آسمان Studios

آسمان استودیو به ارمغان می آورد به صفحه نمایش و داستان منحصر به فرد از بهترین استعداد در اروپا است.

ما توسعه و تولید و صندوق اصلی درام, کمدی و مستند برای آسمان 24m مشتریان و فراتر از آن با 52 اسکریپت را نشان می دهد در حال حاضر در تولید. ساختمان در موفقیت انتقادی-تحسین آسمان اصل از جمله امی و برنده چرنوبیل, بافتا برنده پاتریک ملروز و بین المللی بازدید بابل برلین و Riviera, Sky Studios, جدید, خلاق, خانه, آسمان صاف اصل مانند روز سوم با جود دارد ZeroZeroZero از سازندگان عموره و پاپ جدید کارگردان برنده جایزه آکادمی مدیر پائولو سورنتینو.

ما یک چالاک استودیو به دنبال بهترین داستان های ناگفته از صدای جدید در حالی که در کار خلاق و با همکاری امروز بهترین نویسندگان و تولید کنندگان و بر روی صفحه نمایش استعداد را به بیننده داستان آنها نمی خواهد پیدا کردن هر نقطه دیگری است.

با راه اندازی استعداد و قابلیت تولید در سراسر انگلستان و آلمان و ایتالیا و ما درک می کنیم محلی سلیقه در سراسر اروپا بهتر از هر کس دیگری و قصد دارد به بیش از دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024 به طور کامل پشتیبانی و حمایت Comcast NBC Universal.

ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

Sky Studios سرمایه گذاری در اقتصاد فرهنگي و جهانی در بخش تولید با سهام عدالت در نه شرکت های تولید در بریتانیا و ایالات متحده از جمله انگلیسی پخت و خاموش خالق عشق تولیدات و برتر واقعیت جرم تولید کننده در آمریکا, مشتری, سرگرمی, خالق طولانی مدت آمار جامعی. Sky Studios سرمایه گذاری با کیفیت بالا, واقعی, متخصصان انفجار فیلم و شمال واقعی محصولات; سرگرمی و فرمت متخصص Znak, & Co (US & UK); تاریخ طبیعی تولید کننده واقعی به طبیعت; درام تهیه کننده فانوس; و رشد کسب و کار قند, فیلم Chrysalis چشم انداز و Talos فیلم (US).

Sky Studios تولید شده در ژوئن 2019. ارشد تیم رهبری ارشد اجرایی گری دیوی, مدیر ارشد تجاری افسر جین Millichip رئیس مسئول امور مالی کارولین کوپر مدیر درام انگلستان کامرون روچ کارگردان کمدی بریتانیا جان Mountague مدیر اصلی تولید Sky Italia Nils هارتمن و مدیر اصلی محصولات Sky Deutschland مارکوس آمون.

در مورد تصاویر بزرگترین قایق داخل کشتی بازرگانی

تصاویر بزرگترین قایق داخل کشتی بازرگانی تاسیس شد در سال گذشته توسط Julie Anne Robinson و ویکتوریا Fea. مستقر در لندن با اتصال به لا استعداد قایق داخل کشتی بازرگانی است که بهره برداری از انرژی خلاق از سرگرمی پایتخت. ما باید بسیاری از سال تجربه در درام و کمدی و توسعه جهت تولید و راه اندازی.

قایق داخل کشتی بازرگانی دارای یک تخته سنگ از سرگرم کننده عاطفی و پررنگ اسکریپت محتوا. ما جشن اصلی که دانستن تعالی و پوپولیسم می رفتن دست در دست. ما پرشور در مورد قرار دادن تنوع به قلب و تلویزیون پخش آنلاين مناظر. با اعمال نفوذ یک ترکیب منحصر به فرد از استعداد روابط قایق داخل کشتی بازرگانی گرد هم می آورد هیجان انگیز ترین نویسندگان و بازیگران در هر دو طرف اقیانوس اطلس برای ایجاد مربوطه مشخص و در دسترس پروژه ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن