تانزانیا: خوش آمدید برای ورود یک رقیب

تانزانیا جمهور, جان Magufuli است تا برای انتخاب مجدد در کمتر از سه ماه. پیروزی خود را به نظر می رسد خاص — و در

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

تانزانیا جمهور, جان Magufuli است تا برای انتخاب مجدد در کمتر از سه ماه. پیروزی خود را به نظر می رسد خاص — و در عین حال چشم انداز سیاسی منتقل شده پس از بازگشت از برجسته رهبر مخالفان.

Tundu Lissu به وضوح لذت بردم حمام کردن در جمعیت ستایش: ایستاده در پشت باز نقلیه زنجیره ای از گل رز قرمز و سفید در اطراف گردن و تانزانیا پرچم بیش از بازوی چپ خود را. با دست راست خود او دست تکان دادند و به تشویق جمعیت. در این فیلم که به ظاهر آنلاین محبوب سیاستمدار ورود در دارالسلام فرودگاه در اوایل این هفته نگاه بسیار شبیه به پذیرش یک برنده تیم های ورزشی.

"من به خانه آمد گفت:" Lissu. "این تقریبا سه سال به بعد و من به یاد داشته باشید که من سمت چپ این کشور در همه."

Lissu شد رهبر مخالفان Chadema و اشاره کرد منتقد رئیس جمهور جان Magufuli زمانی که او جان سالم به ترور در مقابل پارلمان در ماه سپتامبر 2017. تیرانداز هنوز گرفتار شده است. به دلایل امنیتی Lissu اول درمان در کنیا و بعد از آن در بلژیک است. او بنا به گزارش عمل شده در 19 بار — اما هنوز هم می خواهد به چالش Magufuli در ماه اکتبر انتخابات است. "امروز من می تواند اجرا شود و حتی رقص کمی — اگر چه در آن زمان من نباید جان سالم به در برد" گفت: Lissu هنگامی که او وارد خانه.

ادامه مطلب: گم شدن یک روزنامه نگار دو بازداشت فعالان: آنچه اتفاق می افتد در تانزانیا وجود دارد ؟

یک تغییر چشم انداز سیاسی

Lissu بازگشت به صحنه سیاسی را برانگیخته یک سطح جدید از شور و شوق در میان رای دهندگان با توجه به تانزانیا روزنامه نگار Jenerali Ulimwengu.

"تاپیک جدید امیدوارم که همه چیز ممکن است تغییر کرده باشد," او گفت: DW. "مردم می ترسید که او ممکن است حمله توسط همان مردمی که به او حمله سه سال پیش. این اتفاق رخ نداد. مردم می ترسید که پلیس سعی خواهد کرد برای اخلال در رسیدگی در فرودگاه و در طول راه به Chadema ستاد. این اتفاق نمی افتد. بنابراین آن را کاملا تغییر جو بر روی زمین در اینجا."

Soldiers carry the coffin of former Tanzanian president Benjamin Mkapa (DW/S. Khamis)

رئیس جمهور سابق بنیامین Mkapa حکومت تانزانیا برای یک دهه

با این حال دانیل ال-Noshokaty کشور مدیر در بنیاد کنراد Adenauer در دارالسلام نمی خواهید به بیش از حد از این واقعیت است که پلیس نمی حل Lissu را دریافت رغم اولیه بان.

"آن شد توافق با پلیس," او گفت: DW. "علاوه بر این نیروهای امنیتی نیز بسیار شلوغ است زیرا رئیس جمهور سابق بنیامین Mkapa درگذشت. وجود دارد بزرگ عزاداری تظاهرات در همه جا بنابراین نیروهای امنیتی فرستاده شده اند در جای دیگر."

Mkapa — که برگزار شد از 1955-2005 — گذشت یک هفته پیش. به این دلیل Chadema نیز به تعویق افتاد آن نامزدی کنفرانس یک هفته. Lissu امید به طور رسمی انتخاب شده به عنوان حزب را در حال اجرا گذاشت. برای بسیاری از ناظران این احتمال وجود دارد که او پیروز خواهد شد بیش از دو نفر دیگر مدعی است. اما همه چیز می تواند به سرعت تغییر. "حزب کنفرانس یک جمع زیادی از مردم از سراسر کشور" توضیح Ulimwengu. "می تواند وجود دارد تفاوت در چگونه آنها ارزیابی وضعیت."

ساخت بهترین از یک وضعیت دشوار است

انتخابات باید تا سطح شیب دار در ماه اوت زمانی که Lissu است اما برخی به عنوان مهمترین نامزد مخالفان. Magufuli — که CCM حزب تا کنون نشان داده هر پنج رئیس جمهور پس از استقلال در سال 1961 — به تازگی گرفته شده در یک تن بیشتر از متوسط.

"وجود دارد هیچ حزب کوچک" او گفت:. "ما همه برابر و به اعتقاد من همه احزاب را اجرا مبارزات انتخاباتی خود را در یک شیوه ای متمدن پس بیایید صبور باشید. اما اجازه دهید من نیز تماس در ارگان های دولتی به ورزش کمی صبر. آیا استفاده از زور وجود دارد که در آن بدون نیاز به استفاده از زور است."

Tanzanian President John Magufuli (Getty Images/AFP/M. Spatari)

رئیس جمهور جان Magufuli است به احتمال زیاد به انتخاب مجدد با وجود رشد برای حمایت از مخالفان

منتقدان را متهم به Magufuli از سیستمیک کاهش فضا برای مخالفان و جامعه مدنی در طول تصدی خود. عمده رسانه ها به طور فزاینده آورده و تحت کنترل دولت و حمله به روزنامه نگاران و مخالفان افزایش یافته است. هشت مخالف ارقام گزارش شده است بازداشت شده در هفته های اخیر برای نقض ممنوعیت مجمع. در اواسط ماه ژوئیه سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) نمایندگان خواست که حقوق مدنی نمی توان محدود در صدر و در طول انتخابات در تانزانیا.

Jenerali Ulimwengu گفت: احزاب مخالف نیاز به ایجاد یک وضعیت دشوار است.

"این راهی است که کوکی دوغ; اگر شما با توجه به برخورد بد و شما هنوز هم می خواهید برای ادامه رقابت شما باید به آنچه که شما می توانید در آن شرایط است که به طور کامل محدود" روزنامه نگار گفت. "من فکر می کنم که همه آنها می تواند امید برای. شاید به دست آوردن چند کرسی بیشتر به دلیل وجود افرادی خواهد بود رفتن به غرفه رای گیری که کاملا بی اعتنا به آنچه اتفاق می افتد شده است."

ادامه مطلب: تانزانیا زیر آتش که بدون زرق و برق برای پاسخ به COVID-19 همه گیر

Coronavirus دیگر یک موضوع انتخابات

ال-Noshokaty از بنیاد کنراد Adenauer — که نزدیک به CDU — انتظار ندارد تغییر قدرت یا نه. "من فرض کنیم که رئیس جمهور خواهد شد و انتخاب مجدد توسط یک ابجو اکثریت" او گفت:. "Lissu حال تغییر به دست آوردن احترام و به پرداخت بسیار توجه بیشتر به [آخرین] انتخابات که مخالفان موفق به برنده شدن بیشتر حوزه از انتظار بود."

مسائل اقتصادی و حقوق مدنی هستند به احتمال زیاد به بازی نقش مهمی در مبارزات انتخاباتی. "Magufuli می خواهم به درام تا آنچه که او می بیند به عنوان پیشرفت و توسعه پیروزی در زمینه های اقتصادی" گفت: Ulimwengu. "اما مردم ممکن است قادر به نگاه در شرایط خود را و می دانم که هیچ چیز زیادی تغییر کرده است."

A Dar es Salaam resident putting on a protective mask to prevent the spread of coronavirus (DW/E. Boniphace)

به گفته مقامات تانزانیا است "کرونا-رایگان"

Coronavirus همه گیر است هیچ کنون هیچ نقشی در انتخابات حتی اگر تعداد واقعی عفونت در آفریقا به احتمال زیاد بیش از تعداد موارد تایید شده. تانزانیا منتشر نشده است هر گونه آمار رسمی از آوریل و Magufuli حتی اعلام کرد این کشور به "کرونا است."

"رسما هیچ coronavirus همه وانمود مانند آن وجود ندارد" گفت: El-Noshokaty. "هیچ کس می پوشد facemasks وجود ندارد و بیشتر اجتماعی فاصله در تانزانیا. اما همه می دانند که این ویروس هنوز هم در اینجا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن