استفان کلبرت و جیمی کیمل آتش در مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر شب حملات

در میان بسیاری از توییتهایی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال شده در میانه "روز کار" در روز سه شنبه شد

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

در میان بسیاری از توییتهایی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال شده در میانه "روز کار" در روز سه شنبه شد پیام تبریک خود به رادیو فردا میزبان Greg Gutfeld یک "یک بار مغلوب ساختن پیشی جستن Hater که تمام راه خانه."

"رتبه خود را به راحتی ضرب و شتم هیچ استعداد Stephen Colbert, پسر خوب جیمی فالون و wacko 'آخرین پلاسر' جیمی کیمل," مغلوب ساختن پیشی جستن است. "گرگ ساخته شده خود را نشان می دهد از ابتدا و انجام یک کار بزرگ در انجام این کار است."

رئیس جمهور غفلت به ذکر است که بر خلاف شبانه اواخر شب نشان می دهد در CBS, NBC و ABC Gutfeld را چشم قرمز پخش فقط یک بار در هفته در پنج شنبه شب. با متوسط 2.86 میلیون بیننده در ماه آوریل او فقط به سختی لبه اواخر شب frontrunner کلبر 2.78 میلیون برای اواخر نشان می دهد. اما او دور از رقابت مستقیم.

در پاسخ کیمل پرسیدم مبارک Cinco de Mayo آقای رئیس جمهور! با تشکر برای فریاد - در حال حاضر به عقب بر گردیم به کار خسروانه لعنتی همه چیز!" اما او تا به حال بسیاری می گویند در آخرین نمایش از صفحه اصلی.

"من امیدوارم که او صحبت کردن در مورد من!" کیمل شوخی پس از خواندن مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر با صدای بلند در طول مونولوگ سه شنبه شب. "من فکر می کنم آنچه که او به معنای به صدای جیر جیر بود:" من به طور کامل ویران از دست دادن زندگی ناشی از این ویروس موذی. افکار من با خانواده های کسانی که گذشت. من تعهد به صرف هر لحظه بیداری کار برای مطمئن شوید که پزشکی ما کارگران حمایت آنها نیاز دارید و هر آمریکایی دسترسی به آزمون. P. S. تبریک به Greg Gutfeld!'"

"این بهتر, راست?" میزبان پرسید. "او به نظر می رسد برای آشنایی با تمام اواخر شب نشان می دهد. من شنیده ام که اگر شما خروپف به اندازه کافی Adderall, شما می توانید به تماشای چهار نفر از آنها در یک بار."

در علاوه بر این به صدای جیر جیر خود را در مورد اواخر شب, رتبه بندی تهمت همچنین در مورد شکایت میزبان طی مصاحبه ای با نیویورک پست این هفته. توضیح داد که چرا او بعید است برای حضور در کاخ سفید به خبرنگاران' شام دوباره در این سال رئیس جمهور ranted "چگونه می توانم این بچه ها شغل ؟ من آن را دریافت نمی. چگونه یک Seth Meyers, چگونه [استفان] کلبرت — هیچ استعداد وجود دارد هیچ چیز خنده دار در مورد او هیچ چیز خنده دار است. شما نگاه کنید در برخی از این افراد و به شما می گویند, 'چگونه می توانم آنها را دریافت کنید؟'"

"آن را به خوبی می دانید که تهمت ماندن لیزر متمرکز شده بر روی توپ در طول یک بحران" کلبرت ضرب گلوله کشته است. "من می توانم صحبت می کنند ست. او بسیار با استعداد است. اما من ادم سفیه و احمق. تنها دلیل من از این کار این است چون من عروسی دختر دونالد CBS و برای برخی از این دلیل او را نگه می دارد قرار دادن من مسئول همه چیز است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن