ژاپن سیل افزایش خطر ابتلا به کروناویروس گسترش

مقامات بهداشت ابراز نگرانی در مورد کوروناویروس گسترش در میان صدها نفر از هزاران نفر از مردم که منتقل شده اند ب

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

مقامات بهداشت ابراز نگرانی در مورد کوروناویروس گسترش در میان صدها نفر از هزاران نفر از مردم که منتقل شده اند به مراکز تخلیه در جنوب ژاپن پس از گسترده شدن سیل در منطقه است.

بیش از 1.2 میلیون نفر مجبور به ترک خانه های خود در سراسر جنوب غرب جزیره کیوشو در پنج روز گذشته و در حال به طور موقت مستقر در مدارس و جامعه محلی و مراکز دیگر امکانات اضطراری.

اما کارشناسان می گویند مقامات محلی باید اطمینان حاصل شود که اقدامات احتیاطی در محل برای جلوگیری از تنها یک مورد از coronavirus در میان مردم گسترش بسیاری از آنها مسن هستند – که مجبور به زندگی در نزدیکی به دیگران است.

پنجاه و دو نفر تایید شده اند مرده و بیشتر از 11 ذکر شده بود به عنوان از دست رفته به عنوان روز سه شنبه با بارش باران هنوز هم در حال سقوط در سراسر بخش های بزرگی از کیوشو. و همچنین جاری شدن سیل در مناطق مسکونی نزدیک به رودخانه ها و باران سنگین است بی ثبات تپه ها و کوه ها باعث رانش زمین که خانه را فرا گرفته.

بیشتر بخوانید: ژاپن: تازه باران و رانش زمین هشدار سیل در آمار جزیره کیوشو

عملیات جستجو و نجات هنوز در راه است اگر چه مقامات می گویند که آنها از ترس بدترین اوليه 72 ساعته پنجره برای پیدا کردن بازماندگان را تصویب کرده است.

در کوماموتو استان 14 سالمندان ساکنان Senjuen خانه سالمندان شد و جاروب دور و در هنگام مرگ در این نزدیکی هست کوما رودخانه پشت سر هم خود بانک ها در 11 مکان. یک ایستگاه نظارت ثبت شده است که رودخانه 12.7 متر بالاتر از سطح طبیعی خود در 7 صبح روز شنبه قبل از آن تجهیزات اندازه گیری شکست خورده است.

شدید ترین سیل در سال

این استان از کوماموتو, Oita, میازاکی, فوکوئوکا, ناکازاکی و حماسه را متحمل فشار از برخی از شدید ترین سیل و خسارت در حافظه زندگی. در 10 ساعت 10 صبح روز شنبه در شهر مینمتا ثبت 51.3 سانتی متر باران در نزدیکی Yunomae بود 49.7 سانتی متر و Amakusa گزارش 47.1 سانتی متر است.

دولت ملی اعلام کرده است, سطح پنج اضطراری ممکن است بالاترین درجه. تلفن و برق در حال اجرا منابع آب قطع شده است به هزاران نفر از خانه ها در سراسر منطقه و نظامی ژاپنی و خدمات اورژانس در حال تلاش برای رسیدن به کوه جوامع است که قطع شده است.

"ما انجام داده اند و آنچه ما می توانیم اما هیچ کس انتظار می رود این مقدار باران" گفت: Keniichi Inoue رسمی از Amakusa سالن شهر. "در این لحظه ما باید هشت مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از جاری شدن سیل و پس از جمعه ما گفتن مردم شده اند در مناطقی که در خطر ابتلا به ترک خانه های خود و رسیدن به یکی از تعیین اضطراری مراکز" Inoue اضافه شده است.

"محلی مدارس و امکانات جامعه و بخش هایی از شهرستان سالن استفاده می شود به عنوان پناهگاه موقت برای افراد, اگر چه ما هنوز مطمئن شوید که چه مدت آنها را مجبور به اقامت," او گفت:.

بیشتر بخوانید: ژاپن: چند جرمن بارش باران های سیل ویران

ویروس نگرانی

صدها نفر از خانه های تخریب شده و یا به سادگی شسته به عنوان رودخانه شد می باشد.

و او اذعان می کند که وجود دارد نگرانی در مورد کوروناویروس به همین ترتیب برش قنداق کردن از طریق بازماندگان است.

"ما در حال آزمایش مردم برای درجه حرارت خود را زمانی که آنها می رسند و ما درخواست آنها را به شستن دست های خود را اغلب و به ما بگویید که آنها را به نگه داشتن یک فاصله از دیگر مردم است اما این همیشه ممکن نیست," او گفت:.

ادامه مطلب: Coronavirus: چشم انداز مثبت در ژاپن عفونت باعث موج دوم ترس

آن است که یک وضعیت مشابه در دیگر جوامع در سراسر کیوشو. ده پناهگاه های باز شده در شهر مینمتا که در آن 20 ، 000 ساکنان گفته شده است به ترک خانه های خود با مقامات محلی در یک مدرسه محلی در سالن تربیت بدنی نظارت evacuees' درجه حرارت و بهداشت و تلاش برای مطمئن شوید که خانواده ها و افراد ماندن در یک فاصله امن و دور از یکدیگر.

در کشور همسایه Kagoshima ریاست دولت های محلی باید باز کرد تا بیش از 100 پناهگاه و مقامات اصرار مردم برای حفظ فاصله خود و در حال پخش از امکانات به طور منظم.

Kazuhiro Tateda رئیس جمهور از ژاپن انجمن بیماری های عفونی و عضو کمیته تنظیم شده توسط دولت برای مبارزه با گسترش coronavirus می گوید: خوب وجود دارد دلیلی برای نگران.

"ما به شدت نگران است چرا که افرادی که در حال زندگی در این اورژانس امکانات را برای زندگی به هر یک از دیگر به طور بالقوه برای یک مدت طولانی طول زمان – و این یک مشکل بزرگ است," او گفت: DW.

"یکی از چیز خوب در این است که تا به حال ما را دیده اند و نه تعداد زیادی از coronavirus موارد, بنابراین آن را مانند وضعیت در توکیو," او گفت:.

مقامات بهداشتی در پایتخت ژاپن گزارش 106 عفونت های جدید در روز سه شنبه ششمین روز متوالی است که تعداد دفعات مشاهده شده بالای 100 آستانه.

ادامه مطلب: Coronavirus: ژاپنی های بیشتر به زندگی شهری برای روستا

درس از سال 2011

Tateda گفت: مقامات بهداشت خواهد بود در تلاش برای اعمال برخی از درس هایی که آموخته بودند که بلافاصله پس از مارس 2011 قدر-9 زلزله و پس از آن سونامی که زده شمال ژاپن است.

"وجود دارد برخی از تشابه بین این دو و برخی از دانش است که می تواند اعمال می شود," او گفت:. "در سال 2011 فاجعه زده در فصل آنفولانزا و ما باید مشکلات را در بسیاری از اسکان موقت مسکن ده ها هزار نفر از مردم که از دست داده بود به خانه های خود. پس از آن ما را به خود جلب کرد دستورالعمل در مورد چگونه برای جلوگیری از گسترش بیماری در مراکز تخلیه و امکانات اضطراری به عنوان ما می دانستیم که این اطلاعات می تواند مفید باشد دوباره در آینده," او گفت:. "در حال حاضر ما باید مطمئن شوید که آن دستورالعمل به درستی اجرا شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن