نظر: ولادیمیر پوتین با استفاده از هوموفوبیا برای رای در روسیه

در تاریخ 1 ژوئیه روسیه را "مشورت" رای دهندگان در یک آرایه ممکن است اصلاحات مربوط به قانون اساسی است. تعصبات در

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

در تاریخ 1 ژوئیه روسیه را "مشورت" رای دهندگان در یک آرایه ممکن است اصلاحات مربوط به قانون اساسی است. تعصبات در برابر تجاوز+ جوامع در حال بهره برداری به مردم برای رای دادن در همه پرسی, DW را Juri Rescheto می نویسد.

یک ضد همجنس تصویری است که در حال حاضر تکان دهنده اختلاف در روسیه است. این طرح ساده است: Petya یک یتیم است و انتظار خوشحالی برای جدید خود را در خانه کودکان. اما به جای یک زن وجود دارد به شدت ساخته شده و تا effete به دنبال انتظار برای کودک است. Petya غم انگیز است. "شما تصمیم می گیرید برای یک روسیه مثل این ؟" یک راوی می پرسد. "تصمیم بر آینده کشور و رای برای اصلاحات قانون اساسی." تولید شده توسط فدرال اخبار آژانس و پاتریوت رسانه های گروهی این ضد همجنس تبلیغات نشان می دهد که اگر رای دهندگان را تایید نمی کند تغییرات در قانون اساسی زوج به زودی قادر به اتخاذ کودکان در روسیه است.

Rescheto, Juri

دویچه وله Juri Rescheto

در تاریخ 1 ژوئیه روس ها تصمیم خواهد گرفت که در تغییر قانون اساسی است که می تواند اجازه ولادیمیر پوتین به ریاست جمهوری دوباره زمانی که مدت او به پایان می رسد در سال 2024. نیز وجود دارد یک قانون که به قانون است که با جنس مخالف ازدواج تنها پایه و اساس سالم خانواده های روسی — در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی که در آن هم جنس همکاران در حال حاضر می تواند ازدواج کند و تا حد زیادی لذت بردن از تساوی حقوقی.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا می گوید چین و روسیه پشت coronavirus 'دروغ'

هوموفوبیا است که استفاده می شود برای فشار به صورت یک عقب مانده-به دنبال کشور است که دشمن به اتحادیه اروپا است. این چیزی جدید است: از سال 2013 قانون ممنوع کرده است "همجنسگرا تبلیغات" در روسیه و تحمیل مجازات بر کسانی که بحث مثبت در مورد مردان و زنان همجنسگرا در حضور افراد زیر سن قانونی ، در سال 2017 به دادگاه حقوق بشر اروپا حکم داد که قانون تشکیل وزارت امور خارجه ارتقاء همجنسگرا ستیزی.

ادامه مطلب: چرا آلمانی نئو نازی ها آموزش در روسیه ؟

اما حتی معاصر در روسیه وجود دارد که مردم فکر می کنم متفاوت است. تحت هشتگ #DaVyberu ("بله من برای این رای گیری") کاربران رسانه های اجتماعی در حال ارسال نقاشی و کاریکاتور نشان می دهد که شاد Petya با دو پدران و فراخوانی برای آینده متفاوت در روسیه است.

اما این اندک آسایش برای تجاوز+ مردم در روسیه که باقی می ماند بدون حفاظت.

DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب