مطالعه به منظور تعيين شيوع رمان coronavirus عفونت در کودکان آمریکا آغاز می شود

یک مطالعه برای کمک به تعیین نرخ رمان coronavirus عفونت در کودکان و اعضای خانواده خود را در ایالات متحده آغاز ش

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

یک مطالعه برای کمک به تعیین نرخ رمان coronavirus عفونت در کودکان و اعضای خانواده خود را در ایالات متحده آغاز شده است ثبت نام کنندگان است. این مطالعه به نام انسان اپیدمیولوژی و پاسخ به SARS-CoV-2 (HEROS) نیز کمک خواهد کرد که تعیین چه درصدی از کودکان مبتلا به SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 توسعه علائم این بیماری است. علاوه بر این, the HEROS مطالعه را بررسی خواهد کرد که آیا نرخ SARS-CoV-2 عفونت متفاوت بین کودکانی که آسم یا دیگر حساسیت شرایط و کودکان که نه. موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) بخشی از موسسه ملی بهداشت است حمایت و بودجه HEROS مطالعه است.

"یکی از ویژگی های جالب این رمان coronavirus همه گیر است که تعداد بسیار کمی از کودکان را تبدیل به بیمار با COVID-19 نسبت به بزرگسالان" گفت: NIAID مدیر Anthony S. Fauci, M. D. "دلیل این است که کودکان مقاوم به عفونت با SARS-CoV-2 و یا اینکه آنها آلوده هستند اما توسعه علائم ؟ The HEROS مطالعه به ما کمک خواهد کرد آغاز خواهد شد برای پاسخ به این و دیگر پرسش کلیدی."

قهرمانان تیم مطالعه خواهد شد و به سرعت در حال ثبت نام از 6000 نفر از 2000 نفر از خانواده های ایالات متحده در حال حاضر شرکت در NIH-بودجه تحقيقات و مطالعات در 11 شهرستانها. شرکت کنندگان در مطالعه شامل کودکان سالم و کودکان مبتلا به آسم یا دیگر حساسیت شرایط. مطالعه تیم خواهد prospectively دنبال این کودکان و خانواده های آنها به مدت شش ماه به تعیین که مبتلا به SARS-CoV-2, آیا ویروس های منتقل شده به سایر اعضای خانواده که اعضای خانواده با ویروس توسعه COVID-19.

پیشرو HEROS مطالعه تینا V. Hartert, M. D., M. P. H. Dr. Hartert است مدیر مرکز آسم و محیط زیست علوم و تحقیقات معاونت تحقیقات ابتدایی این لولو H. اون صندلی در پزشکی و استاد پزشکی در دانشگاه وندربیلت دانشکده پزشکی در نشویل.

"تا کنون داده ها بر روی میزان SARS-CoV-2 عفونت در جمعیت ایالات متحده شده اند محدود به افرادی که از لحاظ جسمی ارتباط برقرار کردن با سیستم بهداشت و درمان: کسانی که تست شده―به خصوص کسانی که تست مثبت―و کسانی که با بیماری شدید," دکتر گفت: Hartert. "این داده ها ارائه راهنمایی زمان واقعی در یک محیط محدود تست در دسترس, اما آنها ما را قادر به درک کامل میزان SARS-CoV-2 عفونت در کل جمعیت. The HEROS مطالعه کمک خواهد کرد که پر کردن این شکاف دانش و اطلاع مداخلات بهداشت عمومی."

شواهد اولیه نشان می دهد که داشتن بیماری آلرژیک تناقض ممکن است کاهش یک فرد استعداد ابتلا به SARS-CoV-2 عفونت شدید COVID-19 بیماری است. یک NIAID-بودجه پژوهش به تازگی مورد بررسی قرار گرفت بالا و پایین راه هوایی سلول های بیان ACE2, ژن که کدهای برای گیرنده که coronavirus با استفاده از آلوده کردن سلول. ACE2 بیان لازم است برای یک سلول به اين گيرنده اما مراحل اضافی را نیز درگیر هستند. در هر دو کودکان و بزرگسالان تنفسی, آلرژی, آسم و کنترل قرار گرفتن در معرض آلرژن همراه بود به طور قابل توجهی کاهش می یابد ACE2 بیان. بیان ACE2 پایین در افراد با سطح بالایی از هر دو آسم و حساسیت به مواد حساسیت زا.

The HEROS مطالعه را بیشتر روشن شدن این که آیا کاهش ACE2 بیان ژن در راه هوایی سلول های از کودکان مبتلا به بیماری های آلرژیک در ارتباط با نرخ پایین تر از SARS-CoV-2 عفونت و COVID-19.

مطالعه انجام خواهد شد به طور کامل از راه دور. هر دو هفته یک پرستار در شرکت خانواده ها را جمع آوری بینی سواب از کودک است که مطالعه اولیه شرکت کنندگان و دیگر اعضای خانواده که در این مطالعه ثبت نام و پست خواهد شد نمونه ها به آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل. در همان روز به عنوان بینی سواب پرستار را کامل آنلاین پرسشنامه در مورد هر یک از شرکت کنندگان زمان علائم اجتماعی فاصله شیوه های فعالیت های اخیر خارج از خانه اخیر در مواجهه با افرادی که بیمار هستند.

علاوه بر این اگر هر عضو از خانواده توسعه علائم یک بیماری ویروسی مراقب را با پر کردن یکی دیگر از بازی پرسشنامه طراحی شده برای تعیین احتمال که بیماری COVID-19. اگر COVID-19 است که به احتمال زیاد این مراقب را جمع آوری بینی سواب از همه شرکت کنندگان در مطالعه و آزمایش مدفوع از نشانههای شرکت کنندگان در عرض 24 ساعت.

تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی بینی سواب را تست برای SARS-CoV-2 و ارزیابی بیان ژن در جمع هوایی-سطح سلول. محققان امیدوارند که این بیان ژن مطالعات را نشان می دهد که الگوهای مرتبط با بالاتر یا پایین تر خطر عفونت COVID-19 علامت توسعه و SARS-CoV-2 انتقال است.

یک پرستار نیز جمع آوری نمونه خون از هر مطالعه از شرکت کنندگان دو هفته 18 هفته و 24 هفته پس از ثبت نام به عنوان به خوبی به عنوان سه هفته پس از خانواده برای اولین بار به احتمال زیاد مورد COVID-19 اگر یکی وجود دارد. خون جمع آوری خواهد شد با استفاده از جدید تقریبا بدون درد است دستگاه که عصاره مقدار کمی خون از طریق سطح پوست. خون خواهد شد تجزیه و تحلیل برای آنتی بادی به SARS-CoV-2 هنگامی که مناسب تست آنتی بادی موجود می شود.

NIAID انجام و پشتیبانی از تحقیقات در NIH در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان به مطالعه علل عفونی و ایمنی با واسطه بیماری و به منظور توسعه بهتر به معنی جلوگیری از تشخیص و درمان این بیماری است. اخبار منتشر شده حقیقت و دیگر NIAID مرتبط با مواد در دسترس هستند در NIAID سایت.

در مورد موسسه ملی بهداشت (NIH): NIH, ملت, پزشکی, پژوهش, سازمان, شامل 27 موسسات و مراکز و یک جزء از وزارت بهداشت و خدمات انسانی. NIH اولیه آژانس فدرال انجام و حمایت از اساسی بالینی و ترجمه تحقیقات پزشکی و بررسی علل, درمان, و درمان برای هر دو مشترک و بیماری های نادر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NIH و برنامه های آن بازدید www.nih.gov.

NIH...عطف کشف و به سلامت®

عنوان تصویر

رنگی اسکن تصویر میکروسکوپ الکترونی از یک ورو E6 تلفن (آبی) به شدت مبتلا به SARS-COV-2 ویروس ذرات (سبز) جدا شده از یک نمونه بیمار. تصویر گرفته شده و رنگ پیشرفته در NIAID یکپارچه مرکز تحقیقات (IRF) در فورت Detrick, مریلند.NIAID

مرجع

DJ Jackson et al. انجمن تنفسی, آلرژی, آسم و بیان SARS-CoV-2 گیرنده ACE2. مجله آلرژی و ایمونولوژی بالینی , DOI: 10.1016/j.jaci.2020.04.009 (2020)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن