Telestream ریپ کردن Rulebook با راه اندازی Lightspeed ضبط زنده C2

Telestream®, پیشرو در ارائه دهنده اتوماسیون گردش کار, مدیا پردازش نظارت بر کیفیت و تست و اندازه گیری از راه حل

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

Telestream®, پیشرو در ارائه دهنده اتوماسیون گردش کار, مدیا پردازش نظارت بر کیفیت و تست و اندازه گیری از راه حل ها برای تولید و توزیع تصویری اعلام کرد که فوری اندازی جدید دو کانال نسخه از آن Lightspeed زنده سیستم ضبط. به شدت قیمت Lightspeed ضبط زنده C2 ارائه می دهد به طور کامل برجسته dual channel مصرف راه حل این است که ایده آل برای سرمایه گذاری در مقیاس گردش مانند اخبار و ورزش حرفه ای است که با تکیه بر کنترل از راه دور تولید و قابلیت ویرایش.

اگر چه این برادر کوچک از Lightspeed زندگی, خانواده, ضبط C2 نشان دهنده همه رسانه ها قدرت پردازش و اتوماسیون گردش کار پیچیده ای است که این شرکت پیشگام در سال های اخیر است. با این توسعه گردش برای مصرف و رسانه های پردازش است که برای استفاده در مقیاس بزرگ رویدادهای در حال حاضر مناسب برای کوچک تر و کمتر پیچیده موارد.

جدید dual-channel مصرف راه حل قطاری دو همزمان HD ورودی به 1080p60 در حالی که در همان زمان تولید یک low-res پروکسی محتوا. حمایت از تمام HD کدک سرور قدرتمند فراهم می کند ابزار تولید مانند ویرایش همزمان-در حالی که-ضبط transcode-در حالی که ضبط و تحویل-در حالی که ضبط. Telestream را Lightspeed ضبط زنده است گرفتن نمونه کارها است که پشتیبانی از تمام فرمت های رایج, HDR, VTR کلملتی از راه دور تولید IP ورودی و تحویل مشتاق به سیستم بدون تغییرات سخت افزاری و بدون افت ظرفیت. در حال حاضر این شرکت یکپارچه این سیستم سرور در کنار آن گل سرسبد نرم افزار های مبتنی بر برتری رسانه های پردازش پلت فرم با اثر دراماتیک است. برای اولین بار برتری برای جذب گزینه می افزاید: در سطح جهانی دارا است که اجرا می شود به طور مستقیم بر روی Lightspeed ضبط زنده C2 سرور در کنار ضبط زنده, Live Stream, مشتاق ادغام و بیشتر.

Lightspeed ضبط زنده C2 محصول عمده توسعه ابتکار در Telestream: این ازدواج بهترین در کلاس مصرف و رسانه ها قابلیت پردازش و بی بدیل ارزش برای پول است. امروز Lightspeed ضبط زنده C2 نشان دهنده یکی از کمترین هزینه راه برای خرید Vantage و ضبط زنده با هم.

دستگیری C2 جعبه ارائه می دهد تمام ویژگی های نرم افزار و توابع مقیاس بزرگتر در سیستم های مقرون به صرفه 2-کانال پیکربندی سخت افزار. این امکانات عبارتند از ویرایش زنده sub-موزن زنده و در حال رشد ضبط فایل های با استفاده از یک هلث پروکسی جاسازی شده در یک کاربر پسند مبتنی بر وب UI. در این بازی زنده را قادر می سازد زندگی می کنند اعتماد به نفس برای نظارت بر کنترل کیفیت و پخش از لیست پخش سفارشی. و ثالثا زنده برنامه به طور خودکار برنامه حوادث برای ضبط با استفاده از آسان به استفاده از مبتنی بر وب UI. "Lightspeed ضبط زنده C2 یک بازی تعویض محصول که مگس در کنوانسیون پس از آن سبب کاربران با تمام قدرت و پتانسیل خلاق که بهتری ارائه می دهد بر روی یک 2 کانال ضبط سرور" اظهار داشت: اسکات Matics, مدیر ارشد, مدیریت محصول در Telestream. "ما اعتقاد داریم در فعال کردن پخش و رسانه ای حرفه ای با تکنولوژی است که باعث می شود یک تفاوت که در آن مسائل – Lightspeed ضبط زنده C2 باعث بالا پایان استفاده از موارد در دسترس همه است." Lightspeed ضبط زنده C2 در دسترس است در سطح جهانی و با اثر فوری. برای اطلاعات بیشتر محصول قیمت گذاری گزینه ها و فروش اطلاعات تماس به lightspeed-live/lightspeed-live-capture.htm

در مورد Telestream
برای بیش از 20 سال Telestream® همواره در خط مقدم نوآوری در این ویدئو دیجیتال میباشد. شرکت توسعه محصولات برای رسانه ها در پردازش و گردش کار ارکستراسیون; ضبط زنده جریان تولید و تصویری تضمین کیفیت و صوتی و تصویری و آزمون راه حل های است که آن را ممکن است به قابل اعتماد دریافت محتوای ویدئو برای هر مخاطب بدون در نظر گرفتن چگونه ایجاد می شود, توزیع و یا بازدید. Telestream راه حل های موجود در محل و یا در ابر و همچنین در هیبرید ترکیب. Telestream بخش خصوصی برگزار شد با دفتر مرکزی شرکت واقع در نوادا شهر وست وود کالیفرنیا و ماساچوست.

برای شرکت و محصول اطلاعات www.telestream.net.

شرکت تجاری و نام محصول اموال از شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب